Torna

PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Tornar al llistat de notícies

16/07/2024

Projecte de decret de modificació del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears

Obert des del 16 de juliol fins al 29 de juliol de 2024

El Govern de les Illes Balears duu a terme un procés de consulta que té per objecte conèixer l’opinió de la ciutadania prèviament a la redacció del text perquè les persones i les organitzacions més representatives potencialment afectades per la norma futura puguin opinar i fer aportacions sobre els problemes existents que es pretenen solucionar, sobre si és necessari i oportú aprovar una nova norma, quins objectius ha de tenir i les possibles solucions alternatives, reguladores i no reguladores.

-Documentació: Podeu trobar la informació necessària sobre aquest projecte de decret en el Portal de Transparència accedint al següent enllaç.

-Data de publicació: 16/07/2024.

-Aquest procés participatiu de consulta prèvia està obert durant 10 dies hàbils, és a dir des de dia 16 de juliol de 2024 fins al dia 29 de juliol de 2024 (ambdós inclosos).


Les aportacions es poden presentar mitjançant els següents canals:

 

 TELEMÀTICAMENT:

 

-Mitjançant el "tràmit de consulta prèvia" del procediment d'elaboració i tramitació d'aquest projecte de decret a la seu electrònica. 

Aquest sistema requereix disposar de certificat digital, DNI electrònic o Cl@ve permanent.

 

- Mitjançant el formulari disponible en el Portal de Participació Ciutadana del Govern de les Illes Balears.

Aquest sistema permet presentar aportacions sense la necessitat de certificat electrònic o DNIe però no emet justificant de recepció del contingut enviat. No obstant això, sempre que les aportacions presentades per aquesta via contenguin la identificació de la persona o l'entitat que les realitza, s'inclouran en l'expedient d'elaboració normativa.

 

PRESENCIALMENT:

Les persones físiques també poden presentar-les en qualsevol oficina de registre o per correu postal mitjançant un escrit adreçat a la Direcció General d’Emergències i Interior (c/ Francesc Salvà i Pizà, s/n - 07141 Es Pont d’Inca, Marratxí). A la seu electrònica disposau del model per realitzar aportacions. 


Important

Per a la presentació d'aportacions és necessari que indiqueu les dades següents:

Conselleria: Conselleria de Presidència i Administracions Públiques

Destinació: Direcció General d’Emergències i Interior

DIR3: A04035962

Iniciativa normativa: Projecte de decret de modificació del Decret 40/2019, de 24 de maig, pel qual s’aprova el Reglament marc de coordinació de les policies locals de les Illes Balears i es modifica el Decret 55/2017, de 15 de desembre, del Fons de Seguretat Pública de les Illes Balears

La valoració de les aportacions presentades es podrà consultar en la pàgina de la iniciativa publicada en el Portal de Transparència una vegada que es publiqui la Memòria d’Impacte Normatiu si s'inicia l'elaboració de la norma.