Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE CAPDEPERA
Núm. 20268
Modificació de plantilla de personal
Versió PDF
El Ple de l’Ajuntament en sessió de 11 d’octubre de 2012 va aprovar la modificació de la plantilla de personal, suprimint les places vacants següents: una plaça de peó de medi ambient, tres places de policia local, una plaça de zelador d’obres i una plaça de monitor esportiu. A la intervenció d’aquest Ajuntament, d’acord amb el que disposen els articles 112 de la Llei 7/85, de 2 d’abril, i 169 del Real Decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, s’exposa al públic la modificació, a efectes de reclamacions.
Les persones interessades, que estiguin legitimades segons el que disposa l’article 170.1 del Real Decret Legislatiu 2/2004, pel que s’aprova el Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals i pels motius taxativament enumerats en el número 2 del mateix article, poden presentar reclamacions amb subjecció als tràmits següents:
1. Termini d’exposició de reclamacions: quinze dies hàbils a partir de l’endemà de la data d’inserció d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de la Comunitat Autònoma.
2. Oficina de presentació: registre general.
3. Òrgan davant el qual es reclama: Ajuntament en Ple.
Si no es presenta cap reclamació, l’acord d’aprovació inicial serà elevat a definitiu, sense necessitat d’adoptar-ne un altre.
Capdepera, 16 d’octubre de 2012.
El Batle.
Rafel Fernández Mallol