Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 22485
Protecció. Notificació DP 2011/37 informe tècnic.
Versió PDF
Disciplina Urbanística. Servei Administratiu de Tramitació
Atès que no s'ha pogut notificar l’informe de l'Ajuntament de Palma de data 9 d’agost de 2012, a BESTARD TERRASSA FRANCISCA i 2 amb DNI 41.151.803-L, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2011/37 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ GEORGES BERNANOS, NÚM. 37, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Elvira Salvà Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm.22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011 ) us comunic que: Atès l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2011/37, relatiu a l’immoble situat al carrer Georges Bernanos, núm. 37, i com a continuació en la seva tramitació, us reiter l’informe tècnic de data 10 de novembre de 2011, que transcrit diu:
Vista la documentació presentada, NO s’ha donat compliment a la documentació requerida a l’ordre d’execució i per tant, el tècnic que subscriu és del parer que es requereixi el NOMENAMENT DE COORDINADOR DE SEGURETAT en un termini màxim de 10 dies. Un cop presentat aquest es podran iniciar les obres sense cap altre tràmit, ja que el projecte presentat recull les obres ordenades. En cas de ser necessari actuar a més biguetes s’haurà de concretar en un plànol detallat l’actuació a realitzar i el pressupost.
Per tant, li requerim que, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporti la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà la tramitació de l’expedient, sense prejudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.
La qual cosa us comunic per coneixement i efectes oportuns.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 7 de novembre de 2012
La cap de departament de disciplina urbanística.
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012).
Elvira Salvá Armengod.