Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
CONSELL INSULAR DE MALLORCA
Núm. 19885
licitació relatiu a l’expedient de serveis consistent en “assistència tècnica a la direcció d’obres, coordinació de seguretat i salut i vigilància ambiental complementaris del contracte de les obres del reformat del projecte de construcció del desdoblament de la Ma-30 entre Son Ferriol i la carretera d’Inca (Ma-13A). Accés a Pla de Na Tesa. MFI”.- Exp. 11/2012, mitjançant la valoració de diversos criteris d’adjudicació amb procediment obert i amb tramitació ordinària.
Versió PDF
El Consell Executiu del Consell de Mallorca, el dia 10 d’octubre de 2012, va aprovar el plec de clàusules administratives particulars del contracte relatiu a l’expedient de serveis consistent en “assistència tècnica a la direcció d’obres, coordinació de seguretat i salut i vigilància ambiental complementaris del contracte de les obres del reformat del projecte de construcció del desdoblament de la Ma-30 entre Son Ferriol i la carretera d’Inca (Ma-13A). Accés a Pla de Na Tesa. MFI”.- Exp. 11/2012, mitjançant la valoració de diversos criteris d’adjudicació amb procediment obert i amb tramitació ordinària. Aquest acord és susceptible de recurs d’alçada davant la Comissió de Govern del Consell de Mallorca, contra el present anunci de licitació, els plecs i documents contractuals que estableixin les condicions que han de regir la contractació. Les persones que vulguin interposar recurs d’alçada disposen d’un mes a partir del dia següent al de la publicació de la licitació en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
Simultàniament s’anuncia la licitació del contracte esmentat.
Si durant dit termini, es presentés recurs d’alçada, es suspendrà la licitació, així com el termini per a la presentació de proposicions, en els casos en que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti de termini a partir del dia següent de la resolució dels recursos.
La present licitació s'anuncia d'acord amb les següents condicions:
1r.- Entitat Adjudicadora i dades per a l’obtenció d’informació:
a) Organisme: Consell de Mallorca.
b) Dependència on es tramita l’expedient: Departament d’Urbanisme i Territori. Secretaria Tècnica. Secció de Contractació.
2n.- Objecte del Contracte:
Contractació del servei consistent en “assistència tècnica a la direcció d’obres, coordinació de seguretat i salut i vigilància ambiental complementaris del contracte de les obres del reformat del projecte de construcció del desdoblament de la Ma-30 entre Son Ferriol i la carretera d’Inca (Ma-13A). Accés a Pla de Na Tesa. MFI”.- Exp. 11/2012.
3r.- Termini d’execució:
Trenta-un (31) mesos.
4t.- Tramitació, procediment i forma d'adjudicació:
Tramitació: ordinària.
Procediment: obert.
Criteris d’adjudicació:
Proposició econòmica: 50 punts
Criteris no avaluables mitjançant fórmules: 50 punts
5è.- Pressupost base de licitació: cent vuitanta-un mil dos-cents seixanta-un euros amb quinze cèntims (181.261,15 euros), IVA inclòs.
Pressupost IVA exclòs: cent quaranta-nou mil vuit-cents dos euros amb seixanta cèntims (149.802,60 euros).
IVA (21%): trenta-un mil quatre-cents cinquanta-vuit euros amb cinquanta-cinc cèntims (31.458,55 euros).
6è.- Garanties:
Garantia provisional: no és necessària.
7è.- Obtenció de documentació i informació:
Consell Insular de Mallorca. Departament d’Urbanisme i Territori. Secretaria Tècnica.- Secció de Contractació.
General Riera, 113 (Llar de la Infància).
07010 Palma.
Telèfon: 971-219951/ 971-173592.
Fax: 971-219988.
E-mail: contractacioop@conselldemallorca.net
Data límit per a l'obtenció de documentació i informació: 15 dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Illes Balears.
8è.- Requisits específics del contractista:
Els especificats als plecs de clàusules administratives.
9è.- Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació: en tres sobres (sobre núm. 1: documentació administrativa, sobre núm. 3: proposició tècnica, que contindrà els documents que acreditin el compliment dels criteris d’adjudicació no avaluables mitjançant fórmules, que s’aplicaran per a l’adjudicació d’aquest contracte, sobre núm. 2: proposició econòmica) separats, tancats i firmats pel contractista o persona que el representi i s'hi ha de fer constar en cadascun el contingut respectiu i en tots tres el nom de l'interessat. També es farà constar el telèfon i fax de contacte.
Data límit de presentació: catorze hores del quinzè dia hàbil comptador des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Ilels Balears (si el darrer dia de la publicació és inhàbil o dissabte finalitzarà el dia hàbil següent).
Documentació a presentar: l’exigida en el plecs aprovats per acord del Consell Executiu de 10 d’octubre de 2012.
Lloc de presentació:
Consell Insular de Mallorca. Departament d’Urbanisme i Territori.- General Riera, 113 (Llar de la Infància).
07010 Palma.
Telèfon: 971-219951 / 971-173592.
Fax: 971-219988.
E-mail: contractacioop@conselldemallorca.net
Data límit de presentació: catorze hores del quinzè dia hàbil comptador des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci al Butlletí Oficial de les Ilels Balears (si el darrer dia de la publicació és inhàbil o dissabte finalitzarà el dia hàbil següent).
10è.- Obertura de les ofertes:
Entitat: Consell de Mallorca. Departament d’Urbanisme i Territori. Secretaria Tècnica. Contractació.
Domicili: General Riera 113. Palma de Mallorca.
Data: al dia següent de la data límit per presentar les propostes.
- La Mesa d’obertura de la documentació administrativa que està prevista per al dia següent de la data límit per presentar les propostes, es farà en sessió no pública.
- La Mesa per a l’obertura de la documentació tècnica presentada pels licitadors es farà en sessió pública el tercer dia hàbil posterior al que es faci la Mesa per a l’obertura de la documentació administrativa o, si això no fos possible, en el termini establert pel Departament d’Urbanisme i Territori del Consell de Mallorca, la qual cosa es comunicarà als licitadors amb un mínim de dos dies d’antelació.
- La data en la qual es farà la Mesa per a l’obertura de les ofertes econòmiques es comunicarà als licitadors amb un mínim de dos dies d’antelació. Sessió pública.
11è.- Despeses d’anuncis. Import màxim: dos mil euros (2.000 euros).
Palma, 10 d’octubre de 2012
La secretària tècnica del Departament d’Urbanisme i Territori
Catalina Terrassa Crespí