COMISSIONS DE SERVEI

AD adscrit al CFINFP per desenvolupar funcions al servei de CIE

La relació de funcions:

Codi Pendent d’assignar
Nom de la Comissió Assessor/a docent adscrit al Centre de Formació, Innovació i Desenvolupament de la Formació Professional. Treballador sota la supervisió del servei de Convenis i Empresa de la direcció general de Formació Professional i Ordenació Educativa.
Especialitat docent i titulacions

Funcionari de carrera o en pràctiques.
Preferentment professorat de formació professional d’alguna de les famílies professionals següents:

  • Sanitat
  • Hoteleria i turisme
  • Maritimopesquera
  • Energia i aigua
  • Instal·lació i manteniment
  • Seguretat i medi ambient

o amb experiència laboral demostrable en les funcions requerides.

Òrgan administratiu Direcció General de Formació Professional i Ordenació Educativa (DGFPOE)
Unitat administrativa Servei de Convenis i Empresa.
Municipi Palma
Funcions
  • Suport als centres educatius: Gestionar correus i telefonades per resoldre dubtes, orientar sobre la gestió administrativa de la Formació en empresa o organisme equiparat (FEMPO) i assegurar el compliment dels requisits legals i educatius.
  • Anàlisi i autorització de Plans de Formació: Revisar i autoritzar els Plans de Formació dels centres educatius, garantint que compleixin els criteris establerts per la normativa vigent.
  • Gestió de peticions d’empreses i centres: Atendre les sol·licituds d’empreses per acollir alumnat i coordinar la seva integració amb els centres educatius.
  • Gestió de bases de dades: Mantenir i actualitzar una base de dades d’empreses interessades a acollir alumnat per realitzar la FEMPO, col·laborant amb les bases de dades dels centres educatius.
  • Captació d’empreses: Establir contactes amb empreses, sensibilitzar-les sobre els beneficis de la FEMPO i fomentar la seva col·laboració.
  • Participació en formacions: Organitzar o participar en sessions formatives amb l’alumnat i les empreses per millorar la col·laboració en la FEMPO.
  • Gestió documental: Preparar i gestionar la documentació relacionada amb la FEMPO, així com establir models de documents.
  • Relació amb altres organismes: Col·laborar amb altres administracions o entitats per l’acollida d’alumnat per realizar la FEMPO a les seves instal·lacions..

Competències a valorar

1. Domini d’eines ofimàtiques: base de dades, full de càlcul, processador de textos.
2. Capacitat de comunicació: Habilitat per expressar-se de manera clara i eficaç, tant oralment com per escrit, amb diferents interlocutors (centres, empreses, alumnat).
3. Organització i planificació: Gestió eficient del temps, les tasques i els recursos per assolir objectius.
4. Treball en equip i col·laboració: Disponibilitat per col·laborar amb altres professionals i compartir informació i responsabilitats.
5. Capacitat d’anàlisi i resolució de problemes: Detectar necessitats, analitzar situacions i proposar solucions adequades.
6. Orientació al servei: Actitud proactiva i empàtica per donar suport i resposta a les necessitats dels centres i empreses.
7. Adaptabilitat i flexibilitat: Capacitat per adaptar-se a canvis, novetats i situacions diverses amb eficàcia.
8. Compromís i responsabilitat: Implicació amb la tasca educativa, amb una actitud professional i ètica en totes les accions.

Data d’inici i finalització Des de la finalització del procés de selecció fins al 31/08/2026, prorrogable anualment fins al 31/08/2029.

Tercer

Tràmit telemàtic i termini de participació

Les sol·licituds s'han de dur a terme mitjançant el següent tràmit habilitat a l'efecte de dia 10 a dia 14 d'octubre de 2025.

Accés al tràmit

Llistes provisionals

Llista provisional

Llistes definitives

Llista definitiva