Acord Marc Dispositius |
La publicació de l'Acord Marc és imminent (signatura prevista per data 19 de desembre de 2025). És per això que us explicam la manera de procedir per fer una comanda:
1. INICI DE L'EXPEDIENT
Els centres educatius hauran de confeccionar un expedient de contractació en el qual hauran d’incorporar la documentació següent:
- Una memòria justificativa sobre la necessitat d'adjudicar un contracte basat en l’Acord marc 1/2025.
- Un certificat acreditatiu de la disponibilitat dels fons.
Certificat existència de fons
2.- Tot seguit, el centre ha d’emplenar el “Formulari d'inici de la tramitació d'un contracte basat en l'Acord Marc 1/2025” ubicat a la web d'IBTIC que es troba a l’espai de referència de l’Acord Marc i adjuntar-hi la documentació següent:
- Memòria Justificativa
- Certificat d'existència de fons.
- El full de comanda signat i segellat corresponent al lot dels equipaments que es volen adquirir. Per generar el full de comanda s'ha de descarregar el full de càlcul per realitzar el pressuposts del lot que correspongui i que es pot trobar a l'article "Fulls de càlcul per realitzar el pressuposts i generar el full de comanda en un contracte basat en l'Acord Marc AM 1/2025" en el lloc web de referència de l’Acord Marc. El full de comanda es genera automàticament un cop s’hagi emplenat completament el full de PRESSUPOSTS. El full de comanda inclou el subministrament sol·licitat, l'import de la comanda i les dades identificatives del centre i de la persona que tramita el contracte. Per generar el full de comanda s’ha d’emprar LibreOffice.
|
Correu electrònic: yalcaide@semic.es |
Correu electrònic: yalcaide@semic.es |
Correu electrònic: sti@sti-sl.es |
Correu electrònic: pedidos@icono.es |
|
ORDINADOR DE SOBRETAULA AVANÇAT Correu electrònic: pedidos@icono.es |
LOT 6 DESERT |
Correu electrònic: administracion@optimatic.es |
ORDINADOR PORTÀTIL PROFESSORAT Correu electrònic: pedidos@icono.es |
|
ORDINADOR PORTÀTIL AVANÇAT PROFESSORAT Correu electrònic: pedidos@icono.es |
Correu electrònic: pedidos@icono.es |
Correu electrònic: pedidos@icono.es |
Correu electrònic: pedidos@icono.es |
3. VALORACIÓ SERVEI DE DIGITALITZACIÓ
El Servei de Digitalització(d’ara endavant, Servei SEDI) avaluarà la documentació lliurada, i si escau, comunicarà al centre via correu electrònic possibles defectes de forma o errades.
4.PROCEDIMENT D'ADQUISICIÓ
Un cop obtingut el vistiplau del Servei SEDI a la Comanda, el centre procedirà a:
- Incorporar a l’expedient de contractació una resolució d'adjudicació del contracte basat emesa per la direcció del centre.
Resolució d'adjudicació
- Notificar al contractista adjudicatari per correu electrònic, adjuntant:
- Una còpia signada de la resolució d'adjudicació
- El full de comanda signat i segellat.
1 Elaborat segons el model disponible a l'article "Models de documents necessaris per formalitzar un contracte basat en l'Acord Marc AM 1/2025" en el lloc web de referència de l’Acord Marc.
5. Una vegada lliurat el subministrament objecte del contracte basat, l'empresa
adjudicatària presentarà davant el centre educatiu la factura corresponent (la factura
arribarà al centre via ECOIB i a Gestió Econòmica de Llull a partir de l’1 de gener del 2026), la qual haurà de complir els requisits establerts a l’apartat 5 d’aquestes instruccions.
6.- Per acabar, el centre educatiu haurà d’emplenar el formulari “Recepció i pagament
d'un contracte basat en l'Acord Marc 1/2025” que es troba a l’espai web de referència
de l’Acord Marc i adjuntar-hi la documentació següent:
- Còpia de la factura emesa pel contractista.
-
Informe de recepció
Per l'adquisició de material informàtic diferent al proposat al catàleg de l'Acord Marc , es tindrà en compte el següent:
Les despeses de fins a 4.999,99€ les pot executar directament el centre sense necessitat d'autorització per part del servei de Digitalització.
Per quantitats superiors (fins a 14.999,99€), s'ha d'enviar al correu contactesedi@ibeducacio.eu o iniciar tràmit a la Finestra electrònica de Llull (Tipus de Comunicació: Sol·licitud de despesa contracte menor) amb la documentació següent:
-
Certificat d'existència de fons
- Tres pressuposts
Setembre 2025