Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 20536
Protecció. Notificació informe tècnic. DP 2006/86
Versió PDF
Atès que no s'ha pogut notificar l'informe tècnic de l'Ajuntament de Palma de data 5 de juny de 2012, a PAULITE PICKER BERGAS, i a PETALUNA VIVIENDAS SL., amb CIF B57309122, i per poder seguir endavant la tramitació de l'expedient DP 2006/86 del Negociat de Protecció de l'Edificació i en relació a l'immoble ubicat al C/ CAN MARTÍ FELIU, NÚM. 17, de conformitat amb l'article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de li administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d'organització, funcionament i règim jurídic de li corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Elvira Salvà Armengod, jefe de departamento, por delegación (Decreto de Alcaldía núm. 22906 de 01/12/2011 BOIB núm. 187 de data 15/12/2011) le comunico que:
Siguiendo con la tramitación del expediente de Protección de la edificación DP 2006/86, del inmueble situado en la calle Can Martí Feliu núm. 17 (R.C. 0305002), le comunicamos en contestación a la documentación presentada, el informe técnico con fecha de registro 5 de junio de 2012 que transcrito dice:
“Realizada visita de inspección ocular al inmueble situado en la C/ Can Martí Feliu n 17, se hace constar que la puerta de acceso permanece cerrada con cerradura.Las peanas de los balcones se encuentran apuntaladas.La cornisa saneada y los dinteles de los portales de los balcones apuntalados.Interiormente se observan apuntaladas ciertas vigas de las diferentes plantas.
CONCLUSIÓN:
A la vista que se han tomado algunas medidas cautelares de protección, es del parecer del técnico que suscribe de solicitar a la propiedad certificado por técnico competente de que las medidas adoptadas garantizan la seguridad constructiva eliminando el peligro de carácter público.”
Por lo tanto, le requerimos que, en un plazo de diez días, contados a partir del día siguiente a la recepción de esta notificación, aporte la documentación solicitada por el técnico municipal en su informe tal y como prevé el artículo 76 de la Ley 30/1992 de régimen jurídico de las administraciones públicas y del procedimiento administrativo común. Una vez transcurrido el plazo sin que se haya aportado la documentación requerida, se continuará la tramitación del expediente, sin perjuicio de la imposición de sanciones tal como dispone el artículo 84 de la Ley 23/2006 de Capitalidad de Palma de Mallorca.
Lo cual le comunicamos para su conocimiento y efectos oportunos.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 21 de setembre de 2012
La cap de departament de disciplina urbanística.
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.