Torna

Butlletí Oficial de les Illes Balears

Secció V. Anuncis

Subsecció primera. Contractació Pública

AJUNTAMENT D'ANDRATX

Núm. 18832
Convocatòria del procediment obert per a l’adjudicació del contracte de servei de transports d’usuaris residents a centres d’educació especial.

  • Contingut, oficial i autèntic, de la disposició: Document pdf  Versió PDF

Text

 

De conformitat amb el Decret nº 2449//2012 de data  25 de setembre de 2012, mitjançant aquest anunci s’efectua convocatòria del procediment obert, tot atenent a l’oferta econòmicament més avantatjosa, únic criteri d’adjudicació, el preu més baix, per a l’adjudicació del contracte de servei de transports d’usuaris residents a centres d’educació especial.

 

De conformitat amb l’article 142 del Text Refós de la Llei de Contractes del Sector Públic, aprovat per Reial Decret Legislatiu 3/2011, de 14 de novembre, es procedeix a l’anunci de la licitació en els termes següents, i simultàniament, s’exposen al públic els plecs de clàusules administratives particulars reguladors de la licitació per un termini de DEU (10) dies naturals, comptadors a partir del següent al de la publicació d’aquest anunci en el BOIB, perquè les persones interessades els puguin examinar i presentar les reclamacions que considerin adients, d’acord amb l’article 188.3 de la Llei 20/2006, de 15 de desembre, Municipal i de Règim Local de les Illes Balears; si durant el termini d’exposició al públic dels plecs s’hi presenten reclamacions, se suspendrà la licitació i també el termini per presentar proposicions en els casos que sigui necessari per resoldre la qüestió plantejada, i es reprendrà el que resti d’aquest termini a partir de l’endemà de la resolució de les reclamacions.

 

1. Entitat adjudicadora: Dades generals i dades per a l’obtenció de la informació:

a) Organisme. Regidora delegada del Àrea de Contractació a excepció de l’adjudicació per Junta de Govern Local ( Decret 2532/2011)

b) Dependència que tramita l’expedient.- Unitat de Contractació

c) Obtenció de documentació i informació:

1) Dependència.- Unitat de Contractació

2) Domicili. Av. de la Cúria, 1

3) Localitat i codi postal. Andratx 07150

4) Telèfon. 971628000.- Ext. 312-306

5) Telefax. 971628005

6) Correu electrònic. contractacio@andratx.cat

7) Adreça d’Internet del perfil del contractant.- www.andratx.cat

8) Data límit d’obtenció de documentació i informació.- Un dia abans a la finalització del termini de presentació d’ofertes

 

d) Número d’expedient. SERVEIS 08/2012

 

2. Objecte del contracte:

a) Tipus.- Servei

b) Descripció.- Servei de transport d’usuaris residents en el T.M. d’Andratx a Centres d’Educació Especial

c) Lloc d’execució/lliurament.- Andratx

1) Domicili.- Andratx

2) codi postal.- 07150

d) Termini d’execució/ lliurament.- 2 anys  sense possibilitat de prorroga

e) Admissió de pròrroga. -NO

 

3. Tramitació i procediment:

a) Tramitació.- Ordinària

b) Procediment.- Obert

c) Criteris d’adjudicació.-

 

Millor preu del contacte

4. Valor estimat del contracte: 195.840€ més EXEMPT D’IVA

5. Pressupost base de la licitació: 195.840€ EXEMPT D’IVA,

6. Garanties exigides.-

Definitiva: 5% de l’import d’adjudicació del contracte, sense incloure l’IVA

7. Requisits específics del contractista:

 

- Solvència econòmica i financera:

 

Les empreses licitadores hauran de justificar la seva capacitat financera i econòmica a través de tots els mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels que els licitadors considerin oportuns.

 

1.- Informe d’institucions financeres sobre la solvència del licitador en relació amb el contracte en particular.

 

2.- Justificant de l’existència o compromís de subscripció abans de la formalització del contracte d’una assegurança €

 

- SOLVÈNCIA TÈCNICA:

 

Les empreses licitadores hauran de justificar la seva solvència tècnica a través dels mitjans que s’indiquen a continuació, a més dels quals els licitadors considerin oportuns:

 

1.- Una relació dels principals serveis o treball realitzats en els últims tres anys que inclogui import, dates i destinatari, públic o privat. Els serveis o treballs efectuats s’acrediten mitjançant certificats expedits o visats per l’òrgan competent, quan el destinatari és una entitat del sector públic o, quan el destinatari es un subjecte privat, mitjançant un certificat expedit per aquest o, a falta d’aquest certificat, mitjançant una declaració de l’empresari.

 

2.- Les titulacions acadèmiques i professionals de l’empresari i del personal directiu de l’empresa i, en particular, del personal responsable de l’execució del contracte.

 

Els documents es podran aportar per original, còpia autèntica, còpia legitimada per notari o còpia compulsada per Secretari o persona competent de l’Ajuntament d’Andratx.

 

El servei objecte de la present contractació està inclòs dins els referits a la categoria 2 de l’Anexe II, de forma que, d’acord amb l’article 65 del TRLCSP, no serà obligatòria l’exigència de classificació empresarial.

 

8. Presentació de les ofertes o de les sol·licituds de participació:

a) Data límit de presentació. El 15è dia següent al de la publicació de l’anunci de licitació al Butlletí de les Illes Balears d’acord amb l’article 159.2 del TRLCSP. Si el darrer dia de l’esmentat termini es dissabte, diumenge o festiu, el mateix s’entendrà prorrogat fins a les 13 hores del primer dia hàbil següent.

b) Modalitat de presentació.- Per la Llei 30/1992, de 26 de novembre o per l’article 80.4 del RGLCAP

c) Lloc de presentació: Ajuntament d’Andratx

1. Dependència.- Tresoreria Municipal

2. Domicili. Av. de la Cúria, 1

3. Localitat i codi postal. Andratx 07150

d) Termini durant el qual el licitador estarà obligat a mantenir la seva oferta: 2 mesos

9. Obertura d’ofertes:

a) Descripció.- Sobre 2  el quart dia hàbil següent al de la finalització del termini de presentació de la documentació.

b) Adreça.- Ajuntament d’Andratx, Av. de la Cúria, 1

c) Localitat i codi postal.- 07150 Andratx

d) Data i hora.- a las 12 horas

10. Despeses de Publicitat.- A càrrec de l’adjudicatari 

11. Altres Informacions.  No hi haurà revisió de preus

 

Andratx, 25 de setembre de 2012

 

La regidora delegada de Contractació

Estefania Gonzalvo Guirado