Renovació dels consells escolars 2024-2025
Instrucció 33/2024 Eleccions membres dels consells escolars de centres públics i concertats.
- La documentació del procediment de renovació dels consells escolars s'ha de custodiar al centre. No s'ha de lliurar cap document a la Conselleria d'Educació i Universitats.
- Segons la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018), no es pot publicar cap document que contengui dades personals. El cens s'ha d'exposar al tauler d'anuncis del centre i només pot constar-hi el DNI de manera parcial (el GestIB ofereix l'opció).
- Els casos particulars i les situacions pròpies de cada centre, es poden consultar al Reglament orgànic (Decret 4/2023 de 13 de febrer), al Departament d'Inspecció Educativa (inspector de referència) i al Servei de Normalització Lingüística i Participació Educativa.