Secció III. Altres disposicions i actes administratius
CONSELL INSULAR D'EIVISSA
Núm. 22292
Bases de subvencions dirigides a entitats i associacions de persones majors i federacions d'associacions de persones majors sense ànim de lucre, per a l'any 2012 a l'illa d'Eivissa
Versió PDF
El Consell Executiu del Consell Insular d’Eivissa, en sessió extraordinària urgent de data 28 d’agost de 2012, va aprovar:
PRIMER- Aprovar la convocatòria d’ajudes econòmiques dirigides a entitats i associacions de persones majors i federacions d’associacions de persones majors sense ànim de lucre, per l’any 2012 a l’illa d’Eivissa, per un import de CENT TRENTA I UN MIL MIL EUROS (131.000€), amb càrrec a l’aplicació pressupostària núm. 2330.48900 dels vigents pressupostos de la Corporació.
SEGON- Aprovar les bases que han de regir la dita convocatòria, que s’adjunten com annex d’aquesta proposta.
TERCER- La publicació de les esmentades bases en el BOIB.
Eivissa, 13 de novembre de 2012
La Secretaria Tècnica de l’Àrea de Economia, Benestar Social i Esports
Laura Tur Ferrer
BASES DE SUBVENCIONS DIRIGIDES A ENTITATS I ASSOCIACIONS DE PERSONES MAJORS I FEDERACIONS D’ASSOCIACIONS DE PERSONES MAJORS SENSE ÀNIM DE LUCRE, PER A L’ANY 2012 A L’ILLA D’EIVISSA
1. Objecte i finalitat
L’objecte d’aquesta convocatòria és fixar els criteris i el procediment de concessió de les ajudes econòmiques adreçades a donar suport a les entitats i les associacions de persones majors, i a les federacions d’associacions de persones majors, sense ànim de lucre de l’illa d’Eivissa per al seu manteniment i per a activitats socioculturals i altres que incrementin la qualitat de vida de les persones majors, per a l’any 2012 d’acord amb les característiques i els requisits que s’hi estableixen.
La intenció d’aquesta convocatòria és:
a) Promocionar la participació de les persones majors en iniciatives socials a la comunitat com a principi bàsic de la integració social i donar suport a les entitats i les associacions de persones majors com a part important per aconseguir-ho.
b) Ajudar i col·laborar amb les associacions de persones majors que es dediquin a millorar la qualitat de vida de la gent gran, promoguin actituds de participació social i fomentin l’envelliment actiu.
c) Realitzar activitats físiques i lúdiques per prevenir problemes derivats de la inactivitat i l’envelliment així com per potenciar la salut integral de les persones majors, prevenir problemes derivats de la soledat, la relació social entre elles, fomentar l’autonomia, l’autoestima personal, estimular activitats de grup i les relacions entre les persones participants.
d) Promocionar les relacions intergeneracionals i la cultura, els oficis i les tradicions arrelades a l’illa d’Eivissa.
e) Fomentar el voluntariat de les persones majors, especialment aquelles adreçades a donar suport i acompanyament a persones que viuen soles i/o amb problemes de dependència o falta d’autonomia personal.
f) Donar suport a les activitats pròpies de les associacions i les federacions d’associacions de persones majors i promocionar la diversitat d’activitats.
2. Consignació pressupostària
El pressupost per a aquesta convocatòria és de cent trenta-un mil euros (131.000€) amb càrrec a l’aplicació pressupostària 2300.48900 del vigent pressupost de la Corporació de l’exercici 2012.
Aquesta consignació pressupostària és distribueix segons les següents modalitats:
2.1. Ajudes per entitats i associacions de persones majors. Consignació pressupostària: 65.000 €. L’ajuda màxima que es pot rebre per entitat o associació en aquesta modalitat és de 15.000 €.
2.2. Ajudes per a federacions d’associacions de persones majors. Consignació pressupostària: 66.000 €.
En el cas que aquestes consignacions pressupostàries per a cada modalitat d’ajuda no s’exhaureixin, la quantitat restant podrà acréixer l’altra modalitat, segons les necessitats.
3. Persones beneficiàries
Podran sol·licitar subvenció únicament les entitats i les associacions de persones majors sense ànim de lucre que realitzin les activitats que figuren a la base quarta, i que compleixin els requisits següents:
Estar legalment constituïdes i inscrites en el Registre d’Associacions del Govern de les Illes Balears.
No tenir ànim de lucre.
Estar registrades al Registre de Serveis Socials previst a la Llei 4/2009, d’11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, o haver-ne sol·licitat la inscripció i estar en condicions d’obtenir-la.
Tenir el seu domicili social a l’illa d’Eivissa.
Estar al corrent en el compliment de les obligacions econòmiques amb el Consell Insular d’Eivissa i de les altres obligacions tributàries i amb la Seguretat Social imposades per la normativa vigent.
No incórrer en cap de les prohibicions per ser beneficiari establertes a l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i a l’art. 10 de text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
4. Modalitats de les ajudes i activitats subvencionables
Seran objecte de subvenció les activitats dutes a terme entre el dia 1 de desembre de 2011 fins al dia 30 de novembre de 2012 a l’illa d’Eivissa.
Totes les activitats subvencionables s’han de dur a terme a l’àmbit territorial de l’illa d’Eivissa.
Les activitats, els programes o els projectes subvencionables són els següents:
Per a les entitats i les associacions de persones majors, les despeses de manteniment (electricitat, aigua, telèfon, correus, material d’oficina, etc.) de les associacions de persones majors amb domicili social a l’illa d’Eivissa, així com les activitats, els programes o els projectes de les entitats i les associacions de persones majors i federacions d’associacions de persones majors que contribueixin a la consecució dels objectius que s’assenyalen al punt 1 d’aquesta convocatòria.
Queden excloses d’aquesta convocatòria els ajuts per adquirir béns i equipaments inventariables o per fer obres, així com les despeses relacionades amb els queviures.
Per a les federacions d’associacions de persones majors les activitats, els programes o els projectes de les entitats i associacions de persones majors i federacions d’associacions de persones majors que contribueixin a la consecució dels objectius que s’assenyalen al punt 1 d’aquesta convocatòria.
Les activitats que siguin subvencionades a través de la federació d’associacions de persones majors que contribueixin a la consecució dels objectius que s’assenyalen al punt 1 d’aquesta convocatòria exclouran la subvenció de les activitats que contribueixin a la consecució dels objectius que s’assenyalen al punt 1 d’aquesta convocatòria de les entitats i les associacions de persones majors quan sigui la mateixa finalitat.
5. Compatibilitat de les ajudes
Les subvencions que s’atorguin d’acord amb aquesta convocatòria són compatibles amb les que puguin atorgar altres entitats públiques o privades. L’import de les subvencions en cap cas no pot ser d’una quantia tal que, aïlladament o en concurrència amb altres subvencions, ajuts, ingressos o recursos, superi el cost de l’activitat subvencionada.
6. Presentació de sol·licituds
Les sol·licituds de subvenció es formalitzaran mitjançant instància, segons el model normalitzat que figura com a Annex 1 d’aquesta convocatòria.
Les sol·licituds es dirigiran a la Presidència del CIE i es presentaran en el Registre General de la mateixa Institució (avinguda d’Espanya, 49, planta baixa, tel. 971 19 59 00) o en qualsevol de les formes establertes a l’art. 38 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
El termini per a la presentació de les sol·licituds serà de 5 dies naturals comptadors a partir del dia següent a la seua publicació al BOIB; així mateix, aquesta convocatòria s’anunciarà a la premsa local i s’exposarà en el tauler d’anuncis del Consell Insular d’Eivissa.
Les sol·licituds de les associacions i les entitats de majors sense ànim de lucre aniran acompanyades de la següent documentació:
1. Document que acrediti que la persona sol·licitant és el/la representant legal de l’entitat.
2. Còpia compulsada del document nacional d’identitat del/de la representant legal.
3. Còpia compulsada de la targeta d’identificació fiscal (CIF) de l’entitat.
4. Documentació que acrediti la inscripció de l’entitat en el Registre d’Associacions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, segons el previst a la Llei orgànica 1/2002, de 22 de març, reguladora del dret d’associació.
5. Còpia compulsada del document acreditatiu de la inscripció de l’entitat en el Registre corresponent de Serveis Socials previst a la Llei 4/2009, d’11 de juny, de serveis socials de les Illes Balears, o còpia compulsada de la sol·licitud d’inscripció, en cas d’estar en situació de tràmit, o declaració responsable d’estar inscrit o d’haver sol·licitat la inscripció.
6. Còpia compulsada dels estatuts degudament legalitzats, en els quals haurà de constar explícitament la inexistència d’ànim de lucre així com l’àmbit territorial de l’entitat o l’associació.
7. Pressupost detallat d’ingressos i despeses de l’associació que inclogui les diverses activitats subvencionables. Perquè el pressupost sigui correcte, el total d’ingressos previst ha de ser igual al total de les despeses previstes.
8. Declaració responsable signada pel representant legal de l’entitat de no estar sotmesa a cap de les circumstàncies que determinen la impossibilitat d’obtenir la condició d’entitat beneficiària de les subvencions públiques recollides en l’art. 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en l’article l’art. 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, segons model normalitzat que figura com a Annex 2 d’aquesta convocatòria.
9. Certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, o declaració responsable atorgada davant autoritat administrativa competent o notari públic d’estar-hi. Es podrà autoritzar el Consell Insular per aconseguir aquesta documentació. Així com certificat d’estar al corrent de les obligacions tributàries o d’altre tipus davant el CIE. En el seu cas, es pot autoritzar el CIE per tal que pugui aconseguir aquesta documentació, segons model que figura com a Annex 3.
10. Declaració responsable en què es facin constar totes les subvencions o els ajuts obtenguts o sol·licitats per a la mateixa finalitat de qualsevol ens públic o privat, si escau, o una declaració expressa de no haver-ne sol·licitat cap, segons model que figura com a Annex 4.
11. L’imprès TG-002 de sol·licitud de transferència bancària, expedit necessàriament a nom de l’entitat o associació beneficiària de l’ajuda i segellat per l’entitat bancària (podreu trobar aquest document al Departament de Sanitat i Benestar Social, a la Tresoreria del CIE o a la pàgina web de la institució: www.conselldeivissa.es).
12. Certificat del secretari o secretària de l’associació en què consti el nombre de socis de cada entitat o associació de persones majors.
13. Qualsevol altra documentació que l’entitat o associació consideri convenient.
Les associacions i/o les entitats de persones majors sense ànim de lucre que hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquestos documents només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i s’assenyali la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.
El CIE pot sol·licitar, a més, tota la documentació complementària que consideri necessària per avaluar correctament la sol·licitud.
Si la instància o la documentació presentades fossin incorrectes o incompletes, el CIE en requerirà la rectificació o els complements necessaris, que hauran d’aportar-se en el termini de deu dies naturals, a partir del corresponent requeriment.
Si en aquest termini les persones interessades no fan la rectificació reclamada o no presenten la documentació requerida, el Consell Insular d’Eivissa considerarà que desisteixen de la seua petició, després d’haver pres la resolució pertinent, d’acord amb l’art. 71.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
7. Règim dels ajuts
7.1. La concessió de l’ajut es durà a terme mitjançant el règim de concurrència competitiva.
7.2. Els ajuts no generen cap dret a l’obtenció d’altres ajuts en exercicis posteriors i no es poden al·legar com a precedent.
7.3. Els ajuts concedits per aquesta convocatòria són compatibles amb altra ajuda, ingrés o recurs per a la mateixa finalitat procedent de qualsevol altra Administració, ens públic o privat, nacional o de la Unió Europea o d’organismes internacionals. En cap cas, la suma total dels ajuts percebuts no podrà ser superior al cost total de l’activitat subvencionada. A tal efecte, el sol·licitant/beneficiari haurà de comunicar al Consell Insular d’Eivissa la sol·licitud o l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat. Aquesta comunicació s’ha d’efectuar en el termini de 3 dies hàbils des de la sol·licitud o l’obtenció de la subvenció i, en tot cas, abans de la justificació de l’aplicació dels fons percebuts.
8. Criteris de valoració i distribució
La determinació de la subvenció es farà segons el següent criteri:
1. Per a les entitats i associacions de persones majors:
La quantia total prevista es repartirà proporcionalment al denominat pressupost base de cada associació.
La determinació del pressupost base es farà de la següent manera:
1. Es dividirà el pressupost de cada associació pel nombre de socis i la quantia resultant s’anomenarà pressupost per soci.
2. Es traurà la mitjana del pressupost per soci de totes les associacions.
3. Les associacions que superin la xifra mitjana que resulti veuran ajustada la quantitat pressupostada, a efectes de càlcul de la subvenció, fins a una quantia que dividida pel nombre de socis no superi l’esmentada mitjana.
4. Una vegada fets els ajustos dels pressupostos de les associacions que corresponguin es repartirà proporcionalment la quantitat prevista a la convocatòria.
2. Per a les federacions d’associacions de persones majors, la quantia consignada es repartirà proporcionalment als pressupostos presentats per les federacions que es presentin a la convocatòria.
Per al pagament de la subvenció concedida s’haurà de justificar la quantitat total pressupostada que s’ha tengut en compte a l’hora d’atorgar la subvenció. Si la quantitat justificada és inferior a la pressupostada, la quantia de l’ajuda es reduirà en la mateixa proporció.
9. Instrucció, resolució i notificació
9.1. L’òrgan instructor és el Departament de Sanitat i Benestar Social del CIE, que ha de dur a terme les actuacions a què es refereixen l’art. 24 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions i l’art. 16 i següents del text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre.
9.2. L’òrgan competent per resoldre aquestes ajudes és el Consell Executiu del CIE, a proposta de la consellera executiva del Departament de Sanitat i Benestar Social. En la proposta s’expressarà la llista ordenada de beneficiaris per als quals es proposa la subvenció i la seua quantia.
Els expedients es resoldran en un termini màxim d’un mes a comptar des de la finalització del termini de presentació de les sol·licituds a què es refereix aquesta convocatòria. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució expressa, la sol·licitud s’ha d’entendre desestimada.
La resolució expressa de concessió de subvencions serà motivada i fixarà amb caràcter definitiu la quantia de les subvencions concedides. La resolució es notificarà individualment en el termini màxim de 10 dies comptadors a partir del dia següent a l’adopció de la resolució.
Els acords del Consell Executiu no exhaureixen la via administrativa i s’hi podrà interposar recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell Insular d’Eivissa en el termini d’un mes comptador a partir del dia següent de la notificació, tot d’acord amb els articles 107, 114 i 115 de la Llei 30/1992, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, en relació amb l’art. 22.2 de la Llei 8/2000, de 27 d’octubre, de consells insulars.
10. Obligacions de les entitats beneficiàries
Les entitats beneficiàries de les subvencions estaran obligades a:
a) Dur a terme l’activitat subvencionada que fonamenta la concessió de la subvenció.
b) Justificar degudament la realització de l’activitat, com també el compliment dels requisits i de les condicions que determinin la concessió de la subvenció. En aquest sentit es presentarà una memòria explicativa de les activitats subvencionades (en què constin les activitats realitzades i els resultats obtenguts) juntament amb la justificació econòmica.
c) Sotmetre’s a les actuacions de comprovació, de seguiment i d’inspecció que pugui efectuar el CIE, i aportar tota la informació i la documentació que li sigui requerida en l’exercici d’aquestes actuacions.
d) Comunicar al CIE la sol·licitud o l’obtenció d’altres subvencions per a la mateixa finalitat procedents de qualsevol administració o entitat pública o privada, nacional o internacional. Aquesta comunicació ha de fer-se en el termini de deu dies hàbils a comptar a partir de la sol·licitud o l’obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de justificar l’aplicació que s’hagi donat al fons percebut.
e) Comunicar al CIE qualsevol eventualitat que alteri o dificulti el desenvolupament de l’activitat subvencionada, per tal que es puguin modificar, si escau, el contingut i la quantia de l’activitat subvencionada, la forma i els terminis d’execució o la justificació de les despeses corresponents.
f) Conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts, amb inclusió dels documents electrònics, mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.
g) Reintegrar els fons percebuts en els supòsits previstos legalment.
h) Adoptar les mesures de difusió relatives al caràcter públic del finançament de l’activitat objecte de subvenció. A aquest efecte, ha d’incloure de forma visible el suport del CIE en tots els elements publicitaris de l’activitat subvencionada.
Qualsevol alteració de les condicions tengudes en compte per concedir l’ajut i, en qualsevol cas, l’obtenció de subvencions incompatibles, pot donar lloc a la modificació de la resolució de concessió.
Així mateix, també queden sotmeses a totes aquelles altres obligacions que es derivin de l’esmentat Decret legislatiu 2/2005 i de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol (BOE núm. 176, de 25 de juliol de 2006), en tot allò que hi siguin d’aplicació.
11. Pagament de la subvenció i justificació
El pagament d’aquestes ajudes es tramitarà una vegada que s’hagi justificat la realització de la totalitat de l’objecte de la subvenció i el compliment de la finalitat per a la qual es va atorgar, i s’hagi emès informe tècnic favorable del Departament de Sanitat i Benestar Social.
Abans de cobrar i una vegada executades les actuacions subvencionades serà necessari presentar, fins dia 5 de desembre de 2012, la següent documentació:
- Factures justificatives, degudament detallades, de les despeses originades com a conseqüència de l’execució de l’activitat objecte de subvenció (emeses a partir del dia 1 de desembre de 2011, fins al 30 de novembre de 2012).
- Per a aquelles factures que estiguin subjectes a altres subvencions i per qualsevol motiu que ho aconselli, els justificants originals presentats es marcaran amb una estampilla en què s’indiqui la subvenció per a la justificació de la qual ha estat presentada, i si l’import del justificant s’imputa totalment o parcialment a la subvenció. En aquest darrer cas, s’indicarà a més la quantia exacta que resulti afectada per la subvenció. Després, s’acceptarà la còpia acarada d’aquesta factura estampillada, subjecta a altres subvencions.S’acceptaran rebuts acompanyats d’un contracte o un acord com a justificatius de l’objecte de la subvenció.
- S’acceptaran nòmines originals en el cas que es justifiquin despeses corresponents al personal contractat per l’entitat.
- Es podrà imputar despeses de Seguretat Social dels treballadors contractats per l’entitat o associació; en aquests casos, hauran de presentar els corresponents rebuts de liquidació de cotitzacions originals TC1, TC2 i el corresponent resum detallat de les nòmines dels treballadors.
- Memòria justificativa de les activitats dutes a terme.
- Balanç d’ingressos i despeses.
Les entitats i les associacions de persones majors no podran justificar aquelles activitats, programes o projectes realitzats per l’entitat o associació, finançades per la Federació.
La suma de les factures i altres documents justificatius ha de ser igual al pressupost del projecte presentat. Si és inferior, es reduirà la quantitat subvencionada proporcionalment.
Per al pagament de la subvenció es podrà sol·licitar qualsevol altra documentació o informes tècnics que els serveis del Consell Insular d’Eivissa considerin adients.
12. Revocació de les ajudes concedides
D’acord amb el que disposa l’article 43 del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, s’ha de revocar la subvenció quan, posteriorment a la resolució de concessió vàlida i ajustada a dret, el beneficiari incompleix totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets als quals està condicionada l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció. En tal cas, quedarà sense efecte l’acte de concessió, totalment o parcialment, i es reintegraran les quantitats percebudes indegudament a més de l’interès de demora corresponent.
13. Règim d’infraccions i sancions
El règim d’infraccions i sancions administratives aplicables serà l’establert en el títol IV de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i en el títol V del Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
Tot això sense perjudici de les responsabilitats penals o civils en què es pugui incórrer.
14. Règim jurídic
Aquesta convocatòria es regirà per les disposicions contingudes a les seues bases, i per la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú, pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions, i per la Llei estatal 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, i el seu Reglament, aprovat pel Reial decret 887/2006, de 21 de juliol, en tot allò que sigui d’aplicació, i la resta de normativa aplicable.
ANNEX 1
SOL·LICITUD PER A LA CONVOCATÒRIA DE SUBVENCIONS DIRIGIDES A ENTITATS I ASSOCIACIONS DE PERSONES MAJORS I FEDERACIONS D’ASSOCIACIONS DE PERSONES MAJORS SENSE ÀNIM DE LUCRE, PER A L’ANY 2012 A L’ILLA D’EIVISSA
SOL·LICITANT
| Nom de l’entitat: |
NIF/CIF: |
||
| Domicili: |
Núm.: Pis: |
||
| Població: |
|
Codi postal: Província: |
|
| Telèfon: |
Fax: |
Adreça electrònica: |
|
representant de l’entitat
| Nom i llinatges: |
NIF: |
||
| Domicili: |
Núm.: Pis:
|
||
| Població: |
|
Codi postal: Província: |
|
| Telèfon: |
Fax: |
Adreça electrònica: |
|
ADREÇA A EFECTES DE NOTIFICACIONS
|
|
MODALITAT A LA QUAL S’OPTA I SOL·LICITA SUBVENCIÓ I QUANTIA SOL·LICITADA
HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA
DOCUMENTACIÓ:
Les associacions i/o les entitats de persones majors sense ànim de lucre que hagin presentat en aquest Consell qualsevol d’aquestos documents només hauran d’aportar la documentació que sigui necessari actualitzar o renovar, sempre que no hagin transcorregut més de cinc anys des que la documentació fou presentada i s’assenyali la data i l’òrgan davant el qual es va presentar.
La documentació que no s’adjunta a aquesta sol·licitud ha estat presentada en aquest Consell Insular .......................................................................
Eivissa, ____ d _____________________ de 201__
(Signatura del sol·licitant)
HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA
ANNEX 2
Convocatòria de subvencions dirigides a entitats i associacions de persones majors i federacions d’associacions de persones majors sense ànim de lucre, per a l’any 2012, a l’illa d’Eivissa
El Sr./La Sra. ...................................................................................., amb DNI núm. ............................................, en qualitat de representant legal de l’entitat..............................................................................................................................., com a (càrrec) ...................................., que té el CIF ..................................., amb domicili a ..........................................................................., .................................., CP ........................, telèfon ....................................... adreça electrònica .......................................................................................
DECLARA RESPONSABLEMENT
Que l’entitat ...................................................................... reuneix totes i cadascuna de les condicions exigides per tal de poder sol·licitar subvenció davant aquesta Corporació i no incorre en cap de les circumstàncies de prohibicions que preveuen l’article 13 de la Llei 38/2003, general de subvencions, i l’art. 10 del text refós de la Llei de subvencions (de les Illes Balears), aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, per ser-ne beneficiària.
La persona interessada,
Declaració expressa sobre obligacions tributàries i autorització de sol·licitud de dades fiscals
| Nom i llinatges: DNI: |
| Entitat: NIF: |
Declar responsablement a l’òrgan instructor:
LA PERSONA INTERESSADA,
Eivissa, ____ d ______________________ de 201___
HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA
Annex 4
Convocatòria de subvencions dirigides a entitats i associacions de persones majors i federacions d’associacions de persones majors sense ànim de lucre, per a l’any 2012, a l’illa d’Eivissa
Declaració sobre altres ajuts i subvencions
| Nom i llinatges: |
||
| Càrrec: |
DNI/NIE/Passaport: |
|
| En representació de l’entitat: |
NIF / CIF: |
|
Declar:
Entitat o situació |
Quantia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Entitat |
Quantia |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[Firma]
Eivissa, _____ de __________________ de 201__
HBLE. SR. PRESIDENT DEL CONSELL INSULAR D’EIVISSA