Eines
La Direcció General de Coordinació i Transparència vetlla per l'homogeneïtat i la coherència metodològica del procés d'elaboració de les cartes. Per això, s'encarrega d'elaborar instruccions i guies metodològiques i també de donar el suport tècnic i la formació necessaris al llarg del procés d'elaboració de la carta.
Aquestes eines són de compliment obligatori i ajuden a gestionar l'elaboració i la publicació de les cartes i també a fer possible que totes les cartes ciutadanes tenguin una sèrie de característiques comunes, fins i tot pel que fa al disseny i a l'edició.
Periòdicament la Direcció General de Coordinació i Transparència revisarà i millorarà aquestes eines i, per tant, es recomana verificar que es treballa amb l'ultima versió que la Direcció General posa a disposició en aquesta pàgina.
Les eines elaborades per la Direcció General de COORDINACIÓ I TransparènCIA són les següents:
També podeu consultar:
- Decret 37/2009, de 26 de juny, sobre cartes ciutadanes de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears
- Instrucció del director general de Participació i Transparència de 17 de novembre de 2015, per la qual s'aprova la Guia per a l'elaboració i publicació de cartes ciutadanes del Govern de les Illes Balears
- Llei 4/2011, de 31 de març, de la bona administració i del bon govern de les Illes Balears
Procés d'elaboració d'una Carta Marc
Funcions en matèria de Cartes Marc