Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 21346
Notificació de requeriments de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb la declaració anual de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, a 31 d’octubre de 2012
La directora general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial
Margarita Ferrando Barceló
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)
Annex
| Expedient |
Interessat/ada |
DNI |
Data del requeriment |
|---|---|---|---|
| 07/0000408-I/10 |
Cazorla Vazquez Ingrid |
46955080M |
09/10/2012 |
| 07/0000279-I/10 |
Diez Gavilan Jose Fernando |
41493926V |
24/09/2012 |
| 07/0001474-I/91 |
Exposito Benito Blasa |
42998677Q |
26/09/2012 |
| 07/0000244-I/09 |
Fernandez Perez Lucia |
31624187S |
04/10/2012 |
| 07/0000094-J/10 |
Garcia Marcos Jose Ramon |
13665068D |
05/10/2012 |
| 07/0001294-I/93 |
Mari Cardona Catalina |
41440311S |
24/09/2012 |
| 07/0000046-I/99 |
Vidal Olives Juana |
41464859E |
02/10/2012 |
| 07/0000242-I/00 |
Pujol Schutze Daniel |
43010082J |
02/10/2012 |