Amb l'objectiu d'ajudar-vos a resoldre incidències o dubtes dels serveis que s'ofereixen, la Direcció General d'Estratègia Digital i Desenvolupament Tecnològic diposa d'un servei de suport informàtic (Helpdesk) específic pels usuaris de la xarxa i les aplicacions corporatives.

El GOIB, a més, disposa d'altres recursos d'informació i atenció especifics:

El nostre horari és de dilluns a divendres de 8h a 20:30 hores i el dissabte de 9h a 14 hores. Podeu contactar amb nosaltres per qualsevol del mitjans següents:

  • Telèfon: 971 17 70 70
  • Correu electrònic: Podeu obrir una incidència enviant un correu electrònic a suport@caib.es. Rebreu una resposta automàtica amb un codi d'incidència (CAI) que us servirà per a fer el seguiment de la petició.
  • Fax: També podeu obrir una incidència per fax al 971 17 68 68

 

Telèfon Suport