Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 20877
Requeriment de documentació
Versió PDF
A l'efecte de resoldre incidència en el tràmit de comprovació de l'expedient de referència, de conformitat amb el disposat al articulo 76 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú, se'ls requereix perquè en el termini de DEU DIES, remetin a aquest Ajuntament, mitjançant escrit presentat en el Registre General d'Entrada, la documentació que se cita.
Es posa en coneixement de l'interessat l'obligatorietat de presentar la documentació requerida, segons estableix l'article 29 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària.
Iniciat el lliurament de notificacions d'acord amb l'article 112 de la Llei 58/2003, de 17 de desembre, General Tributària, i no havent pogut tenir efecte, es publica la relació d'obligats tributaris als efectes previstos en el nombre 3 del citat article i text legal.
Així mateix es posa en coneixement dels interessats que la no atenció dels requeriments de documentació donarà lloc a la incoació de l'expedient sancionador en matèria tributària, regulat als articles 207 a 212 de Llei General Tributària, podent-se exigir, si escau, infracció tributària regulada a l'article 203 de la citada Llei.
Referència Any-protocol Transmitent Adquirent
Documentació requerida
657/2010 2010-1319 (dades personals ocultes)
Escriptura de divisió horitzontal presentada davant Cadastre de l’immoble sito a Avda. Jaime I, 38.
399/2011 2010-1271 (dades personals ocultes)
Model 902 presentat davant Cadastre dels aparcaments i trasters sitos a Ctra, Camp de Mar, 12.
495/2011 2010-1850 (dades personals ocultes) (dades personals ocultes)
Data d’adquisició del bé pel transmitent, ja que la escriptura de divisió horitzontal no es vàlida com a títol anterior.
Andratx, 30 d’octubre de 2012
El Batle President
Llorenç Suau Simó