Bústia de Veu

Què és?

Sistema que l'operador mòbil facilita de forma gratuïta a les línies corporatives mòbils per a:

  • l'enregistrament de missatges per part de qui el crida en els casos en que l'origen dela cridada no ha pogut contacar amb el destí (ja sigui perquè comunica, no contesta, té el mòbil apagat o sense cobertura).
  • T'avisa de les cridades que no t'han deixat missatge
  • Es pot configurar perquè salti només en els casos que desitgis: apagat, fora de cobertura, comunica, rebutjar cridada o no contesta.

 

vociemail

 

Com activar-lo?

Per defecte està activat en totes les línies corporatives, però en cas de no estar-hi, pot fer-ho cridant gratuïtament al 22500.

També pot activar-lo en alguna d'aquestes següents situacions:
Cridant al 22501 per a què salti quan el seu telèfon estigui apagat o fora de cobertura.
Cridant al 22502 per a què salti quan no puguis contestar una cridada.
Cridant al 22503 per a què salti quan et trobis comunicant o rebutgis una cridada.
Cridant al 22504 per a què salti sempre que rebis una cridada al teu mòbilMovistar.

 

Com desactivar-lo?

Trucant al 22537 i seleccionant una de les següents opcions:
Prem 1: si vols desactivar la Bústia de Veu quan rebutgeu una trucada.
Prem 2: si vols desactivar la Bústia de veu quan el telèfon estigui comunicant o rebutgeu una trucada.
Prem 3: si vols desactivar la Bústia de Veu quan no puguis respondre a una trucada.
Prem 4: si vols desactivar el bus ; n de Veu quan estigui apagat o fora de cobertura.
Prem 5: si vols desactivar tot la Bústia de Veu Movistar

 

Com personalitzar-ho?

Només la primera vegada que truquis al teu Bústia Movistar hauràs personalitzar amb la teva clau d'accés,que per defecte és 1234.Et suggerim que escullis una clau que et resulti fàcil de recordar,per exemple el PIN del teu telèfon mòbil quan ho encens.Aquesta clau et permetrà escoltar els teus missatges des d'un altre telèfon o quan estiguis a l'estranger.
També pots personalitzar el teu Bústia de Veu gravant un missatge personal que escoltaran les persones que et truquin o bé gravar un missatge amb el teu nom des del menú de personalització

 

Com t'informa?

Pot accedir a la bústia de veu de la Seva línia mòbil cridant al 123 (No cal posar el 0 Davant)

Cada vegada que no puguis atendre una trucada,el teu Bústia Movistar t'enviarà un avís informant-te que tens un nou missatge o,si escau,una trucada que no ha deixat missatge.
Podrà,i ¦ rebre els avisos a través de:

  • Un missatge de text (per defecte).
  • Una trucada del teu propi Bústia (trucada del 123).

Més de dir-te quants missatges nous o trucades perdudes tens, la Bústia t'indicarà qui els va deixar i quan. Si tens notificació per missatge de text,el remitent de la notificació serà el número de telèfon de la persona que ha intentat contactar amb tu,llevat que tingui el número ocult,en aquest cas el remitent serà el 22123.

 

Com escoltar els missatges?

Per escoltar els missatges que han deixat en el teu Bústia Movistar,pots fer-ho:
Des del teu mòbil trucant gratis al nombre 123  (amb un 0 davant si és corporatiu: 0123).
Des de qualsevol altre telèfon trucant al nombre ; mer 609 123 123 i seguint les indicacions.
des de l'estranger trucant al número +34 609 123 123 i seguint les indicacions,o trucant directament al 123 des d'aquelles xarxes en què pots marcar les numeracions com si estiguessis sota cobertura Movistar.
és important tenir en compte que per escoltar els missatges quan es diu al nombre 609 123 123 o al +34 609 123 123 cal tenir la clau d'accés a la Bústia.Per seguretat,no es permet l'accés des dels números anteriors si no s'ha canviat la clau per defecte (1234).
La clau pot canviar des del propi menú de la Bústia trucant al 123.Si estàs a l'estranger i no pots marcar 123 des de la xarxa en què t'has registrat, pots sol·licitar un reinici de clau trucant al Número d'atenció personal +34 699 991004 i escollint una clau diferent de la clau per defecte que et sigui fàcil de recordar,per exemple, el PIN del mòbil quan l'encientes.


Tarifes

En aquest servei és gratis tant la recuperació de missatges de la Bústia com l'activació i desactivació del mateix.

Excepcions:

  • La Recuperació de missatges trucant o videotrucant al 609123123: dependrà de les tarifes del telèfon des del qual s'efectuï la trucada. En general es facturarà com una trucada realitzada des del telèfon origen a un mòbil Movistar.
  • El trànsit generat per l'aplicació de Visual Voice Mail (Iphone)-quan estigui en roaming-es cobrarà segons la tarifa de dades contractada.
  • Les gestions es realitzin des de l'estranger el qual té el cost d'una trucada realitzada a l'estranger amb origen al país visitat i destí Espanya.
  • La utilització de l'opció devolució de trucada directament des de la Bústia (tecla 8) es tarifa com si la trucada s'hagués llançat des del propi telèfon mòbil.