Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
AJUNTAMENT D'ANDRATX
Núm. 20318
Notificació per requeriment de documentació
Versió PDF
S’ha intentat notificar el requeriment de documentació a la senyora (dades personals ocultes), relativa a la sol·licitud per causar alta en el Padró Municipal d’Habitants, en el domicili del carrer d’Antonio Mulet, nº 26, 2º A, de l’entitat d’Andratx, i no s’ha pogut practicar la notificació. En virtut del que disposa l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre de 2012, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, modificada per la Llei 4/1999, de 13 de gener; per mitjà d’aquest Edicte, es procedeix a notificar a la persona interessada el següent:
“De conformitat amb la sol·licitud d’alta en el Padró d’Habitants, de 25 de gener de 2012, Registre General d’Entrada n. 810, de la mateixa data; se us notifica que aquesta no ha pogut tenir efecte ja que haveu aportat documentació caducada.
Per tot això, se us requereix perquè en un termini de DEU DIES, comptats a partir de l’endemà de la notificació, adeqüeu la sol·licitud al procediment legalment establert; per la qual cosa, haureu d’aportar documentació en vigor, ja sigui el passaport o el permís de conduir. Se us adverteix que si així no ho féssiu, es tindrà per desistida la vostra petició, i es procedirà a l’arxiu del procediment en els termes previstos en l’article 71 de la Llei 30/1992, ja citada, en relació amb l’article 42 del mateix text legal.
Us ho comunic perquè en prengueu coneixement i efectes.
Andratx, 2 de febrer de 2012
El secretari accidental
Bartomeu TUGORES TRUYOL”
Andratx, 27 de setembre de 2012
La quarta tinent de batle, Regidora delegada de l’Àrea de Personal, Serveis Administratius i Turisme.
Margarita MOLL MIQUEL