Secció II. Autoritats i personal
Subsecció segona. Oposicions i concursos
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 20457
Bases per a constituir una borsa d’aspirants, per a proveir com a funcionaris interins, places vacants, substitucions i altres incidències de la policia local i turística
Versió PDF
Per decret de Batlia de 22 d’octubre de 2012, es va resoldre aprovar la convocatòria i les bases per a constituir una borsa d’aspirants, per a proveir com a funcionaris interins, places vacants, substitucions i altres incidències de la policia local i turística d’aquest Ajuntament, mitjançant el sistema de concurs.
Es publiquen a continuació les bases d’aquesta convocatòria.
‘Bases específiques que regiran la convocatòria per constituir una borsa d’aspirants per proveir, com a funcionaris interins, les vacants, substitucions i altres incidències de LA policia local I TURISTICA de l’Ajuntament de Santa Margalida
PRIMERA. OBJECTE, CARACTERÍSTIQUES I NORMATIVA APLICABLE
1. L’objecte d’aquesta convocatòria és constituir una borsa d’aspirants per proveir, com a funcionaris interins, les vacants, substitucions i altres incidències de la policia local i turística. Escala d’administració especial, subescala de serveis especials, grup C1.
2. S’aplicaran a aquestes proves selectives la Llei 6/2005, de 3 de juny, de coordinació de les policies locals de les Illes Balears; la Llei 7/2007, de 12 d’abril de l’Estatut bàsic de l’empleat públic; la Llei 3/2007, de 27 de març, de la Funció Pública de la CAIB, modificada per la Llei 9/2012, de 19 de juliol; el Decret 72/1989, de 6 de juliol, de bases i exercicis per a l’ingrés en les diverses categories de la policia local de les Illes Balears (en la part vigent); el Decret 146/2001, de 21de desembre, pel qual s’estableixen la formació, l’ingrés, la promoció i la mobilitat dels policies locals de la CAIB (en la part vigent); el Decret 69/2004, de 9 de juliol, pel qual es modifica la normativa reguladora de les policies locals de les Illes Balears en matèria d’organització, uniformitat, formació, ingrés, promoció i mobilitat; el Decret 67/2007, de 7 de juny, per el que s’aprova el Reglament marc de mesures urgents de les policies locals de les Illes Balears; i demés disposicions legals vigents en matèria de policia local de la CAIB.
SEGONA. FORMA DE SELECCIÓ
El procediment de selecció, per a la constitució de la borsa de treball de policia local i turística, com a funcionaris interins, serà el de concurs de mèrits, pel sistema de torn lliure, d’acord amb l’esmentada Llei 6/2005, de 3 de juny.
TERCERA. REQUISITS I CONDICIONS GENERALS DELS ASPIRANTS
Per participar en aquesta convocatòria, els aspirants hauran de complir els requisits següents:
a) Tenir nacionalitat espanyola.
b) Tenir 16 anys complerts i no haver complert els trenta-tres anys, que es compensaran en cas d’excés i a aquests únics efectes els serveis prestats com a policia local o com a auxiliar de policia local, o en qualsevol dels cossos i forces de seguretat públiques.
c) Estar en possessió del diploma d’aptitud del curs de formació bàsica de policia local, propi de la plaça objecte de la convocatòria, expedit per l’Escola Balear d’Administració Pública de la CAIB amb validesa de tres anys o d’actualització en cas de caducitat del termini anterior.
d) Estar en possessió o en condicions d’obtenir-lo en la data d’acabament del termini de presentació de sol·licituds, del títol de Batxillerat, Formació Professional de segon grau o equivalent. Als efectes de poder concórrer a aquesta oferta pública, es considerarà requisit suficient de titulació acadèmica, l’haver superat les proves d’accés a la Universitat per a majors de 25 anys.
e) No patir cap malaltia ni defecte físic o psíquic, descrits en l’annex II (quadre d’exclusions mèdiques) del Decret 70/1989, d’establiment de les normes marc a què han d’ajustar-se els reglaments de les policies locals de les Illes Balears.
f) No haver estat separat mitjançant expedient disciplinari del servei de cap Administració Pública, ni trobar-se en inhabilitació absoluta o especial per plaça o càrrecs públics per resolució judicial.
g) No tenir antecedents penals per delictes dolosos.
h) Acreditar els coneixements de la llengua catalana corresponents al nivell de certificat B (actualment B2). Aquests coneixements han de ser acreditats mitjançant l’aportació del títol o certificat oficial corresponent, expedit per l’òrgan competent de la Conselleria d’Educació i Cultura, l’Escola Balear d’Administració Pública (EBAP), o una altra institució reconeguda a aquest efecte per la legislació vigent.
i) Compromís, mitjançant declaració jurada, de portar armes i, si escau, utilitzar-les.
j) Estar en possessió del permís de conducció A, B i BTP.
Tots els aspirants han d’estar en possessió dels requisits el dia en què finalitzi el termini de presentació d’instàncies de la convocatòria corresponent.
Els documents acreditatius dels requisits, per original o fotocopia compulsada, s’haurà de presentar dins el termini d’admissió de sol·licituds al procés selectiu, sense que es pugui presentar en cap altre moment. La resta d’acord amb la base novena, punt 4, per als inclosos en la llista de la borsa de treball.
QUARTA. SOL·LICITUDS, DOCUMENTACIÓ I DRETS D’EXAMEN
1. Les sol·licituds es dirigiran al Batle President de la Corporació, s’ajustaran al model que figura en l’annex I d’aquestes bases, i es presentaran en el termini de 20 dies naturals comptats a partir de l’endemà de la publicació íntegra de les presents bases i convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (BOIB).
2. La presentació de sol·licituds i la documentació acreditativa esmentada en la base anterior, podrà fer-se en el Registre General de la Corporació o en la forma establerta per l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
3. A la sol·licitud s’hauran d’acompanyar, a més, els següents documents:
- Fotocòpia del document nacional d’identitat.
- A l’efecte de restar exempt de la prova específica de coneixements de la llengua catalana, les persones interessades presentaran fotocòpia acarada del certificat acreditatiu de posseir, com a mínim, del nivell de coneixement exigit en aquesta convocatòria.
- Relació dels mèrits de què disposin i que vulguin que se’ls tinguin en compte en la fase de concurs, seguint el mateix ordre d’exposició que consta en base vuitena de valoració de mèrits. Aquests mèrits s’hauran d’acreditar documentalment mitjançant certificats, diplomes, títols, etc… per mitjà d’originals o fotocòpies acarades. Els mèrits al·legats i no justificats en la forma indicada, no seran valorats, a més, perquè es tinguin en compte determinats mèrits s’han d’assenyalar expressament i no basten mencions genèriques.
4. Els anuncis successius es publicaran en el tauler d’anuncis i a la pàgina web d’aquest Ajuntament (www.ajsantamargalida.net).
CINQUENA. ADMISSIÓ DE LES PERSONES ASPIRANTS
1. Finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Batle dictarà resolució declarant aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, la qual es farà pública mitjançant exposició en el tauler d’anuncis de l’Ajuntament i en la pàgina web; a la mateixa resolució s’hi inclourà la relació d’aspirants que hagin acreditat el requisit del coneixement de la llengua catalana i es fitxarà un termini de 5 dies hàbils per esmenar els defectes o presentar al·legacions.
2. En el cas que no es presentin al·legacions contra la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses, la llista s’entendrà definitiva a partir de l’endemà de la finalització del termini de reclamacions. Les reclamacions que es presentin seran acceptades o rebutjades en el termini màxim d’un mes, i la llista definitiva es publicarà en la mateixa forma que la llista provisional. Transcorregut aquest termini sense que s’hagi dictat resolució, les al·legacions o reclamacions s’entendran desestimades.
SISENA. TRIBUNAL QUALIFICADOR
1. En la mateixa resolució que declari aprovada la llista provisional de persones aspirants admeses i excloses s’efectuarà el nomenament dels membres del Tribunal Qualificador, com òrgan encarregat de valorar els mèrits del concurs per confeccionar la borsa d’aspirants, i fer la proposta oportuna a l’òrgan competent.
2. Els membres del Tribunal Qualificador seran designats pel Batle. Estarà compost de la forma següent:
- Un President.
- Tres vocals.
- Un Secretari.
La designació del Tribunal Qualificador inclourà la dels corresponents suplents, i el seu nomenament es farà públic en el tauler d’anuncis i a la pagina web al mateix temps que la llista definitiva d’admesos i exclosos. Es podran nomenar assessors del Tribunal, que actuaran amb veu però sense vot.
3. Els membres del Tribunal hauran de tenir una titulació acadèmica d’igual o superior nivell a l’exigida als aspirants.
4. El Tribunal Qualificador no podrà constituir-se ni actuar sense l’assistència de la meitat dels seus membres, siguin titulars o suplents, entre els quals figurarà el president i el secretari o qui legalment els substitueixi.
5. Tots els membres del Tribunal tendran veu i vot, i les seves decisions s’hauran d’adoptar per majoria simple, en cas d’empat, decidirà el president. Resoldran les incidències i reclamacions que es puguin produir. El Tribunal queda facultat per interpretar aquestes bases, resoldre dubtes que es plantegin i per prendre els acords necessaris per assegurar el correcte desenvolupament de la convocatòria aprovada, en tot allò no previst a les Bases.
6. L’actuació del Tribunal s’ajustarà a l’establert en aquestes bases i en la legislació supletòria que sigui d’aplicació. Les resolucions del Tribunal vinculen l’Administració sense perjudici que aquesta, si és el cas, pugui revisar-les d’acord amb les previsions de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
7. Les funcions bàsiques del Tribunal són les següents:
a) Valorar els mèrits al·legats i acreditats en forma per cada un dels participants, desglossats pels diferents apartats del barem que es detalla a la base vuitena.
b) Elaborar una llista per ordre de puntuació amb les puntuacions finals obtingudes per cada aspirant.
c) Confeccionar una borsa de treball de la categoria objecte d’aquesta convocatòria, per ordre de puntuació.
7. Els membres del Tribunal hauran d’abstenir-se d’intervenir, comunicant-ho, en el seu cas, a l’autoritat convocant, i els aspirants podran recusar-los, quan concorrin les circumstàncies previstes en l’article 28 de la Llei de règim jurídic de las administracions públiques i del procediment administratiu comú o si s’haguessin realitzat tasques de preparació d’aspirants a proves selectives en els cinc anys anteriors a la publicació de la convocatòria.
8. Als efectes previstos al Reial Decret 462/2002, de 24 de maig, relatiu a indemnitzacions per raó de servei, aquest Tribunal queda classificat amb la categoria de segona.
SETENA. PROVA ESPECÍFICA DE LENGUA CATALANA
1. Amb caràcter previ, per a les persones aspirants que no hagin acreditat la possessió del nivell de català exigit a la base tercera, punt h) es realitzarà una prova obligatòria que avaluarà els coneixements de català. Per a la realització d’aquest exercici, el Tribunal qualificador contarà amb l’assessorament del servei d’Assessorament Lingüístic de l’Ajuntament. La prova es qualificarà d’apte/a o no apte/a. La data i hora d’anunci de la prova s’exposarà en el tauler d’anuncis i a la pagina web de l’Ajuntament.
2. Una vegada realitzada la prova de llengua catalana, el Tribunal qualificador emetrà resolució en la qual declararà aptes o no aptes les persones aspirants que l’hagin realitzada, i es publicarà en el tauler d’anuncis i a la pagina web de la corporació. La qualificació de no apte o la no compareixença de l’aspirant a la prova, donarà lloc a la seva exclusió del procés selectiu
VUITENA. VALORACIÓ DE MÈRITS
La puntuació màxima que poden assolir els mèrits al·legats és de 54 punts, d’acord amb el que s’estableix en els apartats següents, per a cada tipus de mèrit.
El tribunal avaluarà els mèrits al·legats i justificats per les persones aspirants, d’acord amb el barem següent:
1. Valoració del curs bàsic de capacitació.
Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP. La valoració per la possessió del Curs bàsic de capacitació serà el resultat de multiplicar-ne la nota per un determinat coeficient, fins a un màxim de 10 punts, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:
a) Per haver prestat serveis com a policia local interí, policia auxiliar interí, policia turístic o auxiliar de policia turístic durant un període mínim de 5 mesos de manera continuada dins una temporada completa a l’Ajuntament, el coeficient multiplicador serà 1. Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat d’aquest Ajuntament.
b) Per als aspirants que no han renunciat a cap nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, i així ho acreditin mitjançant un certificat de la Direcció General d’Interior, el coeficient multiplicador serà 0,75.
c) Per als aspirants que hagin renunciat a un nomenament anterior com a policia local o turístic en un altre municipi, el coeficient multiplicador serà 0,50. Aquest apartat s’ha d’acreditar mitjançant un certificat de l’ajuntament del municipi que correspongui.
2. Valoració dels serveis prestats.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 12 punts, d’acord amb els criteris següents:
a) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts com a policia local o turístic a les Illes Balears: 0,07 punts per mes, fins a un màxim de 8 punts.
b) Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en altres categories de cossos o forces de la seguretat pública de l’Estat espanyol: 0,035 punts per mes, fins a un màxim de 4 punts.
La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.
3. Antiguitat.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4 punts, d’acord amb els criteris següents:
Per cada mes complet de serveis prestats i reconeguts en qualsevol altra categoria de funcionari de carrera: 0,2 punts per any.
La data de referència per a la valoració serà la de la finalització del termini per presentar la sol·licitud de participació, i s’haurà d’acreditar mitjançant un certificat expedit pels ajuntaments.
4. Estudis acadèmics oficials.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts, d’acord amb els criteris següents:
a) Per cada titulació acadèmica de diplomatura universitària, arquitectura tècnica, enginyeria tècnica o equivalent: 3,5 punts.
b) Per cada titulació acadèmica de llicenciatura universitària, arquitectura, enginyeria o equivalent: 5 punts.
c) Per cada títol de doctor: 1 punt.
Només es valorarà la possessió dels títols de nivell superior a l’exigit per a l’accés a la categoria a la qual s’accedeix.
La valoració com a mèrit d’un títol implica que no es valori el de nivell inferior, llevat del cas que les titulacions corresponguin a branques acadèmiques distintes. La puntuació de l’apartat c) s’ha d’acumular a la dels a) i b).
5. Valoració dels coneixements de llengües.
5.1. Coneixements orals i escrits de la llengua catalana.
Es valoraran els certificats expedits per l’EBAP, els expedits o homologats per la Direcció General de Política Lingüística, els expedits per l’Escola Oficial d’Idiomes, i també els certificats reconeguts d’acord amb la normativa autonòmica, fins a una puntuació màxima de 2 punts:
a) Coneixements mitjans (certificat C; actualment C1): 1,50 punts.
b) Coneixements superiors (certificat D; actualment C2): 1,75 punts.
c) Coneixements de llenguatge administratiu (certificat E): 0,25 punts.
Es valorarà només un certificat, excepte en el cas del certificat de coneixements de llenguatge administratiu, en què la puntuació s’acumularà a la de l’altre certificat que s’aporti. En tot cas, només es valoraran els certificats de nivell superior a l’exigit com a requisit d’ocupació de la plaça a què s’accedeix.
5.2 Coneixements d’altres llengües.
Es valoraran els certificats acreditatius dels coneixements de qualsevol llengua oficial d’altres comunitats autònomes o estrangera, expedits o homologats per escoles oficials d’idiomes o escoles d’administració pública, fins a un màxim de 4 punts, d’acord amb els criteris de puntuació que s’indiquen a continuació:
a) Primer curs d’escola oficial d’idiomes o nivell bàsic 1 (A1): 1 punt.
b) Segon curs d’escola oficial d’idiomes o nivell bàsic 2 (A2): 1,25 punts.
c) Tercer curs d’escola oficial d’idiomes o nivell intermedi 1 (B1): 1,50 punts.
d) Quart curs d’escola oficial d’idiomes o nivell intermedi 2 (B1+): 1,75 punts.
e) Cinquè curs d’escola oficial d’idiomes o nivell avançat 1 (B2): 2 punts.
f) Sisè curs d’escola oficial d’idiomes o nivell avançat 2 (B2+): 2,25 punts.
Per una mateixa llengua només es valoraran les titulacions de nivell superior.
6. Valoració dels cursos de formació.
Només es valoraran els cursos expedits o homologats per l’EBAP, per les universitats, escoles universitàries i entitats promotores de formació contínua, com també els impartits en altres centres de formació oficials de seguretat pública o qualsevol administració pública, sempre que estiguin degudament documentats i expedits per l’entitat.
6.1 Formació relacionada amb l’àrea professional.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 4,5 punts. Es valoraran, per a cada lloc de treball, les accions formatives sempre que estiguin directament relacionades amb les funcions pròpies del lloc a què s’accedeix. En concret, només es valoraran els cursos referits a les àrees professionals de policia, seguretat, emergències i salvament, d’acord amb els criteris que s’indiquen a continuació:
a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.
c) Per cada certificat d’impartició de cursos d’accions formatives relacionades amb les funcions pròpies del lloc al qual s’accedeixi: 0,0075 punts per hora.
6.2 Formació no relacionada amb l’àrea professional.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 2 punts, amb la puntuació que s’indica a continuació:
a) Per cada certificat d’aprofitament: 0,005 punts per hora.
b) Per cada certificat d’assistència: 0,0025 punts per hora.
7. Valoració dels reconeixements honorífics.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 3,5 punts, d’acord amb els criteris següents:
a) Per cada medalla al mèrit policial prevista per la normativa: 2 punts per cada medalla amb distintiu blau, 1 punt si el distintiu és blanc, i 0,5 punts si el distintiu és verd.
b) Per cada felicitació lliurada pel Ple o la Junta de Govern de l’Ajuntament: 0,35 punts.
c) Per cada felicitació lliurada per la batlia: 0,25 punts.
S’ha d’acreditar mitjançant un certificat expedit per l’Ajuntament corresponent.
8. Mèrits objectius de lliure determinació per part de cada corporació relacionats amb les funcions policials.
La puntuació màxima d’aquest apartat és de 6 punts, i consistirà en una prova escrita de 10 preguntes tipus test o 10 preguntes de redacció breu, sobre coneixement geogràfic, de la normativa i/o història del terme municipal de Santa Margalida, que proposarà el Tribunal.
NOVENA. LLISTA DEFINITIVA D’APROVATS, PRESENTACIÓ DE DOCUMENTS
1. Un cop finalitzades les proves selectives, el Tribunal publicarà en el tauler d’anuncis de la corporació i en la pàgina web, la relació provisional de les persones aspirants, amb indicació de la puntuació final obtinguda. Les persones aspirants disposaran d’un termini de tres dies hàbils, des de la publicació, per efectuar les reclamacions oportunes o sol·licitar la revisió de la seva puntuació davant el Tribunal. A la revisió podran assistir acompanyats d’un assessor.
2. El Tribunal té un termini de set dies per resoldre les reclamacions que es presentin i, tot seguit, ha de fer pública la llista definitiva d’aprovats, per ordre de puntuació, per tal de conformar la borsa.
3. En cas d’empat en l’ordre de prelació s’haurà d’atendre, en primer lloc, a la puntuació obtinguda en la valoració del mèrits ‘dels serveis prestats’. Si l’empat persisteix, s’estarà a la major puntuació obtinguda en la valoració del mèrit ‘del curs bàsic de capacitació’, i, en cas de persistir la igualtat, finalment es resoldrà per sorteig.
4. Quan l’Ajuntament hagi de fer ús d’aquesta borsa, per cobrir necessitats de la plantilla de la policia local, s’ofertarà per ordre de puntuació a les persones que la conformen. A aquest efecte, i dins del termini de 5 dies naturals des de l’endemà que s’ofereixi el nomenament, l’aspirant haurà de presentar en el Registre General de l’Ajuntament els documents següents, referits sempre a la data d’expiració del termini de presentació de sol·licituds:
a) Certificat mèdic, en model oficial, en el que consti que la persona aspirant no pateix malaltia o defecte físic que impedeixi el desenvolupament de les corresponents funcions.
b) Còpia acarada del títol acadèmic exigit en les bases o certificat acadèmic que acrediti haver realitzat tots els estudis per a l’obtenció del títol i haver abonat les taxes de sol·licitud de la seva expedició.
c) Declaració jurada o promesa de no haver estat separat/da, mitjançant expedient disciplinari, de cap administració pública, ni trobar-se inhabilitat/da per a l’exercici de funcions públiques.
d) Declaració jurada o promesa de no estar exercint cap lloc o activitat en el sector públic o privat delimitat per l’article 1 de la Llei 53/1984, ni de rebre pensió de jubilació, retir o orfandat, indicant, així mateix, que no realitza cap activitat privada incompatible o subjecta a reconeixement de compatibilitat.
e) Declaració jurada o promesa de no trobar-se sotmès a cap causa d’incapacitat específica d’acord amb la normativa vigent.
f) Fotocòpia acarada del DNI.
g) Dues fotografies de mida carnet.
h) També haurà de presentar, si escau, la documentació acreditativa de la resta de requisits específics exigits que no s’hagin presentat amb anterioritat.
5. Les persones que no presentin la documentació dins el termini establert, excepte en casos de força major, no podran ser nomenades i quedaran anul·lades totes les actuacions concernents a aquests aspirants, sense perjudici de la responsabilitat en què puguin haver incorregut per falsedat en la sol·licitud. Les persones aspirants propostes que ja tenguin la condició de funcionaris de carrera estaran exemptes de justificar documentalment les condicions i altres requisits ja acreditats per obtenir l’anterior nomenament, i hauran de presentar únicament una certificació de l’administració pública de la qual depenen per acreditar la seva condició i aquelles circumstàncies que es troben en el seu full de servei.
6. L’ordre de preferència per ser cridat vendrà determinat per l’ordre de puntuació. El personal integrant de la borsa, per ordre de puntuació, tendrà preferència per ocupar els llocs vacants o de major durada, malgrat ja estigui prestant serveis. És a dir, el de major puntuació tendrà preferència per ser cridat, malgrat ja estigui ocupant un lloc de feina. Els candidats que refusin una oferta, queden exclosos de la borsa, excepte que al·leguin i justifiquin en un termini de tres dies hàbils la concurrència d’alguna de les situacions següents: Estar en període d’embaràs, maternitat, paternitat, adopció o acolliment. Prestar serveis com a personal funcionari o laboral a un altra administració. Patir malaltia o incapacitat temporal. Estar exercint funcions sindicals.
DESENA. NOMENAMENT I PRESA DE POSSESSIÓ
1. Transcorregut el termini de presentació de documentació, una vegada que l’aspirant haurà presentat la documentació requerida, la batlia efectuarà el nomenament. Després l’aspirant haurà d’efectuar el jurament o la promesa i prendre possessió. Els qui injustificadament no prenguin possessió de la seva plaça o lloc de treball, seran declarats cessats, amb la pèrdua de tots els drets derivats del concurs oposició i del posterior nomenament.
2. En cas de dur a terme una activitat privada, ho hauran de declarar en el termini de deu dies des de la presa de possessió, amb la finalitat que la corporació pugui adoptar un acord de compatibilitat o incompatibilitat.
ONZENA. IMPUGNACIÓ I RECURSOS
La convocatòria, les presents bases i els actes administratius que es derivin de les actuacions del tribunal, podran ser impugnades per les persones interessades en els casos i en la forma establerta per la Llei 30/1992 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
DOTZENA. VIGENCIA
Aquesta borsa tendrà una vigència de dos anys.
ANNEX I
MODEL D’INSTÀNCIA. BORSA DE POLICIA LOCAL I TURÍSTICA:
En/Na……................................…………………………...............………….................…, major d’edat, amb D.N.I. número………..............…………, i domicili a efectes de notificacions i comunicacions a…………………..…......……municipi ........……………………CP…………......., telèfon…………………................
EXPOSA:
1.- Que ha tingut coneixement de la convocatòria del concurs per constituir una borsa d’aspirants per proveir, com a funcionaris interins, places vacants, substitucions i altres incidències de la policia local i turística de l’Ajuntament de Santa Margalida
2.- Que declara estar en possessió de totes i cadascuna de les condicions o requisits que s’exigeixen en la Base Tercera de la convocatòria.
FA CONSTAR:
Que, de conformitat amb el disposat a les bases de la present convocatòria en relació amb el requisit del català, ha optat per:
( ) Acreditar el coneixement de català.
( ) Realitzar la prova de català.
DOCUMENTACIÓ QUE S’ADJUNTA:
- Fotocòpia autenticada del DNI.
- Documents acreditatius dels mèrits:
-
-
Per tot l’exposat,
SOL·LICITA:
Ser admès/a i poder prendre part al corresponent procediment selectiu.
Santa Margalida, … de ………………… de 2012.
(Signatura)
SR. BATLE - PRESIDENT DE L’AJUNTAMENT SANTA MARGALIDA.’
El que es fa públic per a general coneixement.
Santa Margalida, a 22 d’octubre de 2012
El Batle.
Miquel Cifre Ferrer