Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 20219
Notificació de requeriments de documentació relativa a expedients sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació relativa a expedients sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

 

— Que, en relació amb l’expedient sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema que figura en l’annex, d’acord amb el que estableix la Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l’autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència (BOE núm. 299, de 15 de desembre), han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents preceptius per resoldre que s’indiquen en el requeriment.

 

A aquest efecte, les persones interessades disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació, per esmenar les deficiències o aportar els documents que indiquen en els requeriments.

 

Una vegada finalitzat el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es considerarà paralitzat l’expedient i, transcorreguts tres mesos, es dictarà una resolució per la qual es declararà la caducitat del procediment i l’arxivament de l’expedient, de conformitat amb el que estableix l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.

 

Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social,  situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

 

 

Palma, 17 d’octubre de 2012

 

La directora general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial

Margarita Ferrando Barceló

Per delegació de competències (BOIB 120/2011)

 

 

 

Annex

 

Expedient

Interessat/ada

DNI

Data del requeriment

2263869/2009-38

Costa Torres, Catalina

41421788F

20-08-2012

644676/2008-58

Fraile Valdivielso, Angel

41524410A

17-09-2012