Secció III. Altres disposicions i actes administratius
AJUNTAMENT DE PALMA DE MALLORCA
Núm. 19828
Disciplina Urbanística. Protecció notificació acgu de 08.05.2012 dp 2011/113
Versió PDF
Atès que no s’ha pogut notificar el Consell de Gerència d´Urbanisme de data 8 de maig de 2011, a PIZA FRONTERA RAFAEL, amb DNI 41.291.136-H i a LANDEIRA ARNEJO CARLOS i 1, amb DNI 33.159.624-H, i per poder seguir endavant la tramitació de l’expedient: DP 2011/113, en relació al immoble ubicat al C/ SANT VICENÇ FERRER, NÚM 54, del Negociat de Protecció de l’Edificació, de Disciplina Urbanística.
De conformitat amb l’article 59.4, de la Llei 30/92, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, i amb el 194, del Reglament d’organització, funcionament i règim jurídic de les corporacions locals, a través del present edicte se li notifica el següent:
Elvira Salva Armengod, cap de departament, per delegació (Decret de Batlia núm 22906 de 01/12/2011, BOIB núm. 187 de 15/12/2011), us notific que el Consell de Gerència d’Urbanisme de data 8 de maig de 2012, 0acordà el següent:
Atès el resultat de l’audiència efectuada als interessats en relació als desperfectes als immobles que s’assenyalen i vist l’informe emès pels serveis tècnics municipals, el dia 24 d’abril de 2012.
Atès que entre d’altres obligacions, es meriten les taxes sobre serveis urbanístics –A) per inspecció d’edificis e informe, i B) per dictar ordre d’execució-, Concepte 312.02, art. 6 c) de l’OOFF per a 2012, - que tindrà el següent càlcul: A) 102’61 €, i B) 2,53% sobre el cost total previst pels serveis Tècnics Municipals. Sense perjudici del meritament de qualsevol altre tribut (v.gr. Impost de Construccions, Instal·lacions i Obres, si s’escau)
Atesa la normativa d’aplicació, article 9.1 del Text Refós de la llei de sòl, aprovat pel R.D.-legislatiu 2/2008, de 20 de juny; articles 10 i 11 Llei 10/90 de Disciplina Urbanística de la CAIB, articles 83 i 84 de la llei 23/2006, de 20 de desembre de Capitalitat de Palma de Mallorca; l’Ordenança municipal sobre protecció d’edificis publicada al BOIB de 31 de desembre de 2008, i que va entrar en vigor el 22 de gener de 2009; l’article 290 i següents de les vigents normes urbanístiques, i en relació a l'establert pels articles 172 i 175 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals; i de conformitat amb l'article 4, apartat 2-j), del Reglament de la Gerència d’urbanisme i altra normativa aplicable, fent ús de l’article 73 de la Llei 30/92, l’administrativa cap de negociat que subscriu, considera es pot elevar al proper CONSELL DE GERENCIA la següent proposta d’
A C O R D
1er.- Ordenar als propietaris dels immobles, solars i/o terrenys que figuren a continuació que corregeixin les deficiències detallades en els terminis que s’indiquen: i al mateix temps se’ls adverteix que en cas d’incomplir el que s’ordena, l’Ajuntament els podrà imposar una multa del 10% al 20% de les obres considerades necessàries, tal i com preveu l’article 84 de la Llei de capitalitat de Palma 23/2006 de 23 de desembre(BOIB 27-12-2006).
Atès l’escrit presentat en data 13.04.2012 pel Sr. Justo Escudero Ribas, al qual comunica que s’ha realitzat una demolició preventiva de les fioles inestables, sense aportació de la documentació requerida.
Vist l’informe tècnic de data 24 d’abril de 2012, s’ORDENA a:
DÑA. MARIANA PONS SALGADO amb DNI 41.189.219Z, DÑA. SEBASTIAN PIZA FRONTERA amb DNI 41.334.092X, DÑA. MARIA CARMEN ANDRES FERNANDEZ I 3 amb DNI 41.229.116Y, D. JUSTO ESCUDERO RIBAS I 1 amb DNI 41.400.040V, DÑA. DELFINA ALVAREZ MENES amb DNI 11.417.528Y, D. CARLOS LANDEIRA ARNEJO I 1 amb DNI 33.159.624H, D. RAFAEL PIZA FRONTERA amb DNI 41.291.136H, propietaries de l’immoble ubicat al carrer Sant Vicenç Ferrer,54, la realització de les obres següents:
Procedir sota direcció tècnica competent a:
Condicions:
abans de l’inici de les obres s’haurà de presentar la següent documentació:
Termini d’execució ordre d’execució d’obres 15 dies
Pressupost d’execució material estimatiu 937,89 €
acabades les obres s’haurà de presentar la següent documentació:
2on).- ADVERTIR als referits propietaris que podran iniciar les obres immediatament, previ nomenament de la Direcció Tècnica Competent, així com el compliment de les demés condicions incloses en aquest Acord, i prèvia comunicació a aquest ajuntament per efectuar les comprovacions pertinents. L’ordre d’execució no es considerarà complimentada fins que no es realitzin els treballs ordenats i s’hagi presentat la documentació requerida. En cas d’incompliment es podrà continuar amb la tramitació de l’expedient.
No es necessita sol·licitar llicència d’obres, per tal de donar compliment a l’ordenat.
3r) ADVERTIR a la propietat dels immobles esmentats a la present resolució, que, conformement el que disposa l’art. 84 de la Llei de capitalitat de Palma 23/2006 de 23 de desembre (BOIB 27.12.2006) si s’incompleix el que s’ordena en el termini fixat, l’Ajuntament li podrà IMPOSAR UNA MULTA del deu al vint per cent del valor de les obres que sigui necessari dur a terme per complir els requisits esmentats abans, així com també que d’acord amb el mateix article, en consonància amb l’artc.11 de la Llei 10/90, de Disciplina de la CAIB,se li atorgarà, amb la notificació de la multa, un darrer termini per executar l’ordre, i es procedirà a l’execució subsidiària de les obres, sent a càrrec de la propietat totes les despeses que es produeixin.
4rt) DONAR COMPTE d’aquest acord al Departament Tributari, als efectes de la liquidació dels tributs que sigui adient.
5è).- NOTIFICAR la present resolució als interessats.
Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, podeu interposar recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada, d’acord a l’article 116 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, segons la redacció de la Llei 4/1999, de 13 de gener. El termini per interposar-lo és d’un mes comptat des de l’endemà de rebre la present notificació i en aquest cas no es podrà interposar recurs contenciós administratiu fins que s’hagi resolt el de reposició.
El recurs de reposició potestatiu s’ha de presentar al Registre General d’aquest Ajuntament (1) o a les dependències a què es refereix l’article 38, 4t de la Llei 30/92, de 26 de novembre, abans esmentada. S’entén desestimat quan no s’ha resolt i notificat la resolució en el termini d’un mes comptat des de l’endemà que s’ha interposat. En aquest cas queda expedita la via contenciosa administrativa.
Si no utilitzau el recurs potestatiu de reposició, podeu interposar directament recurs contenciós administratiu, segons el que estableixen l’article abans esmentat, i els 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el jutjat contenciós administratiu, en el termini de dos mesos comptats des de l’endemà de rebre la present notificació. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs o acció que es consideri pertinent.
Per servei de registre de documents, caixa, així com informació general i fiscal, es poden dirigir a les següents Oficines: OAC Avingudes- Edifici Avingudes. Av. Gabriel Alomar, 18; OAC Cort- Pl. Santa Eulàlia, 9; OAC Pere Garau- C. Pere Llobera, 9; OAC Sant Ferran- Av. Sant Ferran, 42; OAC Sant Agustí- C. Margaluz, 30; OAC s’Arenal- Av. Amèrica, 11; OAC s’Escorxador- C. Emperadriu Eugènia, 6; OAC Son Ferriol- Av. Cid, 8. Horari d’atenció al public: Tot l’any: de 08.30 a 14.00 h de dilluns a divendres (totes les oficines). Horari ampliat d’octubre a maig: de 08.30 a 17.00 h de dilluns a dijous (OAC Avingudes). Dissabtes obert de 09.30 a 13.30 h a l’OAC Cort (només registre).
Palma, 24 de setembre de 2012
La cap de departament de disciplina urbanística.
Per delegació (Decret de Batlia núm. 10434 de
08.06.2012, BOIB núm. 85 de 14.06.2012)
Elvira Salvá Armengod.