Renovació dels consells escolars 2023-2024
- Composició dels consells escolars 2023-2024
- Resum de la normativa aplicable (annex 3)
La documentació del procediment de renovació dels consells escolars s'ha de custodiar al centre. No s'ha de lliurar cap document a la Conselleria d'Educació i Universitats.
Segons la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals (BOE núm. 294, de 6 de desembre de 2018), no es pot publicar cap document que contengui dades personals. El cens s'ha d'exposar al tauler d'anuncis del centre i només pot constar-hi el DNI de manera parcial ( el GestIB ofereix l'opció).
L'annex 3 explica el procés d'elecció i de la renovació dels consells escolars en funció de la tipologia de centre.
Els casos particulars i les situacions pròpies de cada centre, es poden consultar al Reglament orgànic (Decret 4/2023 de 13 de febrer) i al Departament d'Inspecció Educativa (inspector de referència).