Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 19386
Notificació de requeriments de documentació relativa a expedients sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de documentació relativa a expedients sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb l’expedient sobre la situació de dependència i del dret a les prestacions del sistema que figura en l’annex, d’acord amb el que estableix la Llei 39/2006, de 14 de desembre, de promoció de l’autonomia personal i atenció a les persones en situació de dependència (BOE núm. 299, de 15 de desembre), han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents preceptius per resoldre que s’indiquen en el requeriment.
A aquest efecte, les persones interessades disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació, per esmenar les deficiències o aportar els documents que indiquen en els requeriments.
Una vegada finalitzat el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es considerarà paralitzat l’expedient i, transcorreguts tres mesos, es dictarà una resolució per la qual es declararà la caducitat del procediment i l’arxivament de l’expedient, de conformitat amb el que estableix l’article 92 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, 4 d’octubre de 2012
La directora general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial
Margarita Ferrando Barceló
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)
Annex
| Expedient |
Interessat/ada |
DNI |
Data del requeriment |
|---|---|---|---|
| 4168345/2011-36 |
Barros Abarca, Francisca |
23749712G |
31-08-2012 |
| 4721338/2011-00 |
Cardona Ribas, Maria |
41416235C |
27-08-2012 |
| 2714531/2010-39 |
Campins Hernandez, Antonia |
41319588L |
30-07-2012 |
| 2908380/2010-38 |
Escandell Valent, Juan |
41426979T |
28-08-2012 |
| 2708436/2010-86 |
Gispert Aceña, Maria |
36341317Y |
10-05-2012 |
| 3927575/2011-86 |
Lepavec Civel, Yvette Francisca |
42973246T |
28-08-2012 |
| 4872907/2011-10 |
Mari Torres, Juan |
41424944N |
21-08-2012 |
| 4716544/2011-19 |
Ribas Ribas, Maria |
41421912Q |
18-08-2012 |
| 0220295/2007-03 |
Ribas Tur, Antonio |
41426697V |
28-05-2012 |
| 1872282/2009-56 |
Riera Riera, Vicente |
41429903A |
24-08-2012 |
| 4250549/2011-53 |
Serra Sureda, Francisca |
42971956K |
30-08-2012 |