Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT DE SANTA MARGALIDA
Núm. 20367
Resolució de batlia de liquidació complementària per ordre d'execució, exp. 4/2011
Versió PDF
Per no haver pogut ésser efectuada la preceptiva notificació en el domicili que consta a l’expedient que es relaciona a continuació i que es tramita en el Departament d’urbanisme d’aquest Ajuntament, pel present anunci es notifica al Sr.Sra.: NEXUS ENTERPRISE SL la següent LIQUIDACIÓ COMPLEMENTARIA PER ORDRE D’EXECUCIÓ.
RESOLUCIÓ DE BATLIA DE LIQUIDACIÓ COMPLEMENTÀRIA PER ORDRE D’EXECUCIÓ
Vist l’expedient incoat per l’execució subsidiària 4/2011 per que la parcel·la amb R.C 9245710ED0994N0001DP situada al carrer Pou de Sa Garriga, 98 d’aquest terme municipal reuneixi les degudes condicions de seguretat, salubritat i ornat públic.
Vist l’informe de data 19/08/2011 en el qual el cost de les obres a executar es valoraren per part de l’aparelladora municipal en 11.358,29 €.
Vista la resolució de data 13/12/2011 a la qual es notificar l’execució subsidiària de les obres consistents en realitzar la demolició de la paret mitgera i neteja de les runes necessàries per la retirada de una grua, aprovant la liquidació de 11.358,29 € cooresponent a la valoració de les obres segons l’informe de data 19/08/2011.
Vist que en data 22/06/2012 el Jutjat Contencios – Administratiu 2 autoritzà l’entrada per realitzar els treball ordenats i descrits anteriorment.
Vist que en data 26/09/2012 l’empresa designada per l’execució de les obres descrites, presentà la factura corresponent dels treballs realitzats, a la qual es valoren les obres realitzades en 3.267€.
RESOLC
PRIMER.- ANULAR I DEIXAR SENSE EFECTES la liquidació provisional de 11.358,29 € aprovada en data 13/12/2011 ja que el cost real de les obres ha estat de 3.267 €
SEGON.- APROVAR la liquidació definitiva a NEXUS ENTERPRISE SL, de la quantitat de 3.267 €, quantitat que resulta del cost definitiu dels treballs realitzats, que podrà ingressar a qualsevol dels comptes que a continuació s’especifiquen en el termini de 15 dies comptadors a partir de la notificació de la present liquidació, advertint-lo que de no realitzar-se en el termini assenyalat s’iniciaran els tràmits per la recaptació de dita quantitat en via de constrenyiment.
| BANCA MARCH |
0061-0026-62-0022860185 |
| LA CAIXA |
2100-0107-14-0200001164 |
| SA NOSTRA |
2051-0103-98-1007525066 |
| BANC. SANT. CENT. HPNO |
0049-3186-58-1910002890 |
| BANC DE CREDIT BALEAR |
0075-6819-16-0660000173 |
TERMINIS PER FER L’INGRÉS
A) Les liquidacions notificades entre els dies 1 i 15 de cada mes, tots dos inclosos, sense recàrrec fins el dia 20 del mes següent.
B) Les liquidacions notificades entre els dies 16 i darrer de cada mes , tots dos inclosos, sense recàrrec fins el dia 5 del segon mes posterior.
Quan els terminis acabin en dia inhàbil, queden ampliats al dia hàbil immediat posterior. Una vegada transcorreguts els terminis d’ingrés en període voluntari, sense que s’hagi efectuat, serà procedent la via executiva. El recàrrec aplicable serà del 5 % quan es satisfaci la totalitat del deute tributari no ingressat en període voluntari abans de la notificació de la providència de constrenyiment del 10 % quan es satisfaci la totalitat del deute no ingressat en període voluntari i el propi recàrrec abans de la finalització del termini de pagament en període executiu i del 20 % en els restants supòsits
TERCER. NOTIFICAR la present resolució als interessats i també al Departament de Tresoreria als efectes de que deixin sense efecte la liquidació provisional anteriorment practicada i prenguin coneixement de la nova liquidació pel seu compliment, i perquè en compliment dels articles 100 i 106 del Reglament General de Recaptació, dels articles 161 a 167 de la Llei 58/2003 de 17 de desembre, General Tributària i de l’article 5.3 c) del Real Decret 1174/1987 es dicti per part de la Tresorera Municipal provisió de constrenyiment.
Tot el que es fa públic en compliment del disposat a l’art. 59 de la Llei 30/92 de 26 de novembre de Règim Jurídic de les administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i l’art. 194 del RD 2568/86 de 28 de novembre del Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.
En Santa Margalida, 15 d’octubre de 2012
El Delegat d’Urbanisme
Toni Reus Darder