Secció V. Anuncis
Subsecció primera. Contractació Pública
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS
Núm. 19537
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte mixte de servei i subministrament del material necessari per al manteniment dels edificis i instal·lacions del poliesportiu Príncipes de España
Versió PDF
1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:
a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.
b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.
c) Obtenció de la documentació i informació:
1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació
2) Domicili: carrer de Montenegro, 5
3) Localitat i codi postal: Palma - 07012
4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06
5) Fax: 971 17 63 68
6) Correu electrònic: aiturbide@esports.caib.es
7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es
8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.
d) Número d’expedient: CONTR 2012/4234
2. Objecte del contracte:
a) Tipus: mixte serveis i subministrament.
b) Descripció: servei i subministrament del material necessari per realitzar les tasques de manteniment preventiu i correctiu dels edificis i les instal·lacions del poliesportiu Príncipes de España.
c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no
d) Lloc d’execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España al carrer de Gremi dels Foners, 4 de Palma
e) Termini d’execució/lliurament: 1 de gener de 2013 o data posterior de formalització del contracte i fins el dia 31 de desembre de 2013.
f) Admissió de pròrroga: sí
g) Establiment d’un acord marc: no
h) Sistema dinàmic d’adquisició: no
i) CPV : 507000002
3. Tramitació i procediment
a) Tramitació: ordinària.
b) Procediment: obert.
c) Subhasta electrònica: no
d) Criteris d’adjudicació: preu, fins a 75 punts; i preu/hora del servei o de la intervenció en cas de reparacions extraordinàries, fins a 25 punts.
4. Valor estimat del contracte: 71.000,00 euros
5. Pressupost base de licitació:
a) Import net 35.500,00 euros. IVA : 7.455,00 euros. Import total 42.955,00 euros.
6. Garanties exigides.
Provisional: no.
Definitiva: 5% del pressupost d’adjudicació (IVA exclòs).
7. Requisits específics del contractista:
a) Classificació: no.
b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:
Criteris de selecció: El licitador ha d’aportar declaració o certificat d’entitat financera en la qual s’indica expressament que l’empresa té la solvència suficient per executar un contracte de subministrament per l’import de licitació de 42.955,00 € , el que s’ha d’indicar expressament perquè es consideri vàlida la declaració.
Solvència tècnica i professional: El licitador ha d’aportar una relació dels principals serveis o treballs efectuats al llarg dels tres darrers anys, indicant l’import, dates i destinatari públic o privat dels subministraments, en els termes que expressen els PCAP.
c) Altres requisits específics: no
d) Contractes reservats: no
8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:
a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).
b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives.
c) Lloc de presentació
1. Dependència: Oficina de Registre del servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).
2. Domicili: carrer de Montenegro, 5
3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012
4. Adreça electrònica: aiturbide@esports.caib.es
d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no
e) Admissió de variants: no.
f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: un mes comptador des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.
9. Obertura d’ofertes:
a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.
b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.
c) Localitat i codi postal: Palma - 07012
d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.
10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.
11. Data d’enviament de l’anunci al DOUE: no
12. Altres informacions: no
Palma, 4 d’octubre de 2012
El secretari general
Joaquín Legaza Cotayna