Amb l'objectiu d'ajudar-vos a resoldre incidències o dubtes dels serveis que s'ofereixen, la Direcció General d'Estratègia Digital i Desenvolupament Tecnològic diposa d'un servei de suport informàtic (Helpdesk) específic pels usuaris de la xarxa i les aplicacions corporatives.
El GOIB, a més, disposa d'altres recursos d'informació i atenció especifics:
- Servei telefònic d'informació general administrativa destinat a la ciutadania:
- 012
- 971 22 57 91 (Si telefonau des de fora de les Illes Balears).
- CAU, Centre de atenció per a professionals de l'IBSalut:
- El personal dels centres educatius tenen disponible informació i suport a:
El nostre horari és de dilluns a divendres de 8h a 20:30 hores i el dissabte de 9h a 14 hores. Podeu contactar amb nosaltres per qualsevol del mitjans següents:
- Telèfon: 971 17 70 70
- Correu electrònic: Podeu obrir una incidència enviant un correu electrònic a suport@caib.es. Rebreu una resposta automàtica amb un codi d'incidència (CAI) que us servirà per a fer el seguiment de la petició.
- Fax: També podeu obrir una incidència per fax al 971 17 68 68