Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

FONS DE GARANTIA AGRÀRIA I PESQUERA DE LES ILLES BALEARS (FOGAIBA)

Núm. 20335
Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 8 d’octubre de 2012 per la qual es fa una correcció d’errades advertides a la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears (FOGAIBA) de 14 de desembre de 2011 per la qual es convoquen ajudes per a les agrupacions de productors en els sectors oví i caprí, per a l’any 2012

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 Advertit un error a la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears de 14 de desembre de 2011, publicada en el BOIB núm. 189 EXT., de 19 de desembre de 2011, es varen convocar ajudes per a les agrupacions de productors en els sectors oví i caprí, per a l’any 2012, es procedeix a efectuar-ne la correcció pertinent, de conformitat amb el que es disposa a l’article 105.2 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i a l’article 56 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l’Administració de la comunitat autònoma de les Illes Balears.

Per tot això, en virtut de les competències que tenc atribuïdes i a proposta del director gerent del FOGAIBA, dict la següent:

RESOLUCIÓ

Primer

En el punt 5 de l’apartat cinquè de la Resolució del president del Fons de Garantia Agrària i Pesquera de les Illes Balears de 14 de desembre de 2011, publicada en el BOIB núm. 189 EXT., de 19 de desembre de 2011, per la qual es convoquen ajudes per a les agrupacions de productors en els sectors oví i caprí, per a l’any 2012, allà on diu:

“5. S’estableix un import total màxim de 40.000,00€ per beneficiari.”

Ha de dir:

“5. S’estableix un import total màxim de 50.000,00€ per beneficiari.”

Segon

Aquesta Resolució s’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Palma, 8 d’octubre de 2012

El president del FOGAIBA

Gabriel Company Bauzá