Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

CONSELL INSULAR DE MALLORCA

Núm. 19880
licitació relatiu a l’expedient de serveis consistent en “assistència tècnica a la direcció d’obres, vigilància ambiental i coordinació de seguretat i salut complementaris del contracte de les obres del Projecte de construcció de connexió de l’autopista de Llevant Ma-19 amb el Molinar i el Camí Fondo. Terme municipal de Palma. MFI”.- Exp. 13/2012 , mitjançant la valoració de diversos criteris d’adjudicació amb procediment obert i amb tramitació ordinària.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

El Consell Executiu del Consell de Mallorca, el dia 10 d’octubre de 2012, va aprovar el plec de clàusules administratives particulars del contracte relatiu a l’expedient de serveis consistent en “assistència tècnica a la direcció d’obres, vigilància ambiental i coordinació de seguretat i salut complementaris del contracte de les obres del Projecte de construcció de connexió de l’autopista de Llevant Ma-19 amb el Molinar i el Camí Fondo. Terme municipal de Palma. MFI”.- Exp. 13/2012, mitjançant la valoració de diversos criteris d’adjudicació amb procediment obert i amb tramitació ordinària. Aquest expedient és susceptible de recurs especial en matèria de contractació, d’acord amb l’article 40.1.a del text refós de la llei de contractes del sector públic aprovat per reial decret legislatiu 3/2001, de 14 de novembre, que es pot interposar, de conformitat amb l’establert a l’article 40.2.a TRLCSP, contra el present anunci de licitació, els plecs i els documents contractuals que estableixin les condicions que han de regir la contractació. Les persones que vulguin interposar recurs especial en matèria de contractació disposen de 15 dies hàbils a partir del dia següent al de la publicació de la licitació del contracte en el DOUE, d’acord amb el que disposa l’article 44.2 TRLCSP.

 

Simultàniament s'anuncia la licitació del contracte esmentat.

 

Si durant el termini esmentat es presentàs recurs especial en matèria de contractació, es suspendrà la licitació, i també el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució dels recursos.

 

La present licitació s'anuncia d'acord amb les següents condicions:

 

1r.- Entitat Adjudicadora i dades per a l’obtenció d’informació:

a) Organisme: Consell de Mallorca.

b) Dependència on es tramita l’expedient: Departament d’Urbanisme i Territori. Secretaria Tècnica. Secció de Contractació. 

 

2n.- Objecte del Contracte:

Contractació del servei consistent en l’assistència tècnica a la direcció d’obres, vigilància ambiental i coordinació de seguretat i salut complementaris del contracte de les obres del Projecte de construcció de connexió de l’autopista de Llevant Ma-19 amb el Molinar i el Camí Fondo. Terme municipal de Palma. MFI”.- Exp. 13/2012.

 

3r.- Termini d’execució:

Trenta (30) mesos.

 

4t.- Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:

Tramitació: ordinària.

Procediment: obert.

Criteris d’adjudicació:

            Proposició econòmica: 50 punts

            Criteris no avaluables mitjançant fórmules: 50 punts 

 

5è.- Pressupost base de licitació: dos-cents setanta mil nou-cents cinquanta-sis euros amb seixanta-nou cèntims (270.956,69 euros), IVA inclòs.

Pressupost IVA exclòs: dos-cents vint-i-tres mil nou-cents trenta-un euros amb quinze cèntims (223.931,15 euros).

IVA (21%): quaranta-set mil vint-i-cinc euros amb cinquanta-quatre cèntims (47.025,54 euros ).

 

6è.- Garanties:

Garantia provisional: no és necessària.

           

7è.- Obtenció de documentació i informació:

Consell Insular de Mallorca.  Departament d’Urbanisme i Territori. Secretaria Tècnica.- Secció de Contractació.

General Riera, 113 (Llar de la Infància).

07010 Palma.

Telèfon: 971-219951/ 971-173592.

Fax: 971-219988.

E-mail: contractacioop@conselldemallorca.net

Data límit per a l'obtenció de documentació i informació: 19 de novembre de 2012.

 

8è.- Requisits específics del contractista:

 

Els especificats als plecs de clàusules administratives.

 

9è.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació: en tres sobres (sobre núm. 1: documentació administrativa, sobre núm. 3: proposició tècnica, que contindrà els documents que acreditin el compliment dels criteris d’adjudicació no avaluables mitjançant fórmules, que s’aplicaran per a l’adjudicació d’aquest contracte, sobre núm. 2: proposició econòmica) separats, tancats i firmats pel contractista o persona que el representi i s'hi ha de fer constar en cadascun el contingut respectiu i en tots quatre el nom de l'interessat. També es farà constar el telèfon i fax de contacte.

 

Data límit de presentació: catorze hores del quadragèsim dia natural comptador a partir de la data de remissió de l’anunci de licitació al DOUE. Data d’enviament al DOUE: 10 de octubre de 2012. Data límit de presentació: 19 de novembre de 2012 (si el darrer dia de la publicació és inhàbil o dissabte finalitzarà el dia hàbil següent).

 

Documentació a presentar: l’exigida en el plecs aprovats per acord del Consell Executiu de 10 d’octubre de 2012.

 

Lloc de presentació:

Consell Insular de Mallorca. Departament d’Urbanisme i Territori.- General Riera, 113 (Llar de la Infància).

07010 Palma.

Telèfon: 971-219951 / 971-173592.

Fax: 971-219988.

E-mail: contractacioop@conselldemallorca.net

Data límit de presentació: catorze hores del dia 19 de novembre de 2012.

 

10è.- Obertura de les ofertes:

Entitat: Consell  de Mallorca. Departament d’Urbanisme i Territori. Secretaria Tècnica. Contractació.

Domicili: General Riera 113. Palma de Mallorca.

Data: 20 de novembre de 2012.

- La Mesa d’obertura de la documentació administrativa que està prevista per al dia 20 de novembre de 2012, es farà en sessió no pública.

- La Mesa per a l’obertura de la documentació tècnica presentada pels licitadors es farà en sessió pública el tercer dia hàbil posterior al que es faci la Mesa per a l’obertura de la documentació administrativa o, si això no fos possible, en el termini establert pel Departament d’Urbanisme i Territori del Consell de Mallorca, la qual cosa es comunicarà als licitadors amb un mínim de dos dies d’antelació.

- La data en la qual es farà la Mesa per a l’obertura de les ofertes econòmiques es comunicarà als licitadors amb un mínim de dos dies d’antelació. Sessió pública.

 

11è.- Despeses d’anuncis. Import màxim: dos mil euros (2.000 euros).

 

Palma, 10 d’octubre de 2012

La secretària  tècnica del Departament d’Urbanisme i Territori

 

Catalina Terrassa Crespí