FITXA: Projecte de decret pel qual es regula el Registre autonòmic d'activitats i el Registre del personal dels serveis d'admissió i control d'ambient intern dels espectacles públics i les activitats recreatives


Objecte:

L'article 30.31 de l'Estatut d'autonomia del les Illes Balears, segons la redacció feta per la Llei orgànica 1/2007, de 28 de febrer, atribueix a aquesta Comunitat Autònoma, la competència exclusiva en matèria d'espectacles públics i d'activitats recreatives i l'art. 31.17 la de desenvolupament legislatiu i execució en matèria d'activitats classificades.

L'article 32 de la Llei 7/2013, de 26 novembre, de règim jurídic d'instal·lació, accés i exercici d'activitats en les Illes Balears crea el Registre autonòmic d'activitats, amb dues seccions: Secció I, d'activitats permanents i Secció II, d'activitats itinerants, a més del Registre d'acreditació del personal dels serveis d'admissió i control d'ambient intern dels espectacles públics i les activitats recreatives, ja preveient el posterior desenvolupament reglamentari dut a terme pel Decret 50/2014, de 5 de desembre, regulador del Registro autonòmic d'activitats i del Registre d'acreditació del personal dels serveis d'admissió i control d'ambient intern dels espectacles públics i les activitats recreatives.

Per tant, l'objecte d'aquesta norma és regular de forma adequada el Registre autonòmic d'activitats i el Registre d'acreditació del personal dels serveis d'admissió i control d'ambient intern i el seu accés telemàtic, donar compliment a allò que preveu la Llei 7/2013, les successives modificacions de la qual han provocat l'obsolescència de la normativa del Decret 50/2014.

Així mateix, s'ha d'adequar el funcionament del Registre autonòmic d'activitats i del Registre d'acreditació del personal dels serveis d'admissió i control d'ambient intern a la nova redacció de la Llei 7/2013 i adaptar-lo als actuals mecanismes de l'administració electrònica.

 

Òrgan o entitat que tramita l'expedient: Direcció General d’Emergències i Interior

 

Data d'inici de la tramitació: 2 de juny de 2021

 

Fase actual de tramitació: Arxivat. Consulta prèvia de la qual no ha derivat un procediment d'elaboració normatiu.


PROCESSOS DE PARTICIPACIÓ RELACIONATS


La iniciativa normativa s'ha sotmès al tràmit de la consulta pública prèvia prevista a l’article 133.1 de la Llei 39/2015, a través de la pàgina web de Participació Ciutadana, durant un termini de 15 dies, que ha generat 28 visites, però cap aportació. Pot veure la informació en l'històric de consultes prèvies del Portal de Participació aquí


DOCUMENTACIÓ RELACIONADA

02/06/2021 - Memòria consulta pública prèvia

09/06/2021 - Resolució consellera consulta pública prèvia

21/03/2024 - Resolució consellera arxiu de l'expedient