Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 20537
Protecció. Notificació CGU de 08.05.2012. DP 2011/83.
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 8 de maig de 2012, a COM. PROPIETARIS C/ COTLLIURE, 26-A, i a HERNANDEZ MARTINEZ ANTONIO com a president, amb CIF H0780456, i amb DNI 43110570-Z, respectivament, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2011/83, en relació al immoble ubicat al C/ COTLLIURE, NÚM 26-A, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Elvira Salva Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm 22906 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011), us notific que el Consell de Gerència d’Urbanisme de data 8 de maig de 2012, acordà el següent:
Atès l’incompliment del propietari del immoble de l’ordre d’execució que a continuació s’assenyalarà, s’ha emès l’informe per la Unitat Tècnica de Protecció, pel que fa a l’immoble que es descriu a la part dispositiva d’aquest acord, el tècnic d’administració general que subscriu, segons el que disposa l’ article l’Art. 9.1 del R.D. leg. 2/2008 de 20 de juny per el qual s’aprova el Text Refós de la llei del sòl;10 i 11 de la Llei 10/90, de Disciplina Urbanística de la CAIB; 83 i 84 de la Llei 23/2006 de 20 de desembre de capitalitat de Palma de Mallorca i 290 i següents de les vigents Normes urbanístiques del Pla General, i en virtut de l’establert als articles 172 i 175 del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals, i de conformitat amb l’article 4.2.j) del Reglament de la Gerència d’Urbanisme, proposa que s’elevi al Consell de Gerència la següent:
A C O R D
1r. REITERAR, en virtut del que preveu l’Art. 9.1 del R.D. leg. 2/2008 de 20 de juny per el qual s’aprova el Text Refós de la llei del sòl; 10 i 11 de la Llei de Disciplina Urbanística de la CAIB, i 290 i següents de les vigents Normes urbanístiques, i de conformitat amb l’article 3.2 del Reglament de la Gerència d’Urbanisme, als propietaris dels immobles, solars i/o terrenys que s’indiquen a continuació, que corregeixin les deficiències especificades en els terminis fixats:
A LA TOTALITAT DE PROPIETARIS que formen la comunitat (CIF H07850456) de l’immoble situat al C. Cotlliure núm. 26 A (R.C. 098253-02), representada a través del seu president D. ANTONIO HERNANDEZ MARTINEZ amb DNI 43.110.570-Z, per no haver donat compliment a l’ACGU de data 18 d’Octubre de 2011, en el sentit de:
REITERAR l’ordre d’execució existent en els següents conceptes:
1º).-Proceder a la revisión de la estructura de esa zona del garaje y del local.
En caso de tener que llevar a cabo alguna actuación de consolidación, sustitución o reparación deberá ejecutarse a través de licencia municipal.
2º).-Revisión de la estructura del local tapiado y proceder a su limpieza si fuera menester, en aras de la salud pública.
3º).-Comunicación a este Servei de Protecció i Ite de las conclusiones, actuaciones y resoluciones del informe realizado
Plazo Ejecución Orden Medidas Cautelares 1 MES
Presupuesto de ejecución material estimativo 700 €
(Este coste es orientativo, el técnico competente determinará la valoración adecuada)
2n. ADVERTIR als referits propietaris que podran iniciar les obres immediatament, previ nomenament de la Direcció Tècnica Competent, així com el compliment de les demés condicions incloses en aquest Acord.
No es necessita sol·licitar llicència d’obres, per tal de donar compliment a l’ordenat.
3r. ADVERTIR els propietaris esmentats que, conformement al que disposa l’article 11 de la Llei 10/90, de disciplina urbanística de la CAIB, si s’incompleix el que es reitera en el termini fixat, es podrà dur a terme a costa seva a través del procediment d’execució subsidiària previst a l’article 98 de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
4t. NOTIFICAR la present resolució als interessats.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableix l’article abans esmentat, i els articles 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 24 de setembre de 2012
La cap de departament de disciplina urbanística.
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de 08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.