<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2026/12236/712285/aprovacio-calendari-fiscal-2026-i-padro-fiscal-de-/xml">
    <dc:date>2026-02-24</dc:date>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:dataRegistre>2026-02-20</env:dataRegistre>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/479"/>
    <env:idEnviament>712285</env:idEnviament>
    <env:numeroRegistre>135695</env:numeroRegistre>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2026/12236"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Aprovació calendari fiscal 2026 i Padró fiscal de l'impost sobre vehicles de tracció mecànica 2026]]</env:sumariEnviament>
    <env:dataPublicacio>2026-02-24</env:dataPublicacio>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1238"/>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">10419</env:numPaginaInicial>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2026/12236/712285/aprovacio-calendari-fiscal-2026-i-padro-fiscal-de-/"/>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">550</env:ordre>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: Times New Roman, Times, serif; font-size: 12px"&gt;La Junta de Govern Local en sessió ordinària celebrada el dia 18 de febrer de 2026 va adoptar, entre d&amp;apos;altres, els següents acords:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: Times New Roman, Times, serif; font-size: 12px"&gt;“&lt;strong&gt;Primer. &lt;/strong&gt;Aprovar el calendari fiscal per l&amp;apos;exercici 2026, que serà el següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;table border="1" cellpadding="1" cellspacing="1" style="border: 1px solid rgb(0, 0, 0); width: 611px"&gt; 
 &lt;tbody&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;&lt;strong&gt;PERÍODE DE COBRAMENT&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: center"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;&lt;strong&gt;TRIBUT&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;De l&amp;apos;1 de març al 29 de maig&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;- Impost sobre vehicles de tracció mecànica&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;De l&amp;apos;1 d&amp;apos;abril al 30 de setembre&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;- Taxa per entrada de vehicles (guals permanents)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;- Taxa d&amp;apos;escombraries&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;- Impost sobre béns immobles de naturalesa urbana&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;- Impost sobre béns immobles de naturalesa rústica&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;- Impost sobre béns immobles de característiques especials (BICE)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;- Taxa de cementiri&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;- Taxa per ocupació de via pública amb taules i cadires&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
  &lt;tr&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;De l&amp;apos;1 de juliol al 30 de setembre&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
   &lt;td&gt; &lt;p style="text-align: left"&gt;&lt;span style="font-size: 10px"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: &amp;quot;Times New Roman&amp;quot;, Times, serif"&gt;- Impost sobre Activitats Econòmiques&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; &lt;/td&gt; 
  &lt;/tr&gt; 
 &lt;/tbody&gt; 
&lt;/table&gt; 
&lt;p&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: Times New Roman, Times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Segon.&lt;/strong&gt; Aprovar el padró fiscal de l&amp;apos;Impost sobre vehicles de tracció mecànica de l&amp;apos;exercici 2026, per import de 403.217,07 euros i un total de 7.235 rebuts, el període de pagament en voluntària del qual serà des del dia 1 de març al dia 29 de maig de 2026.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: Times New Roman, Times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;Tercer. &lt;/strong&gt;Practicar la notificació col·lectiva i publicar l&amp;apos;anunci de cobrança en voluntària del tribut esmentat pels mitjans habituals i a través de la publicació en el BOIB, en el tauler d&amp;apos;anuncis de l&amp;apos;Ajuntament i a la pàgina web municipal. Així com publicar el calendari fiscal en el BOIB i a la pàgina web municipal.”&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p&gt;&amp;nbsp;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: Times New Roman, Times, serif; font-size: 12px"&gt;Signat a Sant Lluís en la data que consta en la signatura electrònica &lt;em&gt;(20 de febrer de 2026)&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt; 
&lt;p style="text-align: center"&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: Times New Roman, Times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;strong&gt;La&amp;nbsp;batlessa de l&amp;apos;Ajuntament de Sant Lluís&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="color: rgb(0, 0, 0)"&gt;&lt;span style="line-height: 1"&gt;&lt;span style="font-family: Times New Roman, Times, serif; font-size: 12px"&gt;&lt;span style="display: block; line-height: 1.6; margin-bottom: 0px; margin-top: 0px; width: 100%"&gt; &lt;/span&gt;Maria Dolores Tronch Folgado&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;]]</env:contingut>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/128"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">10419</env:numPaginaFinal>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
