Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA

Núm. 20309
Àrea Seguretat Ciutadana-Secció Gestió i Documentació Interna-Notificació sanció expt 1303-12

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

L'Il.lm. Sr. Regidor de l’Àrea de Seguretat Ciutadana,  per delegació de la Batllia, mitjançant decret núm.16089 de dia 20 de setembre de 2012 ha adoptat la següent resolució:

1 Imposar a la Sra. M. I. de B. DNI 70798705J una sanció de 200’- €  per la infracció d’ús indegut de la Targeta d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda núm. 1303 de la qual és titular. L’anterior resolució es fonamenta en  la denúncia policial NI 7413 de data 16 de maig de 2012  Tot això de conformitat amb el que disposa l’article 34 del Decret 110/2010 de 15 d’octubre, pel qual s’aprova el Reglament per a la millora de l’accessibilitat i la supressió de barreres arquitectòniques i la Llei 3/1993 de 4 de maig per a la millora de l’accessibilitat i la supressió de les barreres arquitectòniques. 2 L’import de la sanció es pot abonar voluntàriament en el termini de quinze dies a partir de l’endemà de la notificació d’aquest Decret. Per això es pot dirigir amb la notificació al Departament de Recaptació Municipal (Pça Santa Eulàlia, 8) o mitjançant gir postal dirigit a l’esmentada Recaptació Municipal indicant el núm. d’expedient i el núm de Targeta d’aparcament per a persones amb mobilitat reduïda. Si no se satisfà el deute en el termini corresponent al periode voluntari, es podrà exigir en via executiva mitjançant el procediment de constrenyiment normativament regulat amb el recàrrec de constrenyiment i interessos de demora que s’escaiguin.3 Notificar el present decret a la Sra. Mercedes Iglesias  de Boso.

Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa  es pot presentar recurs de reposició, davant el mateix òrgan que l’ha dictada, conformement al que disposa l’article 116 de la Llei 30/92 de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció que li dóna la Llei 4/99 de 13 de gener.  El termini per interposar-lo és d’un mes, comptat des de l’endemà la present publicació.  En aquest cas no pot interposar recurs contenciós-administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.

El recurs de reposició potestatiu haurà de presentar-lo en el Registre General d’aquest Ajuntament o a les dependències a què es  refereix l’article 38.4 de la Llei 30/92 de 26 de novembre, abans esmentada, i s’entendrà desestimat quan no s’hagi resolt i notificat la resolució, en el termini d’un mes, comptat des de l’endemà de la seva interposició.  En aquest cas quedarà expedita la via contenciosa administrativa.

Si no utilitza el recurs potestatiu de reposició, es pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d’acord amb l’article abans esmentat, i els 45 i següents de la Llei 29/98 de 13 de juliol reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat Contenciós Administratiu en el termini de dos mesos, comptats des de l’endemà de la present publicació.  Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.

Cosa que es publica al no haver-se pogut notificar a la Sra M.I.B. amb DNI núm. 70798705J i targeta de mobilitat reduïda núm. 1303 l’anterior resolució, de conformitat amb el que disposa l’article 194 del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals i l’article 59 de la llei 30/92 de 26 de novembre abans esmentada.

Palma, 19 d’octubre de 2012 

La cap de servei
Catalina Beltran Rigo