Registre electrònic de sol·licituds
Des d'aquest pàgina teniu accés a l'aplicació de registre electrònic per presentar les sol·licituds relatives als canvis de contractació del personal docent de centres concertats. S'adjunta un manual explicatiu de com funciona l'assistent de tramitació. Per a qualsevol altra sol·licitud no relacionada amb els canvis de contractació podeu seguir fent ús del Regitre Electrònic Comú de RedSara.
Manual d'usuari de l'aplicació de registre electrònic
Comunicació de canvis en la contractació del personal docent Altes i baixes del professorat, canvi i pròrroga de contracte, càrrecs directius, modificació de dades laborals, personals i del comtpe bancari, modificació de jornada, permisos, prestacions i reconeixement de triennis |
|
Aportació de documentació dels centres Sol·licitud d'hores de Desenvolpament de Projectes a les unitats d'ESO i PDC, Certificat de compliment dels requisits per exercir la docència (global), comunicació de canvis en el percentatge d’IRPF de varis docents, rebuts de liquidació de cotitzacions (RLC) i Relació nominal de Treballadors (RNT) de la TGSS (en format PDF) i rebuts de liquidació de cotitzacions (RLC) de la TGSS per al pagament electrònic (en format XML), relació de professorat que ha sol·licat paga extraordinària d'antiguitatPlantilla EXCEL per comunicar la relació de professors tutors Plantilla EXCEL per a la comunicació de canvis en el percentatge d'IRPF de varis docents |
|
Complement lligat a l'antiguitat i a la formació (sexennis) Sol·licitud de reconeixement del complement lligat a l'antiguitat i a la formació (sexennis) |
|
Finançament de les contractacions amb caràcter provisional, temporal i extraordinari de professors a centres privats concertats |
|
Sol·licitud de finançament de les contractacions amb caràter provisional, temporal i extraordinari | |
Sol·licitud de canvi d'hores respecte a la sol·licitud inicial de finançament
Sol·licitud de canvi d'hores respecte a la sol·licitud inicial de finançament (Annex 3) Sol·licitud de canvi d'hores respecte a la sol·licitud inicial de finançament (Annex 3) |
IMPORTANT
L’autenticació al sistema es fa mitjançant un certificat electrònic, preferiblement un certificat de representació. Els certificats de persona física estan habilitats temporalment, però a la llarga tan sols seran vàlids el de representació.
La documentació s’ha adjuntar individualment, es a dir, un únic PDF per a cada tipus de document. No s’admetran PDF’s que contenguin múltiples documents escanejats un darrera l’altra.