Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 18406
Notificació Decret C.G.U. núm. 10901 de 15/06/12.
Exp. DO-2312/0124-0000
Versió PDF
Departament: DISCIPLINA I SEGURETAT DELS EDIFICIS
Servei: Disciplina d’Obres– Expedients Ordinaris (09020311)
Assumpte: E D I C T E
Nom document: PARC.12412est.excl.00.exprop1(inst-1de1)
Núm. expedient: DO-2012/0124-0000
Com a conseqüència de l’expedient incoat en aquest negociat per presumpta infracció urbanística a Srs José M. Darder Cirera, Margarita Darder Cirera, Bartolomé Darder Cirera, José Sitjar Cirera, Jaime Sitjar Cirera, M. Monserrat Sitjar Chacártegui, Jaime Sitjar Chacártegui, i Francisca Sitjar Chacártegui, (propietaris), exp.núm. DO-2012/0124-0000, i atès que s’ha intentat la notificació sense resultat positiu, pel present edicte es notifica a Jaime Sitjar Chacartegui (exporp1), de conformitat amb els arts. 59-5 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú; i 194 del Reial decret 2568/1986, de 28 de novembre, del reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, que transcrit diu:
Elvira Salvà Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm. 22906 de dia 1/12/2011, publicat al BOIB núm. 187 de 15/12/2011), us notific que, per Decret del president del Consell de Gerència d’Urbanisme núm. 10901, de 15/06/12, s’ha disposat el següent:
Atès l’expedient incoat als Srs José M. Darder Cirera, Margarita Darder Cirera, Bartolomé Darder Cirera, José Sitjar Cirera, Jaime Sitjar Cirera, M. Monserrat Sitjar Chacártegui, Jaime Sitjar Chacártegui, i Francisca Sitjar Chacártegui, (propietaris) per les obres realitzades sense la preceptiva llicència municipal al carrer Palau Reial (Can Cirera), 23, RC 09800611001, sense llicència a un edifici catalogat A2 07-27, d’acord amb el que disposa l’informe de la UTIB de 3/05/12. Consistents en ‘Substitució coberta 30 m2. Demolició forjat 18 m2. Repicat i esquerdejat de parets a pati 50 m2. Repicat parets interiors 15 m2. Demolició envà 10 m2’
Atès l’informe emès per la TAG del servei de 06.06.2012, que es reprodueix a la part dispositiva.
Atesos els articles 113, 116 i 117 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques, els articles 121 i següents de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, de bases de règim local, i els arts. 4.1.h, 4.2.e i 4.2.l del Reglament de la Gerència d’Urbanisme de l’Ajuntament de Palma, el tècnic que subscriu, d’acord amb els articles 172 i 175 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les entitats locals, i atesos el decret de batlia núm. 11918, de nomenament dels titulars de les àrees de govern, de data 13 de juny de 2011, i el decret de batlia núm. 5309, d’organització dels serveis administratius de l’Ajuntament de Palma, i altra normativa aplicable, considera que el president del Consell de la Gerència i tinent de batle d’Urbanisme i Habitatge pot dictar el següent:
Decret
1r.- ‘ESTIMAR les al·legacions presentades el 18 i 21 de maig, i el 5 de juny pels Srs Jaime , Maria Monserrat i Francisca Sitjar Chacártegui; José Maria i Maria Margarita Darder Cirera (com a propietaris) contra el decret del president del CGU núm. 8141 de 10.5.2012 pel qual se’ls hi ordenava la suspensió de les obres i se’ls hi requeria que en un termini de 2 mesos sol.licitasin l’oportuna llicència municipal
EN CONSIDERAR QUE:
a) Una vegada revisada la documentació aportada pels recurrents, escriptura de compravenda de l’immoble del 12.1.2012, s’ha comprovat que la quota de propietat perteneixent als titulars, José M. Darder Cirera, Margarita Darder Cirera, Bartolomé Darder Cirera, José Sitjar Cirera, Jaime Sitjar Cirera, M. Monserrat Sitjar Chacártegui, Jaime Sitjar Chacártegui, i Francisca Sitjar Chacártegui, es va vendre abans de la incoació d’aquest expedient. Per tant, atès que aquestes persones ja no eren propietàries de l’immoble quan es varen realitzar les obres sense llicència municipal , cal
2n.- EXCLOURE de la tramitació d’aquest expedient DO 2012/124 als Srs : José M. Darder Cirera, Margarita Darder Cirera, Bartolomé Darder Cirera, José Sitjar Cirera, Jaime Sitjar Cirera, M. Monserrat Sitjar Chacártegui, Jaime Sitjar Chacártegui, i Francisca Sitjar Chacártegui, vist el que s’ha exposat anteriorment.
3r.- NOTIFICAR aquesta resolució als titulars citats anteriorment
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord amb l’art. 116 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/99, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes, comptat des de l’endemà de la publicació del present edicte i, en aquest cas, no es pot interposar recurs contenciós administratiu fins que no s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament, o a les dependències a què es refereix l’art. 38.4 de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’art. abans esmentat i el 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de la publicació del present edicte. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que considereu pertinent.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Us record que, d’acord amb l’article 14 de l’Estatut d’autonomia, podeu exercir el vostre dret d’opció lingüística pel que fa a les futures notificacions que es facin.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents oficines: OAC AVINGUDES- Av. Gabriel Alomar, 18 (Edif. Avingudes); OAC CORT- pl. Santa Eulàlia, 9, baixos; OAC PERE GARAU- c. Pere Llobera, 9; OAC SANT AGUSTÍ- c. Margaluz, 30; OAC SANT FERRAN- Av. Sant Ferran, 42 (Edif. Policia Local); OAC S’ARENAL- Av. América, 11; OAC S’ESCORXADOR- c. Emperadriu Eugènia, 6; OAC SON FERRIOL- Av. Cid 8. Horari d’atenció al públic: Tot l’any: de 8.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 8.30 a 17 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 9.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 18 de setembre de 2012
La cap de departament de Disciplina i Seguretat dels Edificis,
p.d. Decret de Batlia núm. 10434 de 8/6/2012, (BOIB núm. 85 de 14/6/2012),
Elvira Salvà Armengod