Documentació que els centres han de remetre a la UIB per correu postal o amb signatura electrònica (del director o del secretari)
1. De dia 16 al 22 d'abril de 2024, els centres, en el cas que tenguin alumnes amb exempció o reducció de les taxes han d’enviar a la UIB, la documentació acreditativa.
Excepcions i bonificacions de preus públics per a les proves d’accés a la Universitat.
NOU 2. Dia 30 de maig de 2024, tots els centres han de remetre un llistat a la UIB amb la seva matrícula PBAU actualitzada, signat pel secretari amb el vist i plau del director. Aquest document estarà disponible a l’apartat “matrícula PBAU” del GestIB.
Aquesta documentació s’ha d’enviar a la UIB per part dels centres de manera telemàtica o per correu postal:
- En cas de signatura electrònica (del director o del secretari del centre), enviar a: sat.proves-acces@uib.cat
- En cas d’enviament per correu postal, la documentació s’ha d’enviar a la següent adreça:
Servei d'Alumnes i Títols
Edifici Margalida Comas i Camps. Campus Universitari
Ctra. de Valldemossa, km 7.5
07122 Palma (Illes Balears)