Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE CAPDEPERA

Núm. 20268
Modificació de plantilla de personal

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

El Ple de l’Ajuntament en sessió de 11 d’octubre de 2012 va aprovar la modificació de la plantilla de personal, suprimint les places vacants següents: una plaça de peó de medi ambient, tres places de policia local, una plaça de zelador d’obres i una plaça de monitor esportiu. A la intervenció d’aquest Ajuntament, d’acord amb el que disposen  els articles 112 de la Llei 7/85, de 2 d’abril,  i 169 del Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, s’exposa al públic la modificació, a efectes de reclamacions.

 

Les persones interessades, que estiguin legitimades segons el que disposa l’article 170.1 del Real Decret Legislatiu 2/2004, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i pels motius taxativament enumerats en el número 2 del mateix article, poden presentar reclamacions amb subjecció als tràmits següents:

 

1. Termini d’exposició de reclamacions: quinze dies hàbils a partir de l’endemà de la data d’inserció d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma.

2. Oficina de presentació: registre general.

3. Òrgan davant el qual es reclama: Ajuntament en Ple.

 

Si no es presenta cap reclamació, l’acord d’aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d’adoptar-ne un altre.

 

Capdepera, 16 d’octubre de 2012.

 

El Batle.

Rafel Fernández Mallol