Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA DE TURISME I ESPORTS

Núm. 19537
Resolució del secretari general de la conselleria de Turisme i Esports per la qual s’anuncia la licitació del contracte mixte de servei i subministrament del material necessari per al manteniment dels edificis i instal·lacions del poliesportiu Príncipes de España

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme: Conselleria de Turisme i Esports.

b) Dependència que tramita l’expedient: Unitat Administrativa de Contractació.

c) Obtenció de la documentació i informació:

1) Dependència: Unitat Administrativa de Contractació

2) Domicili: carrer de Montenegro, 5

3) Localitat i codi postal: Palma - 07012

4) Telèfon: 971 17 71 55 /971 17 72 06

5) Fax: 971 17 63 68

6) Correu electrònic: aiturbide@esports.caib.es

7) Direcció d’Internet del perfil del contractant: www.plataformadecontractacio.caib.es

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

d) Número d’expedient: CONTR 2012/4234

2. Objecte del contracte:

a) Tipus: mixte serveis i subministrament.

b) Descripció: servei i subministrament del material necessari per realitzar les tasques de manteniment preventiu i correctiu dels edificis i les instal·lacions del poliesportiu Príncipes de España.

c) Divisió per lots i nombre de lots/nombre d’unitats: no

d) Lloc d’execució/lliurament: Poliesportiu Príncipes de España al carrer de Gremi dels Foners, 4 de Palma

e) Termini d’execució/lliurament: 1 de gener de 2013 o data posterior de formalització del contracte i fins el dia 31 de desembre de 2013.

f) Admissió de pròrroga: sí

g) Establiment d’un acord marc: no

h) Sistema dinàmic d’adquisició: no

i) CPV : 507000002

3. Tramitació i procediment

a) Tramitació: ordinària.

b) Procediment: obert.

c) Subhasta electrònica: no

d) Criteris d’adjudicació: preu, fins a 75 punts; i preu/hora del servei o de la intervenció en cas de reparacions extraordinàries, fins a 25 punts.

4. Valor estimat del contracte: 71.000,00 euros

5. Pressupost base de licitació:

a) Import net 35.500,00 euros. IVA : 7.455,00 euros. Import total 42.955,00 euros.

6. Garanties exigides.

Provisional: no.

Definitiva: 5% del pressupost d’adjudicació (IVA exclòs).

7. Requisits específics del contractista:

a) Classificació: no.

b) Solvència econòmica i financera i solvència tècnica i professional:

Criteris de selecció: El licitador ha d’aportar declaració o certificat d’entitat financera en la qual s’indica expressament que l’empresa té la solvència suficient per executar un contracte de subministrament per l’import de licitació de 42.955,00 € , el que s’ha d’indicar expressament perquè es consideri vàlida la declaració.

Solvència tècnica i professional: El licitador ha d’aportar una relació dels principals serveis o treballs efectuats al llarg dels tres darrers anys, indicant l’import, dates i destinatari públic o privat dels subministraments, en els termes que expressen els PCAP.

c) Altres requisits específics: no

d) Contractes reservats: no

8. Presentació d’ofertes o de sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació: 15 dies naturals comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci en el Butlletí Oficial de les Illes Balears (hora límit a les 14.00 hores).

b) Modalitat de presentació: la prevista en els punts 13 i 14 del plec de clàusules administratives.

c) Lloc de presentació

1. Dependència: Oficina de Registre del servei de contractació de la Conselleria de Turisme i Esports (UAC).

2. Domicili: carrer de Montenegro, 5

3. Localitat i Codi Postal: Palma– 07012

4. Adreça electrònica: aiturbide@esports.caib.es

d) Nombre previst d’empreses (proc. restringit): no

e) Admissió de variants: no.

f) Termini durant el qual el licitador està obligat a mantenir la seva oferta: un mes comptador des de l’endemà de la data de finalització del termini per presentar les proposicions.

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció: en els termes exposats en el PCAP.

b) Adreça: carrer de Montenegro, 5.

c) Localitat i codi postal: Palma - 07012

d) Data i hora: es comunicarà als licitadors mitjançant correu electrònic, fax o telèfon i es publicarà al perfil del contractant.

10. Despeses de publicitat: a càrrec de l’adjudicatari fins a 400 €.

11. Data d’enviament de l’anunci al DOUE: no

12. Altres informacions: no

Palma, 4 d’octubre de 2012

El secretari general
Joaquín Legaza Cotayna