Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

VICEPRESIDÈNCIA ECONÒMICA, DE PROMOCIÓ EMPRESARIAL I D'OCUPACIÓ

Núm. 21742
Notificació de la Resolució del vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació de concessió de subvenció per a instal•lació fotovoltaica aïllada

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

D’acord amb l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i atès que es desconeix el domicili actual de la persona interessada o no ha pogut ser localitzada, es publica en el Butlletí Oficial de les Illes Balears la Resolució següent:

Expedient: RENOVG-103/2011

Document: resolució

Emissor: DGIiE

Resolució del vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació per la qual es concedeix una subvenció (dades personals ocultes)

Fets

1. El 13 de gener de 2012, amb registre d’entrada número 2548, el senyor (dades personals ocultes) va presentar a la Vicepresidència Econòmica, de Promoció Empresarial i d’Ocupació una sol·licitud de subvenció per a instal·lació solar tèrmica, per un import de 17.688,44 euros.

2. Els serveis tècnics de la Direcció General d’Indústria i Energia han examinat la sol·licitud i han emès un informe favorable dels aspectes següents:

- La persona o entitat sol·licitant, per la seva naturalesa, pot ser beneficiària de subvencions.

- La persona o entitat ha adjuntat la documentació prevista a la convocatòria.

- La persona o entitat sol·licitant està al corrent de les obligacions amb la seguretat social i amb l’Administració tributària, tant l’estatal com l’autonòmica.

3. Els serveis tècnics competents, en aplicació del procediment de concessió que estableix l’apartat setè de la Resolució esmentada, han informat favorablement sobre la concessió d’una subvenció de 6.150,26 euros, la qual s’ha calculat d’acord amb la Resolució de convocatòria d’aquestes ajudes.

4. S’ha aplicat al beneficiari d’aquesta convocatòria la norma de minimis la qual determina que l’ajuda de minimis no pot ser superior a 200.000 euros durant un període de tres exercicis fiscals.

Fonaments de dret

1. L’article 71 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener, el qual estableix que si la sol·licitud no compleix els requisits exigits s’ha de requerir la persona interessada perquè, en el termini de deu dies, esmeni la falta o aporti els documents preceptius, amb la indicació que, si no ho fa, es considera que desisteix de la seva petició, amb la resolució prèvia que s’ha de dictar en els termes que preveu l’article 42 de la mateixa Llei.

2. El Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, pel qual s’aprova el text refós de la Llei de subvencions (BOIB núm. 196, de 31 de desembre).

3. El Decret 75/2004, de 27 d’agost, pel qual es despleguen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears (BOIB núm. 122, de 2 de setembre).

4. L’Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 15 de maig de 2008 per la qual s’estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria d’energia (BOIB núm. 72, de 24 de maig).

5. La Resolució del vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació de 19 de desembre de 2011 per la qual s’aprova la convocatòria d’ajudes destinades al foment de les energies renovables, en col·laboració amb l’Institut per a la Diversificació i Estalvi de l’Energia —IDAE— (BOIB núm. 191, de 22 de desembre).

6. El Decret 12/2011, de 18 de juny, del president de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, dict la següent

Resolució

1. Aprovar la concessió d’una subvenció de 6.150,26 euros a favor del senyor (dades personals ocultes), per a dur a terme les inversions següents, en aplicació dels percentatges calculats sobre els costs elegibles següents:

Tipus d’inversió

Import

Unitats

% Límits

Subvenció

Energia solar fotovoltaica aïllada amb acumulació

15.375,64 €

2070.0

40,00 % inv.

6.150,26 €

No és subvencionable el següent:

Tipus d’inversió

Import

Generador dièsel

2.312,80 €

2. Autoritzar i disposar una despesa de 6.150,26 euros a favor del senyor F (dades personals ocultes), amb càrrec a la partida pressupostària 14801G/731C01/78000/00 21211, dels pressuposts vigents de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

3. La subvenció aprovada únicament es pot pagar una vegada feta la inversió i justificada l’activitat que se subvenciona dins els terminis màxims següents:

- Per fer i pagar la inversió: des del 14 d’agost de 2010 fins al 15 d’agost de 2012.

- Per presentar els justificants de les despeses: fins al 31 d’agost de 2012.

El pagament s’ha de fer d’acord amb l’apartat desè de la Resolució del vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació de 19 de desembre de 2011.

Les empreses i particulars han d’acreditar el pagament dels justificants mitjançant document, extracte o certificat bancari.

4. Els beneficiaris estan obligats a complir l’apartat 11 de la Resolució del vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació de 19 de desembre de 2011.

5. Tota alteració de les condicions establertes per a la concessió de la subvenció, com també l’obtenció concurrent de subvencions o ajudes atorgades per altres administracions públiques o ens públics, nacionals o internacionals, dóna lloc a la revisió parcial o total de la subvenció i, per tant, al reintegrament de la quantitat corresponent més els interessos de demora.

Interposició de recursos

Contra aquesta Resolució, que exhaureix la via administrativa, es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el vicepresident econòmic, de Promoció Empresarial i d’Ocupació en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-ne rebut la notificació, d’acord amb l’article 117 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i l’article 57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos comptadors des de l’endemà de la notificació de la Resolució, d’acord amb l’article 46 de la Llei 26/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

Palma, 26 d’octubre de 2012

 

El director general d’Indústria i Energia

Jaime Ochogavía Colom

Per delegació del vicepresident econòmic,

de Promoció Empresarial i d’Ocupació

(BOIB 153/2011)