PRESENTACIÓ DEL SERVEI

L’objectiu general del Servei de Planificació, Avaluació i Desenvolupament Local del SOIB és aplicar la planificació i l'avaluació de l'impacte dels programes que executa el SOIB en relació amb les polítiques actives d’ocupació, a fi d'aplicar estratègies transversals de millora, mitjançant l’exercici de les funcions principals següents:

  • Planificar, coordinar i gestionar els plans anuals de polítiques d’ocupació.
  • Fer estudis, anàlisis i avaluacions sobre polítiques actives d’ocupació i mercat laboral, així com recopilar dades i indicadors d’execució vinculats a polítiques d’ocupació i fer-ne el seguiment.
  • Coordinar i dirigir la implantació dels processos de qualitat i fer-ne el seguiment.
  • Planificar i gestionar el Pla de formació sectorial propi del SOIB.
  • Dur a terme les funcions d’interlocució en matèria d’estadística, protecció de dades de caràcter personal, qualitat, informació i transparència.
  • Coordinar i dirigir la planificació i avaluació de les polítiques actives d'ocupació del SOIB i dur-ne a terme el seguiment.

Aquest servei es desenvolupa mitjançant tres àrees específiques d’actuació:

  • Avaluació i qualitat de la planificació estratègica de les polítiques actives d’ocupació.
  • Disseny i coordinació del Pla de formació permanent adreçat al personal del SOIB.
  • Coordinació, gestió, dinamització i supervisió del programa SOIB–Desenvolupament Local.