Telefonia mòbil

Cridant al 123 en les seves diferents modalitats:

0123

+34 609 123 123

Per més informació consultie aquí.

Pot consultar el procediment a seguir en l'apartat de Telefonia mòbil->Terminals->iPhone, Android i Win

Pot consultar el procediment a seguir en l'apartat de Telefonia mòbil->Terminals->iPhone->Canvi de contrasenya

Telefonia fixa

Un usuari Cisco d'iniciar el Meet-me com a "líder" (o com l'anomena Cisco 'conference controller'). Per a això ha de:
1) despenjar
2) prémer botó de "més" fins que aparegui l'opció de Meet-me
3) prémer Meet-me
4) marcar l'extensió meet-me (per exemple 84982 o 84983)
5) esperar que la resta de participants es vagi afegint

A partir d'aquest moment la resta de participants simplement han de trucar DIRECTAMENT a l'extensió meet-me (84982 o 84983 per a extensions govern 971784982 o 971784983 per a externs) SENSE passar per tot el procés de Més-> meet-me

Notes:
- Cada vegada que un nou participant s'afegeix a la conferència tots els participants escolten un "bip".
- El líder (que ha iniciat en Meet-me) pot abandonar la conversa, la resta seguiran.
- Meet-me no accepta telèfons configurats amb còdec G729.

Si el seu terminal telefònic és IP, pot cambiar el nom que apareix a la seva pantalla i amb el qual es presentarà en els terminals telefònics destí de cridada accedint aTelefonia Fija->Servicios->CoReTel

En cas de que el seu número d'extensió telefònica no aparegui associat al seu usuari, si us plau, posis en contacte amb nosaltres indicant número de productor i extensió telefònica.

La manera més senzilla és identificar la "marca" del terminal telefònic. Si el terminal telefònic és CISCO, és Telefonia IP, en cas contrari, és MD110.

És possible passar una trucada (transferir) penjant l'auricular o pitjant tranferir.

1) Primera manera: Trnsf + marcar nou número  + Trnsf
2) Segona manera: Trnsf + marcar nou número  + Penjar ==> necessita estar habilitat.

Per habilitar la segona forma posis en contacte amb nosaltres per configurar la centraleta o Call Manager.

Per capturar, en general:
1) Crear grup de captura (vegeu apartat grup de captura)
2) Per capturar s'ha de fer:
     - Despenjar  auricular
     - Botó Més
     - Botó Capturar

És possible no haver de pitjar el botó Contestar. Per això, s'ha de configurar la centraleta o Call Manager. Posis en contacte amb nosaltres per configurar-lo a tal efecte.

Perquè la seva línia telefònica no disposa dels permisos suficients per realitzar aquest tipus de cridades. Consulti l'apartat "Restriccions de Cridades" de la Telefonia Fixa per a més informació de quins són els possibles permisos i com sol·lictar-ne un canvi.

Si volen activar la marcació externa heu de comunicar-nos per correu a suport@caib.es o utilitzant el formulari de contacte indicant:
  • El seu nom
  • El número de productor /usuari
  • Extseu ensió telefònica assignada o del terminal actual.

Fax

Videoconferència

WiFi