Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE SALUT, FAMÍLIA I BENESTAR SOCIAL
Núm. 19381
Notificació de requeriments en tràmit inicial de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa
Versió PDF
Una vegada que el servei de Correus ha tornat les notificacions individuals de diversos requeriments en tràmit inicial de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial, de documentació relativa a l’expedient de la pensió no contributiva de jubilació o invalidesa, trameses amb justificant de recepció, en aplicació de l’article 59.5 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es notifica a les persones que figuren en l’annex el següent:
— Que, en relació amb la sol·licitud sobre una pensió no contributiva de jubilació o invalidesa que varen presentar, d’acord amb el que estableix el Reial decret legislatiu l/1994, de 20 de juny, pel qual s’aprova el text refós de la Llei general de la Seguretat Social, han d’esmenar les deficiències o han d’aportar els documents que s’indiquen en els requeriments.
A aquest efecte, aquestes persones disposen d’un termini de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà que s’hagi publicat aquesta notificació per esmenar les deficiències o presentar els documents que s’indiquen en els requeriments.
Una vegada transcorregut el termini de deu dies sense que s’hagin esmenat aquestes deficiències o s’hagi aportat la documentació requerida, es dictarà una resolució per la qual es considerarà que desisteixen de la seva sol·licitud, de conformitat amb l’article 71 de l’esmentada Llei 30/1992.
Per conèixer el contingut íntegre de l’acte i la documentació requerida, les persones interessades o els seus representants legals poden comparèixer a les dependències de la Direcció General de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial de la Conselleria de Salut, Família i Benestar Social, situades a l’avinguda d’Alemanya, 6, dreta, de Palma (Mallorca); al carrer Pou Fondo, 17, de Manacor (Mallorca); a l’avinguda del Raiguer, 95, d’Inca (Mallorca); a l’avinguda de Vives Llull, 42, de Maó (Menorca), o al carrer del Bisbe Abad i Lasierra, 47, d’Eivissa (Eivissa), en horari de 9 a 14 hores, de dilluns a divendres.
Palma, 4 d’octubre de 2012
La directora general de Família, Benestar Social i Atenció a Persones en Situació Especial
Margarita Ferrando Barceló
Per delegació de competències (BOIB 120/2011)
Annex
| Expedient |
Interessat/ada |
DNI |
Data del requeriment |
|---|---|---|---|
| 07/0000406-J/12 |
Alarcon Garcia, Enrique |
14398716A |
23-08-2012 |
| 07/0000404-I/12 |
Antich Llompart, Margarita |
42990326Z |
05-09-2012 |
| 07/0000351-J/12 |
Collado Cruz, Ricardo |
14864604A |
30-07-2012 |
| 07/0000438-I/12 |
Dos Santos Guedes, Jose Manuel |
X3421254G |
11-09-2012 |
| 07/0000420-I/12 |
Koubei, Hamit |
X1442786L |
06-09-2012 |
| 07/0000436-J/12 |
Molina Sarch, Antonio Jose |
43177259A |
03-09-2012 |
| 07/0000446-J/12 |
Ochando Javaloyas, Angel |
41130659N |
06-09-2012 |
| 07/0000439-J/12 |
Ramon Martinez, Mario |
X3891123Y |
04-09-2012 |
| 07/0000418-I/12 |
Ruiz Collado, Rosa |
40884841H |
06-09-2012 |
| 07/0000417-I/12 |
Seydi, Touba |
Y1831255D |
06-09-2012 |
| 07/0000455-I/12 |
Vives Ferrer, Juan Jose |
43061591W |
18-09-2012 |