Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 20540
Protecció. Notificació CGU de 08.05.2012. DP 2010/122
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 8 de maig de 2012, a LOPEZ ISERN JAVIER, amb DNI 43.062.139-K, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2010/122, en relació al immoble ubicat a l’AV JOAN MIRO, NÚM 18, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Elvira Salva Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm 22906 de 01/12/2011 publicat al BOIB núm. 187 de data 15/12/2011) us notific que el Consell de Gerència d’Urbanisme de data 8 de maig de 2012, acordà el següent:
I- Atès que per acord del CGU de 23.09.2010 es va ordenar a a la Sra. MARIA CAÑELLAS SOCIAS, amb DNI 78.182.559; l’entitat PARKING BON ESTAR, SL, amb CIF B57017865; el Sr. VICENTE COLOMAR GUASCH, amb DNI 41.185.734-W; la Sra. FELISA SANCHEZ PULIDO, amb DNI 14.203.106-P; la Sra. JUANA TORRENS BARCELO; el Sr. LUIS MIGUEL FORTEZA CORTES, amb DNI 43.037.380-X; el Sr. ROBERTO LOPEZ MATEOS, amb DNI 41.127.130, i la Sra. MARIA CATALINA ADROVER SALAS, amb DNI 41.389.095-C, l’execució a l’immoble de la seva propietat ubicat al carrer Joan Miró,18 (PC 0799906), de les obres següents:
Sota direcció tècnica competent:
1. Sanejat i reparació dels trams dels ampits que presenten inestabilitat i es poden desprendre’s.
Condicions abans de l’inici:
1. Nomenament de tècnic director de les obres.
2. Estudi de seguretat i salut.
3. Nomenament de coordinador de seguretat.
4. Nomenament d’empresa constructora.
TERMINI d’execució de l’Ordre 1 MES
Pressupost d’execució material estimatiu 5.000€
II. Atès que s’ha tingut coneixement de l’existència de dos nous propietaris : Sr. JUAN SANS TORRENS i Sr.. JAVIER LÓPEZ ISERN afectats per l’expedient,
III. Atès que transcorregut el termini d’al·legacions, el Sr. Sans i el Sr. Torres no han presentat cap al·legació .
Atesa la normativa d’aplicació: article 9.1 del Reial Decret Legislatiu 2/2008, de 20 de juny, pel qual s’aprova el Text Refós de la Llei de sòl; articles 10 i 11 Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística; articles 83 i 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma de Mallorca; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis, publicada al BOIB núm. 185 EXT., de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; articles 172 i 175 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les Entitats locals; i els articles 3.2.j) i 15-b) del Reglament de la Gerència d’Urbanisme; i l’ altra normativa aplicable, la cap de negociat que subscriu considera que es pot elevar al CONSELL DE GERENCIA la següent proposta d’
A C O R D
1er) ORDENAR al Sr. JAVIER LÓPEZ ISERN amb DNI 43.062.139-K i el Sr. JUAN SANS TORRENS amb 41.344.382-L, propietaris (juntament amb la resta de propietaris exposat al punt I- d’aquest acord) de l’immoble situat al carrer Joan Miró, núm. 18 (PC 0799906), l’execució de les obres següents a l’emplaçament citat , d’acord amb el disposat a l’informe tècnic de data 30 d’abril de 2010, que parcialment transcrit diu:
“(...) ORDRE EXECUCIÓ
Sota direcció tècnica competent:
1. Sanejat i reparació dels trams dels ampits que presenten inestabilitat i es poden desprendre’s.
Condicions abans de l’inici:
1. Nomenament de tècnic director de les obres.
2. Estudi de seguretat i salut.
3. Nomenament de coordinador de seguretat.
4. Nomenament d’empresa constructora.
TERMINI d’execució de l’Ordre 1 MES
Pressupost d’execució material estimatiu 5.000€
La documentació gràfica es pot consultar al Servei de Protecció de l’Edificació i ITE.
2n) ADVERTIR als propietaris referits que podran iniciar les obres immediatament, previ nomenament de la Direcció Tècnica Competent, i del compliment de les demés condicions incloses en aquest Acord.
No es necessita sol·licitar llicència d’obres per tal de donar compliment al que s’ordena.
3r) ADVERTIR a la propietat de l’immoble esmentat a la present resolució que, conformement amb el que disposa l’article 84 de la Llei 23/2006, de 20 de desembre, de capitalitat de Palma, (BOIB núm. 186 ext de 27.12.2006), si s’incompleix el que s’ordena en el termini fixat, l’Ajuntament l’haurà d’imposar una multa del 10 al 20% del valor de les obres que sigui necessari dur a terme per complir els requisits esmentats abans; així com també, d’acord amb el mateix article, en consonància amb l’article 11 de la Llei 10/1990, de 23 d’octubre, de disciplina urbanística, se li atorgarà, amb la notificació de la multa, un darrer termini per executar l’ordre, i es procedirà a l’execució subsidiària de les obres a costa del propietari de l’immoble en cas d’incompliment d’aquest darrer termini.
4t) DONAR COMPTE d’aquest Acord al Departament Tributari per al seu coneixement i efectes.
5è) NOTIFICAR aquest acord al Sr. JAVIER LÓPEZ ISERN i al Sr. JUAN SANS TORRENS .
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableixen l’article abans esmentat, i els 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 24 de setembre de 2012
La cap de departament de disciplina urbanística.
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.