Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE MARRATXÍ

Núm. 21772
Exp 166-12 Solar tancat en males condicions al c. Catalunya, 23 de Pòrtol

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Com a conseqüència de l’expedient incoat en aquest Negociat per suposada infracció mediambiental, i al haver intentat la notificació sense resultat positiu, per la present notificació del tràmit d’audiència es notifica a l’interessat el SR. PEDRO CAMPINS CAMPINS de conformitat amb el que es disposa a l’article 59.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, l’escrit de data 4 de setembre de 2012, que transcrit diu: “ASSUMPTE: AUDIENCIA AL SR. PEDRO CAMPINS CAMPINS

S’ha instruït el corresponent expedient administratiu, sobre la imposició d’ordre d’execució per restablir les condicions de seguretat, salubritat i ornat públic, vist l’informe emès per la  Zeladora Municipal de Medi Ambient de data 27 d’agost de 2012, informant el següent:

“Atès que els dies 18/07/12 i 19/07/12 l’Àrea de Medi Ambient d’aquest Ajuntament va intentar informar al propietari d’un solar situat al carrer de Catalunya, 23, de Pòrtol, amb referència cadastral 0052411DD8805S0001ZI, de les deficiències que presenta.

Realitzada visita d’inspecció a data d’avui, tinc a bé informar el següent:

- Descripció de la deficiència: solar tancat ubicat a sòl urbà que es troba en males condicions d’higiene i salubritat principalment a causa de la presència d’abundant vegetació seca.

 - Mesures necessàries per esmenar les deficiències: tal i com estableix l’article 18 de l’Ordenança municipal de protecció del medi ambient del 2 de setembre del 2006: “Els propietaris de solars hauran de mantenir-los en òptimes condicions d’higiene i salubritat. Així mateix hauran d’estar tancats o vallats amb una altura mínima d’1.80 metres i amb compliment de la normativa urbanística d’aplicació vigent”.

El que emet per a que consti i produeixi els efectes que es considerin oportuns.

Marratxí, 27 d’agost de 2012.”

Els serveis jurídics municipals informen que amb caràcter previ a que es dicti l’ordre d’execució s’ha de concedir el tràmit d’audiència de QUINZE DIES  al SR. PEDRO CAMPINS CAMPINS.

Pel present i de conformitat amb el que s’estableix a l’article 84 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre del Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del procediment Administratiu Comú, se li posa de manifest l’expedient en el Negociat de Medi Ambient al carrer Licorers cantonada camí de Muntanya del Polígon de Marratxí (de 8:15 a 14:30h., de dilluns a divendres), als efectes de que, durant el termini de QUINZE DIES,  pugui com a interessat al·legar i presentar tots els documents i justificants que estimi oportuns. Marratxí, 4 de setembre de 2012.”

 

Marratxí, 26 d’octubre de 2012

EL BATLE.,
SR. TOMEU OLIVER PALOU