Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 20738
Protecció. Notificació Informe Tècnic. DP 2011/45

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l'Ajuntament de Palma de data 26 de juny de 2012, a JUAN SITJAR LLITERAS, amb, DNI. 37.662.814-S, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2011/45 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ LLOTGETA, cant. C/ HOSTALS, NÚM. 22, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:

Elvira Salvà Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm.22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011 ) us comunic que:

Seguint amb la tramitació de l’expedient de Protecció de l’edificació DP 2011/45, de l’immoble  situat al carrer  LLOTGETA Y CANT. HOSTALS 22, us comunic l’informe tècnic amb data de registre  26 de juny de 2012, que transcrit diu:

“ S’ha presentat la següent documentació:

- Nomenament de tècnic director i coordinador de seguretat

Anteriorment es va presentar l’Estudi Bàsic de Seguretat i Salut

CONCLUSIÓ.

Vista la documentació presentada, NO s’ha donat compliment a tota la documentació requerida a l’ordre de mesures cautelars i per tant, el tècnic que subscriu és del parer que es NO poden iniciar les obres fins que es presenti el nomenament d’empresa constructora (document d’acceptació signat per ambdues parts) en un termini màxim de 10 dies.

Un cop finalitzades les obres s’haurà de presentar certificat conforme s’han realitzat les obres ordenades i s’ha comprovat que no existeix perill per l’estabilitat de l’edifici, ni de despreniments cap a la via pública o a tercers.”

Per tant, li requerim per què, en un termini de deu dies, comptats a partir del dia següent de la recepció d’aquesta notificació, aporti la documentació sol·licitada pel tècnic municipal al seu informe tal i com preveu l’article 76 de la Llei 30/1992 de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú. Una vegada transcorregut el termini sense que s’hagi aportat la documentació requerida, es continuarà amb la tramitació de l’expedient, sense prejudici de la imposició de sancions tal com disposa l'article 84 de la Llei 23/2006 de Capitalitat de Palma de Mallorca.

La qual cosa us comunic pel seu coneixement i als efectes oportuns.

Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).

Palma, 18 d’octubre de 2012

 

La cap de departament de disciplina urbanistica.

Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)

Elvira Salvá Armengod.