Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

Núm. 18824
CONSELLERIA DE PRESIDÈNCIA Notificació de requeriment de documentació justificativa dels expedients de subvenció per al foment de l’acció cívica AF 065/11 (de l’Asociación de Vecinos y Comerciantes de las Calles Limítrofes del Puerto de Ibiza) i AF 026/11 (de l’Asociación Cultural Islámica)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Un cop intentades, sense efecte, les notificacions per correu certificat amb justificant de recepció, i atès que no s’han efectuat perquè no s’ha trobat la persona interessada que figura com a representant i persona de contacte de les entitats corresponents en el domicili que s’indica en les sol·licituds respectives com a seu de les entitats i domicili per a notificacions, en compliment de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es publiquen en el Butlletí Oficial de les Illes Balears els requeriments següents:

1.   Expedient: Subs AF 065/11

Sol·licitant: Enrique Alfredo Welcker Grether, de l’Asociación de Vecinos y Comerciantes de las Calles Limítrofes del Puerto de Ibiza

Emissor: DGRI/SRI

Requeriment que es fa una vegada revisada la justificació:

Emplenar i presentar el model de justificació, el qual conté la memòria justificativa i la declaració justificativa:

a)   Presentar els annexos 1 a 8 de la justificació de la subvenció degudament emplenats.

2.   Expedient: Subs AF 026/11

Sol·licitant: Lounis Meziani, de l’Asociación Cultural Islámica

Emissor: DGRI/SRI

Requeriment que es fa:

Emplenar i presentar el model de justificació, el qual conté la memòria justificativa, la declaració justificativa i el compte justificatiu:

a)   Emplenar els annexos 1 a 8 de la justificació de la subvenció.

b)   En relació amb l’annex 3, “Compte justificatiu” (relació certificada dels documents justificatius de despeses): heu de presentar aquest annex, en el qual heu d’especificar cada una de les factures que presenteu. Heu de tenir en compte que l’import justificat total ha de ser igual o superior al cost del projecte aprovat.

c)   Heu de presentar els originals i les còpies de les factures que imputau en el compte justificatiu i acreditar-ne el pagament mitjançant una fotocòpia del càrrec bancari o la transferència bancària corresponent, o amb el rebut de l’empresa emissora, amb indicació del nom, el número fiscal, la data i la factura a la qual fa referència.

Es poden consultar els expedients els dies laborables, de les 08.00 a les 15.00 h, en el Servei de Relacions Institucionals de la Direcció General de Relacions Institucionals i Acció Exterior de la Conselleria de Presidència (passeig de Sagrera, 2, 07012 Palma) i també es pot sol·licitar informació al telèfon 971 78 42 41.

La documentació que s’indica en els expedients assenyalats s’ha de presentar en el termini màxim de 10 dies, comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest requeriment (art. 76.1 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i el procediment administratiu comú).

Si en el termini esmentat no es presenta la documentació i es completa la justificació, s’haurà d’iniciar el procediment de revocació i reducció de la subvenció en la mateixa proporció de l’import no justificat correctament i es proposarà l’inici del procediment de reintegrament amb les càrregues i els interessos que hi corresponguin.

 

Palma, 25 de setembre de 2012

La directora general de Relacions Institucionals i Acció Exterior
M. del Carmen Lliteras Arañó