Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció segona. Altres anuncis oficials

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL

Núm. 19405
Notificació de resolucions de caducitat i arxivament d’expedients de pensió no contributiva de jubilació o invalidesa (tràmit inicial)

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diverses resolucions de la directora general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial (per delegació de competència del conseller de Salut, Família i Benestar Social) de caducitat i arxivament d’expedients de pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:

 

— Que s’ha dictat una resolució relativa a la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa que varen sol·licitar, per la qual es declara la caducitat de l’expedient i s’ordena l’arxivament de totes les actuacions pels fets i fonaments de dret que indica la resolució.

 

Contra aquesta resolució, podeu  interposar una reclamació prèvia a la via de la jurisdicció laboral davant aquesta direcció general, en el termini dels trenta dies següents a la data de publicació d’aquesta notificació, de conformitat amb el que disposa l’article 71 de la Llei 36/2011, de 10 d’octubre, reguladora de la jurisdicció social (BOE d’11 d’octubre).

 

Per conèixer el contingut íntegre de la resolució, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.

 

 

Palma, 4 d’octubre de 2012

 

La directora general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial

Margarita Ferrando Barceló

Per delegació de competències (BOIB 120 /2011)

 

 

Annex

 

Expedient

Interessat/ada

DNI

Data de la resolució

07/0000247-I/12

Campoy Sorroche, Miguel

75211503P

13-09-2012

07/0000127-J/12

Darder Alomar, Antonio

41330183B

05-09-2012

07/0000103-J/12

El Ferroun, Ouafi

X0758518R

05-09-2012

07/0000137-I/12

Fernandez Navarro, Ramon

43202029W

13-09-2012

07/0000510-I/11

Heredia Santiago, Jorge

78479483X

14-09-2012

07/0000143-I/12

Gail Waddington, Susan

X4736612S

13-09-2012

07/0000167-I/12

Gomez Gonzalez, Juan Manuel

43076356R

13-09-2012

07/0000134-I/12

Mihalache, Ecaterina

X9015987X

13-09-2012

07/0000182-I/12

Sanchez Toimil, Noemi

43173688C

13-09-2012