Secció V. Anuncis
Subsecció segona. Altres anuncis oficials
ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA
AGÈNCIA TRIBUTÀRIA DE LES ILLES BALEARS
Núm. 19652
AJUNTAMENT DE CAMPANET
Notificacióde la proposta de resolució i del tràmit d'audiència en els expedients sancionadors de l'ajuntament de Campanet, en matèria de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària. (Remesa 12536)
Versió PDF
De conformitat amb el que es disposa en els articles 59.5 i 61 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, es fa pública la notificació de la proposta de resolució i del tràmit d’audiència dels expedients sancionadors que s’indiquen, d’acord amb el que s’estableix en el reglament de procediment sancionador en matèria de trànsit, circulació de vehicles de motor i seguretat viària (Reial decret 320/1994, de 25 de febrer), dictats per l’instructor del procediment, a les persones o entitats denunciades que a continuació es relacionen perquè, havent-ho intentant dues vegades, no s’ha pogut notificar personalment al darrer domicili conegut.
A aquests efectes, es comunica a la persona interessada que disposa d’un termini de QUINZE DIES perquè, pel que fa a l’expedient que és a l’Ajuntament de Campanet, pugui al·legar en tràmit d’audiència el que cregui pertinent i presentar els documents que consideri oportuns, com també sol·licitar còpia dels documents que consten en l'expedient.
Campanet 10 d'octubre de 2012
L’Instructor
Carlos A. Llorente Sánchez
Remesa: 12536
| Expedient |
(dades personals ocultes) |
Matrícula |
Data |
Tipus |
Precepte |
Import |
Punts |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 12-000250 |
(dades personals ocultes) |
B4552LF |
20/7/2012 |
G |
RGC094-2 |
200€ |
0 |
Total: 1 Denúncies