Torna

PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Tornar al llistat de notícies

12/07/2024

Projecte de decret del Consell de Participació de les Dones de les Illes Balears

Obert des del dia 12 de juliol fins al dia 1 d'agost de 2024

Informació pública en relació amb el Projecte de decret del Consell de Participació de les Dones de les Illes Balears

Aquest Decret té per objecte establir la regulació, la composició i el règim de funcionament del Consell de Participació de les Dones de les Illes Balears, en els termes que preveu l’article 21 de la Llei 11/2016, de 28 de juliol, d’igualtat de dones i homes.

Com a òrgan col·legiat de naturalesa participativa i de caràcter consultiu i assessor, el Consell de Participació de les Dones de les Illes Balears pot assessorar l’Institut Balear de la Dona, fer propostes i elaborar informes no vinculants.

La creació del Consell de Participació de la Dona de les Illes Balears suposa un reconeixement del paper que les organitzacions de les dones desenvolupen per tal d'aconseguir una societat més justa i igual per a les dones i els homes

 

 - Documentació: Podeu trobar la informació necessària sobre aquest projecte normatiu al Portal de Transparència accedint al següent enllaç.


-Data de publicació: 12/07/2024


- Aquest procés participatiu d'informació pública estarà obert durant 15 dies hàbils, és a dirdes de dia 12 de juliol de 2024 fins al dia 1 d'agost de 2024 (ambdós inclosos).

 


Les al·legacions es poden presentar mitjançant els següents canals:

 

 TELEMÀTICAMENT:

 

-Mitjançant el "tràmit d'informació pública" del procediment d'elaboració i tramitació d'aquest projecte de decret de la seu electrònica. 

Aquest sistema requereix disposar de certificat digital, DNI electrònic o cl@ve permanent.

 

- Mitjançant el formulari disponible en el Portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears.

Aquest sistema permet presentar aportacions sense la necessitat de certificat electrònic o DNIe però no emet justificant de recepció del contingut enviat. No obstant això, sempre que les al·legacions presentades per aquesta via contenguin la identificació de la persona o l'entitat que les fa, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa.

 

PRESENCIALMENT:

Les persones físiques també poden presentar-les a qualsevol oficina de registre o per correu postal mitjançant un escrit adreçat a la Secretaria General de Famílies i Afers Socials (Pl. de la Drassana, 4 - 07012, Palma). A la seu electrònica disposau d’un model per poder fer les al·legacions.


Important

Per a la presentació d’al·legacions és necessari que indiqueu les dades següents:

Conselleria: Conselleria de Famílies i Afers Socials 

Destinació: Secretaria General de Famílies i Afers Socials

DIR3: A04003780

Iniciativa normativa: Projecte de decret del Consell de Participació de les Dones de les Illes Balears

La valoració de les al·legacions presentades es podrà consultar en la pàgina de la iniciativa publicada en el Portal de Transparència una vegada que es publiqui la nova Memòria d’Impacte Normatiu .