Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 18431
Notificació de requeriments de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació complementària a la declaració anual relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

— Que, en relació amb la declaració anual de la pensió no contributiva que tenen reconeguda, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.

Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, se suspendrà cautelarment el pagament de la pensió, i transcorreguts tres mesos es dictarà una resolució mitjançant la qual s’extingirà, de conformitat amb el que estableixen els articles 16 i 25 del Reial decret 357/1991, de 15 de març, i l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.

Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

Palma, 17 de setembre de 2012

La directora general
Margarita Ferrando Barceló
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)

 

Annex

Expedient

Interessat/ada

Representant

Data del requeriment

07/0001251-I/94

Bravo Mancilla, Manuel

---------

02-08-2012

 

44328909C

 

 

07/0001835-I/91

Escandell Mari, M. Angeles

---------

31-07-2012

 

41437537R

 

 

07/0000057-J/98

Lasserre, Arlette

---------

27-07-2012

 

X0561838V

 

 

07/0000834-I/94

Mari Ferrer, Antonia

---------

20-07-2012

 

41439012G

 

 

07/0000208-I/93

Munar Capella, Miguel

---------

09-08-2012

 

42978174Y

 

 

07/0000640-I/97

Pons Amengual, Francisca

---------

06-08-2012

 

41350646G

 

 

07/0000124-I/98

Vidarte Carrasco, Lorenza

---------

27-07-2012

 

80026976V