desc_Fotocopiadoras.jpg

ACORD MARC: ELS PREUS MOSTRATS AQUÍ SON DE LA LICITACIÓ (MÀXIMS), ELS PREUS FINALS SÓN ELS QUE S'ADJUDIQUEN I INFORMEN A CADA CENTRE.

- PRIMERA LICITACIÓ: Les primeres entregues començaran en setembre de 2021, per aquells centres que han demanat LOT 11, LOT 16, LOT 21 i LOT26. Podeu trobar la informació detallada del subministrament de cada lot a l'apartat "documents".

- SEGONA LICITACIÓ: Entregues de febrer a juliol de 2022. Consultau les dades d'entrega i preu de licitació a la documentació adjunta. 

-TERCERA LICITACIÓ: Entregues de juliol a desembre de 2022. Consultau les dades d'entrega i preu de licitació a la documentació adjunta. 

QUARTA LICITACIÓ: Entregues de gener a juny de 2023. Consultau les dades d'entrega i preu de licitació a la documentació adjunta.

QUINTA LICITACIÓ: Entregues de juliol a desembre de 2023. Consultau les dades d'entrega i preu de licitació a la documentació adjunta.

SEXTA LICITACIÓ: Entregues de gener a juny de 2024. Consultau les dades d'entrega i preu de licitació a la documentació adjunta.

- SETENA LICITACIÓ: Entregues de setembre a desembre 2024. Accés al FORMULARI per realitzar la comanda. TERMINI OBERT fins el 13 de maig de 2024.

01_Model_Memoria_Justificativa.docx01_Model_Memoria_Justificativa.docx

02_Certificat_existencia_de_credit.docx02_Certificat_existencia_de_credit.docx

Instruccions sobre l'ACORD MARC

- Cada 6 mesos es tramitarà una nova licitació.

- Els centres podran triar el subministrament mitjançant rènting o compra d'una o diferents màquines. 

- Els centres hauran d'omplir un qüestionari i aportar la documentació sol·licitada (certificat d'existència de crèdit i memòria per acollir-se a l'acord marc)

- Cal enviar albarà de recepció amb data d'entrega i segell del centre a contacteserveitie@ibeducacio.eu

- En cap cas, l'empresa podrà facturar fotocòpies per avançat o començar a facturar abans de la data d'entrega establerta en la licitació. 

- En cap cas, un centre podrà signar un contracte fora de l'acord marc. 

 

MOLT IMPORTANT: 

Els equips directius NO poden signar ni adquirir cap fotocopiadora fora de l'ACORD MARC 
Una vegada sol·licitada la fotocopiadora i adjudicat el contracte per LICITACIÓ PÚBLICA, el centre NO pot rebutjar la màquina. 
Les màquines subministrades compleixen les característiques de la licitació. Posteriorment, NO es podrà contractar cap extra que no s'hagi demanat en la licitació. 
 

Instruccions sobre Fotocopiadores (amb contracte de rènting a extingir) :

Atesa la situació provocada per un proveïdor de fotocopiadores i analitzats els contractes signats per molts de centres, en els quals podem veure clàusules completament abusives i uns preus desproporcionats, us feim arribar aquestes instruccions:

 NO es poden signar contractes nous de rènting o leasing, ni prorrogar, ni allargar els existents. Els contractes actuals es mantindran fins que acabin.
Els centres que necessitin una nova fotocopiadora, s'han de posar en contacte amb el servei de centres. TOTS els centres s'hauran d'acollir a l'ACORD MARC. 
En el cas que s'hagi de retornar un equip al contractista inicial, es necessitarà un document per escrit per part de l'empresa on s'indiquin les instruccions que cal seguir per dur a terme el retorn de la màquina. 
Sempre que es retorni un equip o bé s'entregui, el centre haurà de custodiar un albarà que acrediti la transacció.


MANTENIMENT DE FOTOCOPIADORES EN PROPIETAT O RÈNTING A EXTINGIR

Des del servei contractació,  i avalat per servei jurídic, s'ha elaborat un model de contracte de manteniment, en el qual hauran d'aparèixer el preu per còpia i les cobertures de manteniment. 

Tots els contractes de manteniment signats s'han d'ajustar a aquest model i cal evitar clàusules que només protegeixen el proveïdor i no el centre. 

En qualsevol cas els contractes de manteniment signat seran ANUALS. 

NOVETAT: Model actualitzat 28/07/2021

Què fer quan finalitza el rènting actual?

Trobareu el procediment al contracte signat per vosaltres, com que cada centre és diferent i cada contracte també, haureu de seguir les condicions signades al seu moment. Cal tenir-ho en compte i revisar abans de la finalització del contracte, ja que moltes vegades diu que s'ha d'avisar amb un cert temps d'antelació.