Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció III. Altres disposicions i actes administratius

ADMINISTRACIÓ DE LA COMUNITAT AUTÒNOMA

CONSELLERIA D'EDUCACIÓ, CULTURA I UNIVERSITATS

Núm. 19854
Resolució del conseller d’Educació, Cultura i Universitats de dia 9 d’octubre de 2012 per la qual es convoquen subvencions per fomentar la producció, distribució i promoció de la indústria cinematogràfica i audiovisual de les Illes Balears en la llengua cooficial distinta del castellà .

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

El Decret 12/2011, de 18 de juny, del president de les Illes Balears, pel qual s’estableixen les competències i l’estructura orgànica bàsica de les conselleries de l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears, atribueix a la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, a través de la Direcció General de Cultura i Joventut, la difusió i foment de la cultura.

 

Ateses les competències atribuïdes, es considera convenient oferir incentius a la producció, distribució i promoció de la indústria cinematogràfica i audiovisual, mitjançant l’establiment d’una sèrie d’ajudes que s’engloben dins l’activitat de foment que duu a terme l’Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

 

A aquest efecte, l’objecte d’aquesta Resolució és convocar subvencions per a la producció, distribució i promoció de la indústria cinematogràfica i audiovisual de les Illes Balears en la llengua cooficial distinta del castellà, d’acord amb les bases aprovades per l’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura d’1 de juliol de 2009 per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura (BOIB núm. 100, d’11 de juliol) i amb el Pla Estratègic de Subvencions de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats per al 2012, aprovat per Acord del Consell de Govern de dia 11 de maig de 2012 i modificat en data 5 de juliol de 2012.

 

Per tot això, d’acord amb el que disposa l’article 15 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre (BOIB núm. 196, de 31 de desembre); amb els informes previs del Servei Jurídic de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i de la Direcció General de Pressuposts i Finançament; amb la fiscalització prèvia favorable de la Intervenció Delegada, i fent ús de les facultats que m’atribueix la Llei 4/2001, de 14 de maig, del Govern de les Illes Balears, dict la següent

 

RESOLUCIÓ

 

Primer
 

Convocar subvencions per fomentar la producció, la distribució i la promoció de la indústria cinematogràfica i audiovisual de les Illes Balears en la llengua cooficial distinta del castellà.

 

Segon

 

Aprovar les bases que han de regir la convocatòria, que s’adjunten a aquesta Resolució com a annex 1.

 

Tercer

 

Aprovar els models de document necessaris per participar en la convocatòria, que s’adjunten a aquesta Resolució com a annexos 2, 3, 4, 5 i 6.

 

Quart

 

Aquesta Resolució tindrà efectes des de l’endemà d’haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Interposició de recursos

 

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, es pot interposar un recurs de reposició davant el mateix òrgan que l’ha dictada en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’haver-se publicat, d’acord amb el que estableixen els articles 116 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú, o, directament, un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, d’acord amb l’article 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

 

Palma, 9 d’octubre de 2012

 

El conseller d’Educació, Cultura i Universitats

Rafael Àngel Bosch i Sans

 

 

 

ANNEX 1

Bases de la convocatòria

 

Primera

Objecte de la convocatòria

 

1. L’objecte d’aquesta convocatòria és fomentar la producció, distribució i promoció de la indústria cinematogràfica i audiovisual de les Illes Balears en la llengua cooficial distinta del castellà, mitjançant la realització, durant el període comprès entre el 31 d’octubre de 2011 i el 31 d’octubre de 2012, d’alguna de les activitats indicades a continuació:

 

- La producció, distribució i promoció de curtmetratges i/o llargmetratges, en totes les modalitats: ficció, documental i animació.

- L’organització de festivals de cinema.

 

2. Queden expressament excloses de la convocatòria la producció, la distribució, la promoció o l’exhibició dels productes següents:

 

- Els enregistraments sonors (sense part visual).

- Els enregistraments de simples esdeveniments de qualsevol índole.

- Els enregistraments de concerts de música, de videoclips i d’obres d’art escèniques.

- Les sèries de ficció i els programes de televisió.

 

Segona

Beneficiaris

 

Poden optar a aquestes ajudes les persones físiques domiciliades a les Illes Balears que es dediquen professionalment a la indústria cinematogràfica i audiovisual, i les persones jurídiques igualment domiciliades a les Illes Balears que formen part del sector audiovisual.

 

Tercera

Partida pressupostària

 

Es destina a aquestes ajudes un import total de 157.500 euros, desglossat en les partides pressupostàries dels pressuposts generals de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per a l’any 2012 següents:

 

- 100.000 euros amb càrrec a la partida 13201.455A01.47000.00, fons finalista 13247.

- 57.500 euros amb càrrec a la partida 13201.455A01.48000.00, fons finalista 13247.

 

Així mateix, les partides pressupostàries estan vinculades entre si i se’n pot redistribuir el crèdit en funció de les sol·licituds que es presentin sense necessitat de modificar la convocatòria.

 

Quarta

Presentació de les sol·licituds

 

Les sol·licituds s’han de formalitzar mitjançant una instància adreçada al conseller d’Educació, Cultura i Universitats, que s’ha de presentar a qualsevol dels registres de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats o a qualsevol altre dels llocs als quals fa referència l’article 38.4 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

 

El model d’instància s’adjunta a aquesta Resolució com a annex 2 i també es pot baixar de la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es).

 

Cinquena

Termini per presentar les sol·licituds

 

El termini per presentar les sol·licituds és de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà de la publicació d’aquesta Resolució en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Sisena

Documentació que s’ha de presentar

 

Les instàncies, en les quals ha de figurar l’import que se sol·licita, han d’anar acompanyades de la documentació següent:

 

1. Si el sol·licitant és una persona física:

 

- Una còpia del document nacional d’identitat (DNI).

 

2. Si el sol·licitant és una persona jurídica:

 

- Una còpia del codi d’identificació fiscal (CIF).

- Una còpia del document nacional d’identitat (DNI) del representant legal que signa la sol·licitud i la documentació acreditativa de la representació amb què actua degudament inscrita en el registre corresponent.

- En el cas de societats de caràcter mercantil, una còpia de l’escriptura de constitució o de modificació inscrita en el Registre Mercantil, quan aquest requisit sigui aplicable d’acord amb la legislació mercantil.

- En el cas de la resta d’entitats jurídiques, una còpia de l’escriptura de constitució o de modificació, els estatuts o l’acta fundacional en què constin les normes que regulen l’activitat, inscrites en el registre oficial corresponent.

 

3. L’alta a l’impost d’activitats econòmiques (IAE), en el cas d’inscripció obligatòria, en un dels epígrafs següents: 961, 962, 963. També poden aportar el certificat d’estar inscrites en l’apartat corresponent del Registre d’Empreses Cinematogràfiques i Audiovisuals de l’ICAA.

 

4. El projecte de l’activitat per a la qual es demana la subvenció, el qual ha d’incloure necessàriament:

 

- els objectius

- la temporalització

- el pla de finançament

- els currículums del director i la productora

 

5. El pressupost detallat del projecte per al qual es demana la subvenció. En aquest pressupost, l’IVA hi ha d’aparèixer necessàriament desglossat. No s’hi ha d’incloure cap concepte relatiu a manutenció, dietes ni despeses de representació, ja que no es consideren despeses subvencionables.

 

6. Una declaració expressa en la qual s’han de fer constar totes les ajudes i subvencions relacionades amb la sol·licitud presentada, procedents de qualsevol institució pública o privada, que s’hagin sol·licitat i/o rebut (punt 5 de l’annex 2).

 

7. Una acreditació, si és el cas, que l’entitat està exempta de declarar l’IVA. En cas de no presentar aquesta certificació de l’AEAT, l’IVA de les factures que es presentin com a part del compte justificatiu no es podrà subvencionar (és a dir, no es considerarà cost elegible).

 

8. Una acreditació d’estar al corrent de les obligacions tributàries davant l’Administració de l’Estat, o bé una autorització a la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats perquè aquesta pugui demanar a l’AEAT les dades relatives a aquesta qüestió. El model d’autorització s’adjunta a aquesta Resolució com a annex 3 i també es pot baixar de la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es).

 

9. Una acreditació d’estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social.

 

10. Una declaració de no incórrer en cap de les prohibicions establertes en l’article 10 del Text refós de la Llei de subvencions, aprovat pel Decret legislatiu 2/2005, de 28 de desembre, i en l’article 27 de la Llei 12/2006, de 20 de setembre, per a la dona. El model de declaració s’adjunta a aquesta Resolució com a annex 4 i també es publica a la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es).

 

11. Un certificat, segons el model normalitzat TG-002, de l’existència del compte bancari on el sol·licitant vol que es faci el pagament en cas d’obtenir l’ajuda. El model d’imprès es troba disponible a la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es) i s’ha de presentar degudament emplenat, signat i segellat per l’entitat bancària.

 

Setena

Termini per esmenar errades

 

D’acord amb el que disposa l’article 5.5 en relació amb l’article 13.1.b de l’Ordre de la consellera d’Educació i Cultura d’1 de juliol de 2009 per la qual s’estableixen les bases reguladores de les subvencions en matèria d’educació i cultura, si la sol·licitud té algun defecte o hi manca algun requisit o document que s’hagi de presentar, s’ha de requerir la persona o l’entitat interessada a través de la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es) perquè en el termini de cinc dies hàbils comptadors a partir de l’endemà de la publicació del requeriment esmeni el defecte o aporti la documentació preceptiva. També se l’ha d’advertir que, en cas de no fer-ho, es considerarà, mitjançant una resolució que s’ha de dictar en els termes prevists en l’article 42 de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, que desisteix de la seva petició.

 

Vuitena

Instrucció del procediment i avaluació de les sol·licituds

 

1. L’inici i la resolució del procediment de concessió de subvencions regulades en aquesta convocatòria corresponen al conseller d’Educació, Cultura i Universitats. L’òrgan competent per instruir el procediment és la Direcció General de Cultura i Joventut.

 

2. L’examen i la valoració de les peticions corresponen a la Comissió Avaluadora, la qual, d’acord amb els criteris fixats en la base novena, ha d’examinar les sol·licituds presentades i emetre un informe que ha de servir de base per elaborar la proposta de resolució que l’òrgan instructor ha de presentar al conseller.

 

La Comissió Avaluadora d’aquestes subvencions està integrada pels membres següents:

 

- La presidenta, que és la directora general de Cultura i Joventut.

- Quatre vocals, que són:

- la cap del Departament de Cultura

- dos tècnics de la Direcció General de Cultura i Joventut

- un representant del Departament de Gestió Econòmica de la Secretaria General

- La secretària, que és la cap de la Secció XI de la Direcció General de Cultura i Joventut, amb veu però sense vot.

 

3. La proposta de resolució elaborada per l’òrgan instructor s’ha de publicar a la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es), per tal que els beneficiaris puguin acceptar-la o renunciar-hi. El model d’imprès d’acceptació o renúncia s’adjunta a aquesta Resolució com a annex 5 i també es troba publicat a la pàgina web esmentada. En tot cas, l’acceptació de la proposta es produirà automàticament si en el termini de vuit dies des de la publicació de la proposta de resolució no es manifesta el contrari. L’òrgan instructor ha d’incorporar a l’expedient un certificat emès per la cap del Departament de Cultura per acreditar la publicació de la proposta de resolució, amb indicació del lloc i la data en què s’ha produït.

 

La proposta de resolució ha de contenir la llista de beneficiaris proposats per rebre la subvenció i la quantia d’aquesta, així com la relació dels sol·licitants exclosos, amb indicació de la causa de l’exclusió.

 

Les persones interessades poden formular al·legacions a la proposta de resolució en un termini no superior a deu dies hàbils comptadors a partir de l’endemà de la publicació a la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut. Les al·legacions s’han de presentar als mateixos llocs que s’indiquen en la base quarta per presentar les sol·licituds.

 

Novena

Criteris de valoració

 

1. Per resoldre cada petició i fixar l’import de l’ajuda, que no pot ser mai superior a 40.000 euros, els projectes s’han de qualificar amb tres graus d’interès: menor, mitjà i màxim. Per qualificar-los, s’han de tenir en compte els criteris i les puntuacions següents:

 

- Valors socioculturals i artístics del projecte: de 0 a 60 punts.

- Projecció exterior del projecte: de 0 a 25 punts

- Viabilitat econòmica del projecte: de 0 a 15 punts.

 

2. A l’efecte de determinar el grau d’interès del projecte, la puntuació és la següent:

 

a) De 41 a 60 punts: projectes de grau menor.

b) De 61 a 80 punts: projectes de grau mitjà.

c) De 81 a 100 punts: projectes de grau major.

 

3. Els projectes qualificats de grau menor es poden subvencionar amb una quantia no superior al 20 % del pressupost total de l’activitat. En el cas dels projectes qualificats de grau mitjà, la subvenció no pot superar el 50 % del pressupost total de l’activitat. En el cas de projectes qualificats de grau major, la subvenció concedida pot arribar al 75 % del pressupost presentat. La subvenció no pot superar en cap cas l’import sol·licitat ni el límit ja esmentat de 40.000 euros. Així mateix, dins cada grau s’ha de respectar la proporció entre els punts obtinguts i els percentatges que s’han d’aplicar, de manera que partint del percentatge màxim de cada tram s’ha de fer el càlcul que donarà com a resultat la quantia de la subvenció.

 

Els projectes que no aconsegueixin una puntuació superior a 40 punts no poden ser objecte d’ajuda.

 

4. Així mateix, si resulta que l’import de les subvencions obtingut d’acord amb el sistema descrit en l’apartat anterior és superior a la quantitat màxima fixada en la convocatòria, les quantitats proposades inicialment s’han de minorar de manera proporcional.

 

5. Aquesta subvenció és compatible amb altres de concedides als beneficiaris per a la mateixa finalitat, tot i que l’import total de les ajudes rebudes no pot ser una quantitat que superi el cost de l’activitat subvencionada, d’acord amb l’article 20 del Text refós de la Llei de subvencions.

 

Desena

Resolució

 

1. En un termini màxim de sis mesos comptadors a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta convocatòria, el conseller d’Educació, Cultura i Universitats ha de dictar la resolució sobre les sol·licituds de subvenció rebudes i l’ha de publicar en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

2. Així mateix, la resolució del conseller s’ha de publicar a la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es). L’òrgan instructor ha d’incorporar a l’expedient un certificat emès per la cap del Departament de Cultura per acreditar la publicació d’aquesta resolució, amb indicació del lloc i la data en què s’ha produït.

 

3. Les sol·licituds sobre les quals no s’hagi dictat resolució en el termini establert en el primer paràgraf d’aquesta base es consideren desestimades.

 

4. Contra la resolució de concessió o de denegació de les subvencions, que posa fi a la via administrativa, s’hi pot interposar un recurs de reposició, en el termini d’un mes, davant el mateix òrgan que l’ha dictada. La resolució també es pot impugnar directament davant la jurisdicció contenciosa administrativa en el termini de dos mesos.

 

Onzena

Justificació de la subvenció

 

1. La subvenció s’ha de justificar presentant un compte justificatiu que ha d’abastar la realització completa de l’activitat i el cost total que ha suposat, amb independència de l’import subvencionat.

 

2. El compte justificatiu, del qual s’adjunta un model com a annex 6 d’aquesta Resolució i que també s’ha publicat a la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es), ha d’incloure els documents següents:

 

- Una memòria de les activitats realitzades. Ha de contenir tota la informació necessària per relacionar les activitats amb el projecte presentat i per interpretar els comprovants de despesa i la imputació d’aquests al projecte.

- Una relació dels justificants imputats, que ha de consistir en una llista numerada, ordenada sistemàticament i detallada de tots els documents que permetin acreditar que s’han complert les condicions imposades i que s’han aconseguit els objectius prevists en l’acte de concessió de la subvenció, així com el cost que ha suposat tot plegat.

- La documentació justificativa de les despeses fetes: una còpia compulsada de les factures i altres documents amb valor de prova equivalent, sempre que estiguin expedits a nom del beneficiari. D’acord amb l’apartat quart de la base sisena d’aquesta Resolució, no s’admeten com a justificants els relatius a manutenció, dietes ni despeses de representació, atès que no es consideren despeses subvencionables.

 

3. Els beneficiaris han de presentar el compte justificatiu dins els quinze dies hàbils següents al de la publicació de la resolució de concessió a la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es) en el cas d’activitats ja realitzades en aquesta data, o dins els quinze dies hàbils següents a la data de finalització de l’activitat en el cas que encara no l’hagin realitzada quan es publiqui la resolució. Qualsevol documentació presentada amb posterioritat a aquests terminis no serà admesa com a justificant de la subvenció i això suposarà la pèrdua del dret a rebre-la, fet que s’ha concretar en una resolució motivada.

 

A més, el fet que els beneficiaris no hagin presentat el compte justificatiu dins aquests terminis i tampoc no hagin renunciat prèviament a la subvenció atorgada es podrà tenir en compte en la propera convocatòria de la Direcció General de Cultura i Joventut a l’efecte de reduir la puntuació que els pertoqui.

 

4. Cal tenir en compte, a més, els criteris següents:

 

- S’entenen com a justificades totes les despeses imputables a l’activitat subvencionada que, conforme a dret, s’hagin produït en acabar el període de realització de l’activitat, amb independència que s’hagin abonat o no als creditors corresponents. En cas que les factures no s’hagin abonat, des del moment en que es rebin els fons de la tresoreria, el beneficiari disposarà d’un mes per justificar que el pagament d’aquestes factures s’ha realitzat.

- Si entre els justificants presentats n’hi ha que superen els 12.000 euros i corresponen a despeses en concepte serveis prestats per empreses de consultoria o assistència tècnica, s’han d’aportar ofertes d’ almenys tres proveïdors diferents, llevat que la despesa s’hagi fet abans de sol·licitar la subvenció.

- L’IVA només s’ha d’incloure dins el cost elegible si el beneficiari està exempt de declarar-lo.

 

5. Si el compte justificatiu presentat dins el termini establert conté defectes, aquesta circumstància s’ha de notificar al beneficiari a través de la pàgina web de la Direcció General de Cultura i Joventut (http://dgcultur.caib.es). El beneficiari disposarà de deu dies hàbils comptadors des de l’endemà de la notificació per esmenar els defectes detectats.

 

Dotzena

Obligacions dels beneficiaris

 

Els beneficiaris tenen les obligacions següents:

 

1. Comunicar a l’òrgan competent si accepten la subvenció atorgada o si hi renuncien. L’acceptació es produeix automàticament si en el termini de vuit dies des de la notificació de la proposta no es manifesta el contrari.

 

2. Dur a terme l’activitat subvencionada.

 

3. Justificar la realització de l’activitat en el termini establert en aquesta Resolució.

 

4. Sotmetre’s a les actuacions de comprovació i control de la Comunitat Autònoma que efectuïn els òrgans competents, tant interns com de la Sindicatura de Comptes, i facilitar-los la informació que els requereixin.

 

5. Comunicar a l’òrgan que concedeix la subvenció si han sol·licitat i/o obtingut altres subvencions per a la mateixa finalitat, especificant la quantia de l’ajuda sol·licitada o rebuda i el nom de l’entitat que l’ha concedida. Aquesta comunicació s’ha de fer en el termini de tres dies hàbils des de la sol·licitud o l’obtenció de la subvenció concurrent i, en tot cas, abans de justificar l’aplicació dels fons percebuts.

 

6. Acreditar, abans que es dicti la proposta de resolució, que estan al corrent de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social davant l’Administració de l’Estat, i de les obligacions tributàries amb la Hisenda de la Comunitat Autònoma.

 

7. Deixar constància, en la seva comptabilitat o en els llibres de registre, de la percepció i l’aplicació de la subvenció, i conservar els documents justificatius de l’aplicació dels fons percebuts mentre puguin ser objecte d’actuacions de comprovació i control.

 

8. Avisar la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats, amb una antelació mínima de deu dies hàbils, de qualsevol acte públic relacionat amb l’activitat subvencionada que s’hagi de dur a terme.

 

9. Destinar l’import de la subvenció al finançament de l’actuació per a la qual s’ha sol·licitat.

 

Tretzena

Publicitat de l’ajuda concedida

 

El logotip en color de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats s’ha d’incloure en el material audiovisual editat i en el material promocional de l’activitat. Els models de logotips s’adjunten a aquesta Resolució com a annex 7 i també es poden descarregar de la pàgina web següent: http://mic.caib.es/es/default/logo/index/id/item_219

 

El fet de no incloure el logotip o de mencionar el suport rebut de la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats en l’activitat subvencionada pot ser motiu de revocació de l’ajuda. Aquesta obligació no és exigible en el cas que la subvenció es concedeixi un cop ja realitzada l’activitat o si, des de la data de la concessió fins al moment en què l’activitat es dugui a terme, resulta materialment impossible complir aquesta obligació.

 

Catorzena

Pagament de la subvenció

 

Una vegada que s’ha justificat, d’acord amb el que es disposa en la base onzena, que l’activitat per a la qual s’ha sol·licitat l’ajuda s’ha duit a terme, el pagament de la subvenció s’ha de fer efectiu mitjançant una transferència bancària.

 

Quinzena

Revocació de les ajudes concedides

 

1. D’acord amb el que disposa l’article 43 del Text refós de la Llei de subvencions, la subvenció s’ha de revocar quan, posteriorment a la resolució de concessió, el beneficiari incompleixi totalment o parcialment les obligacions o els compromisos contrets i que condicionen l’eficàcia de l’acte de concessió de la subvenció.

 

2. Si de la documentació a què fa referència la base onzena es desprèn que s’ha incomplert el projecte que va servir de base a la concessió de la subvenció, la Direcció General de Cultura i Joventut ha d’avaluar el grau d’incompliment, per tal de minorar proporcionalment la quantia de la subvenció concedida inicialment.

 

Setzena

Reintegrament

 

Si es produeix algun dels supòsits prevists en l’article 44 del Text refós de la Llei de subvencions, el beneficiari ha de reintegrar totalment o parcialment les quantitats rebudes i ha d’abonar l’interès de demora des del moment del pagament de la subvenció fins a la data de la resolució per la qual es determina el reintegrament.

 

Dissetena

Règim d’infraccions i sancions

 

L’incompliment de les obligacions que estableix aquesta Resolució dóna lloc a aplicar, sense perjudici del reintegrament que correspongui, el règim d’infraccions i

sancions que estableix el títol V del Text refós de la Llei de subvencions.

 

Divuitena.

Vigència

 

Aquesta Resolució té efectes des de l’endemà d’ haver-se publicat en el Butlletí Oficial de les Illes Balears.

 

Contra aquesta Resolució, que posa fi a la via administrativa, pot interposar-se recurs de reposició davant el mateix òrgan que la dictà en el termini d’un mes comptador des de l’endemà d’ haver-se publicat, d’acord amb el que estableixen l’article 116 i següents de la Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i del procediment administratiu comú o, directament, recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa Administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, en el termini de dos mesos, d’acord amb l’article 46.1 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.

 

 

Palma, 9 d’octubre de 2012

 

El conseller d’Educació, Cultura i Universitats

Rafael Àngel Bosch i Sans

 

Documents adjunts