Registre electrònic de sol·licituds

Des d'aquest pàgina teniu accés a l'aplicació de registre electrònic per presentar les sol·licituds relatives als canvis de contractació del personal docent de centres concertats. S'adjunta un manual explicatiu de com funciona l'assistent de tramitació. Per a qualsevol altra sol·licitud no relacionada amb els canvis de contractació podeu seguir fent ús del Regitre Electrònic Comú de RedSara.

Manual   Manual d'usuari de l'aplicació de registre electrònic

Comunicació de canvis en la contractació del personal docent

Altes i baixes del professorat, canvi i pròrroga de contracte, càrrecs directius, modificació de dades laborals, personals i del comtpe bancari, modificació de jornada, permisos, prestacions i reconeixement de triennis
Accés al tràmit telemàtic

Aportació de documentació dels centres

Sol·licitud d'hores de Desenvolpament de Projectes a les unitats d'ESO i PDC, Certificat de compliment dels requisits per exercir la docència (global), comunicació de canvis en el percentatge d’IRPF de varis docents, rebuts de liquidació de cotitzacions (RLC) i Relació nominal de Treballadors (RNT) de la TGSS (en format PDF) i rebuts de liquidació de cotitzacions (RLC) de la TGSS per al pagament electrònic (en format XML), relació de professorat que ha sol·licat paga extraordinària d'antiguitat

Model   Model de comunicació de vacants per a la publicació a la pàgina web de la Conselleria d'Educació i Formació Professional

annex_4_relacio_sol·licituds_paga_antiguitat_ca.pdf   Relació de professorat que ha presentat la sol·licitud d’abonament de paga extraordinària d’antiguitat (Annex 4)

annex 2 - finançament de les despeses derivades de la cotització   Model de sol·licitud de finançament de les despeses derivades de la cotització a la Seguretat Social de l’alumnat de formació professional que ha realitzat pràctiques formatives no remunerades (Annex 2)

annex 3 - Relació de l’alumnat   Model de Relació de l’alumnat de formació professional del centre que ha realitzat pràctiques formatives no remunerades (Annex 3)

Fulla de Càlcul Plantilla EXCEL per comunicar la relació de professors tutors

Fulla de Càlcul Plantilla EXCEL per a la comunicació de canvis en el percentatge d'IRPF de varis docents

Accés al tràmit telemàtic

Complement lligat a l'antiguitat i a la formació (sexennis)

Sol·licitud de reconeixement del complement lligat a l'antiguitat i a la formació (sexennis)

Model   Sol·licitud de reconeixement del complement d’antiguitat i formació dirigida al centre educatius (Annex 2)

Accés al tràmit telemàtic

Finançament de les contractacions amb caràcter provisional, temporal i extraordinari de professors a centres privats concertats

Sol·licitud de finançament de les contractacions amb caràter provisional, temporal i extraordinari

Model   Sol·licitud de finançament de les contractacions amb caràter provisional, temporal i extraordinari (Annex 2)

annex 3 - Relació de l’alumnat   Sol·licitud de finançament de les contractacions amb caràter provisional, temporal i extraordinari (Annex 2)

Accés al tràmit telemàtic
Sol·licitud de canvi d'hores respecte a la sol·licitud inicial de finançament

Model   Sol·licitud de canvi d'hores respecte a la sol·licitud inicial de finançament (Annex 3)

annex 3 - Relació de l’alumnat   Sol·licitud de canvi d'hores respecte a la sol·licitud inicial de finançament (Annex 3)

Accés al tràmit telemàtic

 

desc_important.png  IMPORTANT

L’autenticació al sistema es fa mitjançant un certificat electrònic, preferiblement un certificat de representació. Els certificats de persona física estan habilitats temporalment, però a la llarga tan sols seran vàlids el de representació.

La documentació s’ha adjuntar individualment, es a dir, un únic PDF per a cada tipus de document. No s’admetran PDF’s que contenguin múltiples documents escanejats un darrera l’altra.