<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2025/12157/705679/resolucio-del-conseller-d-empresa-autonoms-i-energ/xml">
    <dc:date>2025-09-13</dc:date>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:annexes rdf:nodeID="A0"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">440</env:ordre>
    <env:dataRegistre>2025-09-10</env:dataRegistre>
    <env:idEnviament>705679</env:idEnviament>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">52309</env:numPaginaInicial>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/472"/>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/152"/>
    <env:numeroRegistre>635241</env:numeroRegistre>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/2188"/>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Resolució del conseller d’Empresa, Autònoms i Energia, a proposta de la directora general d’Empresa, Autònoms i Comerç, sobre la concessió i denegació de subvencions destinades a fomentar la modernització de les empreses comercials detallistes i determinades empreses de serveis, així com la continuïtat dels establiments comercials i de determinats serveis considerats emblemàtics (BOIB núm. 36, de 22 de març de 2025)]]</env:sumariEnviament>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2025/12157/705679/resolucio-del-conseller-d-empresa-autonoms-i-energ/"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2025/12157"/>
    <env:dataPublicacio>2025-09-13</env:dataPublicacio>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:white"&gt;En data 10 de setembre de 2025 la directora general d'Empresa, Autònoms i Comerç ha formulat la proposta de resolució següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Fets&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;1. El dia 22 de març de 2025 es va publicar en el &lt;em&gt;Butlletí Oficial de les Illes Balears&lt;/em&gt; núm.&amp;nbsp;36 la Resolució del conseller d'Empresa, Ocupació i Energia de 19 de març de 2025 per la qual s'aprova la convocatòria per concedir subvencions destinades a fomentar la modernització de les empreses comercials detallistes i determinades empreses de serveis, així com la continuïtat dels establiments comercials i de determinats serveis considerats emblemàtics.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;2. El dia 6 d'agost de 2025 el director general d'Empresa, Autònoms i Comerç va dictar la Proposta provisional de resolució de concessió dels ajuts a les entitats que figuraven en l'annex&amp;nbsp;1 i la proposta de denegació a les entitats que figuraven en l'annex&amp;nbsp;2, amb especificació dels motius d'exclusió. En aquesta Proposta es concedia un termini de deu dies perquè les entitats poguessin presentar les al·legacions que consideressin oportunes.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;3. El dia 16 d'agost de 2025 es va publicar en el &lt;em&gt;Butlletí Oficial de les Illes Balears&lt;/em&gt; núm.&amp;nbsp;109 i en la pàgina web de la Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç la Proposta de resolució a la qual es fa referència en l'apartat anterior.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;4. En data 19 d'agost de 2025, dins el termini establert de 10 dies hàbils, Alicia Osuna Díaz (expedient CDETALL-414/2025) ha presentat un escrit en el qual manifesta que la seva sol·licitud figura en l'annex 2 com a denegada perquè no va contestar el requeriment notificat el dia 10 de juny de 2025, en el qual se li demanava que presentàs la sol·licitud de la subvenció (annex 2) signada, ja que havia presentat aquest document sense signar.&lt;span style="display:block; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;span style="display:block; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Aquest requeriment va ser rebutjat per caducitat el dia 21 de juny de 2025. Al·lega que no va rebre cap tipus de notificació perquè es va trametre a una adreça electrònica errònia. Una vegada examinada la documentació de l'expedient, s'ha comprovat que, si bé és cert que l'avís de notificació no es va enviar a la adreça electrònica indicada en la sol·licitud, la notificació si es va fer de forma correcta. L'article 41.6 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, determina que en el supòsit de notificació electrònica, l'Administració enviarà un avís a l'adreça de correu electrònic indicada informant de la posada a disposició de l'interessat de la notificació, si bé la falta de pràctica d'aquest avís no impedeix que la notificació sigui considerada plenament vàlida.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp; &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;En conseqüència, no es pot admetre l'al·legació presentada, ja que la notificació es va dur a terme de forma vàlida, en data 10 de juny de 2025 a les 13.50.33 hores, tal com s'indica en el justificant d'enviament que consta en l'expedient, i no es va accedir a la notificació en el termini de 10 dies naturals i, per tant, s'entén rebutjada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;5. En data 19 d'agost de 2025, dins el termini establert de 10 dies hàbils, Alice Von Baum (expedient CDETALL-124/2025) ha presentat un escrit d'al·legacions en el qual manifesta que la seva sol·licitud figura en l'annex 2 com a denegada perquè la inversió elegible és inferior a 2.000,00 € (IVA exclòs), i el motiu és que no s'ha tingut en compte un aspirador per import de 699 €. Al·lega que l'aspirador és necessari per al funcionament de l'activitat comercial. La convocatòria estableix com elements subvencionables la maquinària relacionada directament amb l'activitat comercial, però no la de la neteja, que és accessòria de la primera. Així, no es pot considerar que un aspirador sigui un element necessari per al desenvolupament de l'activitat comercial. La lletra &lt;em&gt;d)&lt;/em&gt; del punt 1 apartat tercer de la convocatòria, que estableix com a elements subvencionables la maquinària relacionada amb l'activitat comercial de l'establiment ha de ser interpretat de forma estricta, ja que no es pot crear desigualtat entre els sol·licitants, i aquest és el criteri seguit des del Servei de Comerç.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;En conseqüència, no es pot admetre l'al·legació presentada, ja que no es pot&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;considerar que aquest element estigui directament relacionat amb l'activitat comercial.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;6. En data 20 d'agost de 2025, dins el termini establert de 10 dies hàbils, l'entitat Sandra Pons, SL (expedient CDETALL-33/2025) ha presentat un escrit d'al·legacions en el qual manifesta que la seva sol·licitud figura en l'annex 2 com a denegada perquè no va contestar el requeriment notificat el dia 23 d'abril de 2025, en el qual se li demanava que presentàs l'escriptura de constitució de l'entitat i el document acreditatiu de la representació legal d'aquesta. Aquest requeriment va ser rebutjat per caducitat el dia 4 de maig de 2025. Al·lega que, si bé no va respondre al requeriment, la documentació requerida ja havia estat presentada juntament amb la sol·licitud. S'ha comprovat que la documentació esmentada efectivament va ser presentada juntament amb la sol·licitud. Atès que no era necessari haver requerit els documents indicats per part de l'Administració de la CAIB, s'ha d'acceptar l'al·legació presentada. Els tècnics de la de la Direcció General d'Empresa, Autònoms i Comerç han examinat la sol·licitud, i aquesta compleix els requisits establerts per ser beneficiària i ha obtingut una puntuació de 21 punts. Per tant, s'acorda admetre l'al·legació efectuada per l'entitat Sandra Pons, SL, i es valora favorablement la sol·licitud d'acord amb la Resolució de convocatòria i mitjançant aquesta Resolució de concessió de subvencions es fa l'esmena corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;7. En data 20 d'agost de 2025, dins el termini establert de 10 dies hàbils, Caldes Torres, SL (expedient CDETALL-167/2025) ha presentat un escrit mitjançant el qual al·lega que es va sol·licitar la subvenció per un import de 11.840 € i que només s'ha admès una inversió per import de 5.920 €, atès que no s'ha tingut en compte un pressupost, concretament el pressupost número 2025/14, corresponent a una assecadora per import de 5.920 € (IVA exclòs).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Una vegada examinada la documentació presentada, tant amb l'al·legació com amb la sol·licitud, es posa de manifest que hi ha hagut una errada material a l'hora de comprovar les factures i els pressuposts presentats. El sol·licitant va presentar una inversió elegible de 11.840 €.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Així s'ha d'acceptar l'al·legació presentada i l'import concedit passa de 4.736 € a 9.000 €, i mitjançant aquesta Resolució de concessió es fa l'esmena corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;8. El 20 d'agost de 2025, dins el termini dels deu dies hàbils, l'entitat Carrocerías Francisco Hijos, SL, ha presentat un escrit d'al·legacions en què explica que en la proposta de resolució de concessió dels ajuts apareix com a exclosa ja que no constava en el certificat d'IAE cap local amb l'adreça que s'especificava a la sol·licitud presentada (carrer dels Gerrers, 3, de Marratxí) i amb un epígraf recollit a la resolució de convocatòria dels ajuts. I adjunta amb l'escrit un certificat de l'Ajuntament de Marratxí, de 4 d'agost de 2025, que acredita la concordança del número 101, local 3, del carrer dels Gerrers amb el número 101, local 3, del carrer dels Ollers. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Amb la documentació presentada ara per l'entitat, queda constatat que es tracta de la mateixa adreça amb la mateixa referència cadastral. Per tant, s'accepta l'al·legació i es valora ara la sol·licitud, juntament amb la documentació adjunta, presentada per Carrocerías Francisco Hijos, SL, que ha obtingut una puntuació de 25 punts amb una inversió elegible de 150.274,08&amp;nbsp;€ i una quantitat que cal concedir de 9.000 € (com a quantitat màxima). Per tant, es valora favorablement la sol·licitud d'acord amb la Resolució de convocatòria i mitjançant aquesta Resolució de concessió de subvencions es fa l'esmena corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;9. En data 20 d'agost de 2025, dins el termini dels deu dies hàbils, el representant legal de l'entitat Gasolina y Gasoils Low Cost Menorca, SL, (expedient C-DETALL 48/2025), ha presentat al·legacions, atès que en la proposta de resolució publicada el 16 d'agost de 2025, l'empresa apareix exclosa perquè no ha complit els requisits establerts a la convocatòria, concretament, al segon apartat, punt 4.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;D'acord amb això, l'entitat explica en l'escrit que els dos establiments pels quals ha sol·licitud dels ajuts es troben donats d'alta a l'IAE amb un epígraf que recull la convocatòria a l'apartat segon, punt 4 (concretament, el 662.2), i en una data anterior a la publicació de la resolució de convocatòria. I adjunta un certificat de situació en el cens d'activitats econòmiques de l'Agència Estatal de l'Administració Tributària que acredita aquest fet.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Atès això, cal dir que els dos establiments que assenyala l'entitat (dues benzineres) efectivament estan donats d'alta en un dels epígrafs que recull la convocatòria, però el motiu de l'exclusió no ha estat que no estiguin donats d'alta en algun d'aquests epígrafs, sinó perquè la inversió per la qual l'interessat demana l'ajut (dues màquines d'auto cobrament per al combustible) no recau sobre cap epígraf de l'impost sobre activitats econòmiques (IAE) que estableix la resolució de la convocatòria, perquè es tracta de dispositius que es fan servir únicament per al cobrament als clients que s'han proveït de combustible, automatitzen la gestió de pagaments i efectius dels clients que han s'han proveït de combustible. . &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;En aquest cas, la convocatòria estableix clarament que, quan un beneficiari disposa de més d'un IAE, com és el cas, només se subvenciona la part de la inversió que recaigui de forma inequívoca sobre alguna de les activitats amb IAE incloses en la convocatòria, i no es pot considerar que l'adquisició de les màquines d'autocobrament per al combustible recaigui de forma inequívoca sobre l'activitat comercial dels dos establiments (IAE 659.4 &lt;em&gt;Comerç al detall de llibres, diaris i revistes&lt;/em&gt;; i 662.2 &lt;em&gt;Comerç al detall de tota classe d'articles en altres locals&lt;/em&gt;) que és objecte d'aquesta convocatòria, i sí sobre el comerç al detall de carburants, que no és en cap cas objecte de la convocatòria, sobretot tenint en compte que en aquests establiments que té l'empresa també es desenvolupa l'activitat de venda de carburants (IAE 655.3), d'acord amb el que recull el certificat de situació censal de l'Agencia Estatal de l'Administració Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Es tracta, doncs, d'una inversió que no recau sobre una activitat comercial de les que es recullen en la resolució de convocatòria i, per tant, no es pot admetre l'al·legació presentada per l'entitat interessada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;10. En data 21 d'agost de 2025, dins el termini establert de deu dies hàbils, l'entitat Supertrutx, SL, (expedient C-DETALL 229/2024) ha presentat un escrit en què al·lega que en la proposta de resolució de concessió dels ajuts apareix com a exclòs perquè no reuneix els requisits que estableix la convocatòria, en concret, per “alta de l'IAE fora de termini”, la qual cosa és errònia i adjunta un certificat de situació censal de l'Agència Tributària en el qual apareix que la data d'alta de l'entitat a l'epígraf 647.3 és de 18 d'abril de 2024.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Atesa l'al·legació presentada per l'entitat Supertrutx, SL, i comprovat que, efectivament, l'alta a l'IAE (en l'epígraf 647.3)&amp;nbsp; és anterior a la data de publicació de la Resolució de convocatòria dels ajuts, es considera que és correcte i que l'entitat sí que reuneix tots els requisits que estableix l'esmentada convocatòria per ser-ne beneficiària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Així, s'accepta l'al·legació i es valora ara la sol·licitud, juntament amb la documentació adjunta, presentada per Supertrutx, SL, que ha obtingut una puntuació de 17 punts amb una inversió elegible de 6.582,40&amp;nbsp;€ i una quantitat que cal concedir de 5.265,92 €. Per tant, es valora favorablement la sol·licitud d'acord amb la Resolució de convocatòria, i mitjançant aquesta Resolució de concessió de subvencions es fa l'esmena corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;12.En data 25 d'agost de 2025, dins el termini establert de 10 dies hàbils, l'entitat Ajomar, SL, (expedient CDETALL-16/2025) ha presentat un escrit mitjançant el qual al·lega que no s'ha tingut en compte la factura número 7, de 17 de març de 2025, del proveïdor Mobles Bover, SL, per un import de 1.360 € (IVA exclòs). S'ha comprovat que la factura esmentada estava enumerada en la memòria explicativa del projecte (annex 3) si bé no s'havia presentat còpia d'aquesta. Atès que aquesta Administració havia d'haver requerit la factura i no es va fer, s'ha d'acceptar l'al·legació presentada. Per tant, l'import de la inversió elegible passa a ser de 11.199,00 € i l'import concedit passa de 7.831,20 € a 8.959,20 €,&amp;nbsp; i mitjançant aquesta Resolució de concessió es fa l'esmena corresponent. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;13. En data 26 d'agost de 2025, dins el termini dels deu dies hàbils, la senyora Lorena Pérez López (expedient C-DETALL 458/2025) ha presentat un escrit d'al·legacions en el qual diu que en la proposta de resolució s'ha reduït l'import elegible perquè la factura proforma núm. ES202525000438 de 22/04/2025 del proveïdor Artero Inspiring Style, SA, ha estat emesa a nom d'una persona diferent al sol·licitant de la subvenció. Argumenta que es deu tractar d'una errada i que l'esmentada factura sí està a nom seu.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Atès l'al·legació presentada, cal explicar que l'observació que apareix a la Proposta de resolució no s'adequa al motiu pel qual s'ha exclòs la senyora Pérez, que és perquè el concepte de la factura proforma presentada (una cabina d'assecat de mascotes) no recau sobre cap dels epígrafs inclosos a la convocatòria. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La convocatòria estableix en l'apartat tercer, punt 5, que, quan un beneficiari disposa de més d'un IAE, només es pot subvencionar la part de la inversió que recaigui de forma inequívoca sobre alguna de les activitats amb IAE incloses en la convocatòria, i no es pot considerar que l'adquisició de la cabina recaigui de forma inequívoca sobre l'activitat comercial de l'establiment (IAE 659.7 &lt;em&gt;Comerç al detall de llavors, abonaments, flors, plantes&lt;/em&gt;) que sí és objecte d'aquesta convocatòria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Es tracta d'una inversió que no té cabuda en cap epígraf dels que recull la convocatòria. Per aquest motiu, es denega l'al·legació i es manté la quantitat que s'ha de subvencionar.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;14. En data 26 d'agost de 2025, dins el termini dels deu dies hàbils, l'entitat Turbopower, SL, ha presentat al·legacions a la proposta de resolució dient que s'ha aprovat una inversió de 2.400 €, però que la inversió proposada per l'empresa és de 17.435,20 € a la sol·licitud i de 39.227.36 € amb la suma de tots els pressuposts presentats.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Revisat l'expedient C-DETALL 540/2025, corresponent&amp;nbsp; a l'empresa Turbopower, SL, consta el següent:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;—&amp;nbsp; Registre electrònic (GOIBE 282309/2025) amb la sol·licitud (sense annexar cap tipus de documentació) presentada el 22 d'abril de 2025.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;—&amp;nbsp; El 12 de juny de 2025 presenta un registre electrònic (GOIBE 410570/2025) amb la documentació preceptiva d'acord la resolució de convocatòria, entre d'altres, l'annex 3 (memòria explicativa del projecte) que recull una sèrie d'actuacions que conformen 7 factures. Adjunta també una memòria de projecte d'inversió amb el detall de les 7 factures esmentades i la seva proposta de valoració (puntuació que cal obtenir). Presenta també una única factura de Zao Diseño y Obra, SL, amb una base imposable 2.400 €, que no està dins la relació de factures que inclou els dos documentats esmentats (annex 3 i memòria de projecte d'inversió).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;—&amp;nbsp; Per una errada de caràcter tècnic no constava a l'expedient administratiu que en data 13 de juny de 2025 va presentar un altre registre electrònic (GOIBE 413554/2025). En aquest registre ja s'inclouen les 7 factures relacionades a la documentació presentada el dia anterior. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Com que no constava a l'expedient el darrer registre, en data 23 de juny de 2025 es va fer un requeriment a l'interessat en el qual se sol·licitaven les factures o pressuposts corresponents a la inversió, així com un certificat d‘estar al corrent de les obligacions amb la Seguretat Social, atès que, d'acord amb un certificat obtingut d'ofici per aquesta Administració en data 16/05/2025, l'entitat tenia deutes. Aquest requeriment no es va contestar.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;D'acord amb això, queda constatat que l'empresa va presentar la documentació abans del requeriment dut a terme. S'ha comprovat també que està al corrent amb les seves obligacions amb la Seguretat Social. Per tant, s'han d'incloure ara aquestes factures a la inversió elegible. En resum, s'accepta l'al·legació presentada per l'entitat, i se sumen les quanties d'aquestes 7 factures; així,&amp;nbsp; la inversió total elegible passa a ser de 23.407,79 € i l'import de la subvenció, de 9.000 € (quantitat màxima).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;15. En data 26 d'agost de 2025, dins el termini establert de 10 dies hàbils, Marina Schneider Sánchez (expedient CDETALL-189/2025) ha presentat un escrit mitjançant el qual al·lega que es va sol·licitar la subvenció per un import de 7.123,53 € i que només s'ha admès una inversió per un import de 6.573,53 €, ja que no s'ha tingut en compte un pressupost, concretament el número 122-2025, corresponent a una cortina d'aire condicionat per un import de 550 € (IVA exclòs).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Una vegada examinada la documentació presentada, tant amb l'al·legació com amb la sol·licitud, es posa de manifest que hi ha hagut una errada material a l'hora de comprovar les factures i els pressuposts presentats. La sol·licitant va presentar una inversió elegible de 7.123,53 €.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Així, s'ha d'acceptar l'al·legació presentada i l'import concedit passa de&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; 5.258,82 € a 5.698,82 €, i mitjançant aquesta Resolució de concessió es fa l'esmena corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;16. En data 27 d'agost de 2025, dins el termini dels deu dies hàbils, l'entitat S'Algar Formació, SLU, (expedient C-DETALL 2/2025), ha presentat al·legacions a la Proposta de resolució del director general d'Empresa, Autònoms i Comerç de 6 d'agost de 2025, en que apareix com a exclosa perquè no compleix els requisits que estableix l'apartat 2.4. de la convocatòria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;L'entitat argumenta que pot rebre la subvenció perquè la inversió presentada sí que té relació amb l'epígraf 659.4, ja que la part administrativa gestiona l'activitat de tots els IAE, tal com especifica l'apartat 3, punt 5, de la convocatòria. I afegeix que són aptes per rebre la subvenció perquè la documentació presentada compleix amb l'apartat 3, punt 1, lletra &lt;em&gt;f)&lt;/em&gt;, de la convocatòria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Atès això, cal assenyalar que consta a l'expedient administratiu una sèrie de factures (relacionades també a l'annex 3, memòria explicativa del projecte) els conceptes de les quals fan referència a la reforma i les obres que s'han dut a terme a un dels locals de l'empresa. Es tracta de despeses subvencionables d'acord amb la resolució de convocatòria. Per això, es corregeix ara l'errada que ha tingut lloc i s'admet l'al·legació presentada per S'Algar Formació, SLU.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Es valora ara la sol·licitud, juntament amb la documentació adjunta, presentada per l'entitat, que ha obtingut una puntuació de 24 punts amb una inversió elegible de 17.786,05 € i una quantitat que s'ha de concedir de 9.000 € (com a quantitat màxima). Per tant, es valora favorablement la sol·licitud d'acord amb la Resolució de convocatòria i mitjançant aquesta Resolució de concessió de subvencions es fa l'esmena corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;17. En data 28 d'agost de 2025, dins el termini dels deu dies hàbils, l'entitat Elisa Pomar Joyas, SL, (C-DETALL 135/2025) ha presentat un escrit d'al·legacions en el qual explica que en la proposta de resolució apareix una quantitat elegible inferior a la sol·licitada, i consideren que totes les despeses i factures d'inversió que varen adjuntar a la sol·licitud sí són despeses subvencionables del comerç de joieria, ja que es tracta d'inversions fetes a un nou local de l'empresa ubicat al passeig de Vara de Rei, d'Eivissa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Una vegada revisat l'expedient, resulta que a la sol·licitud de subvenció presentada en data 14 d'abril de 2025 es va determinar com a adreça de l'establiment pel qual es demana l'ajut, el carrer de Castelar, 1.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Consultat el certificat de situació en el cens d'activitats econòmiques de l'AEAT, resulta que l'entitat està donada d'alta en un dels epígrafs que recull la convocatòria en dos establiments, un del carrer de Castelar, 1, i un altre, en el carrer d'Avicena, 3.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Consta a l'expedient una sèrie de factures que fan referència com a lloc de la inversió un local situat al carrer de Vara de Rei (“nuevo local”). Per aquest motiu, en data 23 de juny de 2025, es va enviar un requeriment a l'entitat per tal d'aclarir aquest punt i indicàs a quin o quins establiments s'havien fet cada una de les inversions.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;També es va incloure en el requeriment, en relació amb la factura F 001-25 DE 24/02/25 de Rafael Gil Hernández, per un import de 3.454,38 €, i concepte “25”, que cal la presentació del pressupost esmentat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;El sol·licitant no va contestar aquest requeriment i la notificació va expirar per caducitat el 4 de juliol de 2025. És per aquest motiu que s'ha disminuït la quantia elegible: no s'han pogut tenir en consideració aquestes factures, atès que no s'ha contestat el requeriment. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Per tant, no es pot acceptar l'al·legació, i la quantia que s'ha de subvencionar es manté igual.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;18. En data 28 d'agost de 2025 l'entitat Xfera Energia Balear, SL, (expedient 401/2025), dins el termini dels deu dies hàbils, ha registrat un escrit en el qual al·lega que “s'ha canviat la proposta de punt de recàrrega portàtil per un punt de recarrega fix a l'establiment. I s'adjunta certificat d'estar al corrent de les obligacions tributàries”.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;D'acord amb el que estableix la Proposta de resolució publicada, l'entitat en qüestió apareix com a exclosa, ja que el sol·licitant ha presentat una despesa que no és subvencionable, atès l'apartat tercer &lt;em&gt;(projectes subvencionables)&lt;/em&gt; de la resolució de convocatòria, que estableix que es pot subvencionar la instal·lació, dels punts de recàrrega per a vehicles elèctrics. Però el que va presentar l'empresa Xfera Energia Balear, SL, el dia 22 d'abril de 2025, amb la sol·licitud de l'ajuda, va ser un pressupost per adquirir un aparell de recàrrega per a vehicles elèctrics. La resolució de convocatòria recull que el que es subvenciona és la instal·lació de punts de recàrrega, en cap cas la compra de aparells mòbils que facin la recàrrega.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;L'empresa, ara, amb la seva al·legació, apunta que ha canviat la inversió i que ara es tracta d'un punt de recàrrega fix. Evidentment, no es pot canviar en aquest moment la inversió que va sol·licitar el 22 d'abril de 2025 i per tant, l'al·legació presentada no es pot acceptar.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;19. En data 28 d'agost de 2025, dins el termini dels deu dies hàbils, la senyora Sandra Díaz López (expedient CDETALL- 230/2025) ha registrat un escrit en el qual al·lega que no està d'acord en el fet que s'hagin considerat com a no elegibles en la proposta de resolució dels ajuts una sèrie de despeses presentades, en concret:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;— Dues factures del proveïdor Delex Repromedia, SLU, i exposa que: &amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp;&amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp; &amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;[...]&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;forman parte del material para complementar el servicio que ofrezco para que el producto final cumpla con todos los requisitos para la entrega del trabajo final al cliente, ya que sin dichas tintas mi trabajo no sería lo serio y profesional que quiero ofrecer a mis clientes, aceptando así una mejora/evolución en nuestros productos y servicios.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-left:40px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;— L'adquisició de 55 USB de fusta bambu, i diu que:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;[...]&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;es para agilizar mi trabajo y para que el cliente obtenga mejor visualización de las fotografías realizadas a largo plazo y una mayor rapidez de entrega. De esta forma se entrega el trabajo con mucha mayor calidad y se está modernizando la empresa para estar actualizado en la nueva era digital y el cliente a la vez puede disponer de su copia de seguridad física. La adquisición de dichos materiales relacionados son claves para la realización de mi trabajo y para la adaptación a la modernización y profesionalidad de mi negocio.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Atès això, cal dir que en ambdós casos es tracta clarament de despeses no elegibles, ja que són despeses corrents (tinta per a les impressores i 55 USB)&amp;nbsp; i no inversions. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Per tant, no es pot acceptar l'al·legació presentada per la senyora Díaz, atès que, d'acord amb el que recull la Resolució de convocatòria, les despeses esmentades no es poden considerar inversions ni es poden incardinar en cap dels apartats del punt 3, ja que són clarament despeses corrents. Així, es manté la quantitat proposada per a la subvenció.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;20. En data 28 d'agost de 2025, dins el termini establert de 10 dies hàbils, Rubén Peral Díez (expedient CDETALL-78/2025) ha presentat un escrit mitjançant el qual al·lega que es va sol·licitar la subvenció per un import de 9.871,95 € i que només s'ha admès una inversió per un import de 6.790,13 €, degut al fet que no s'han tingut en compte varis pressuposts, entre ells els pressuposts corresponents a un ordinador i a un monitor tàctil , per un import total de 551,24 € (IVA exclòs), perquè es va considerar que els equips eren de segona mà. Però una vegada examinada l'al·legació es posa de manifest que hi ha hagut una errada material a l'hora de comprovar aquests pressuposts i no es pot considerar que aquests pressuposts corresponguin a equips de segona mà.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Així s'ha d'acceptar l'al·legació presentada i l'import concedit passa de 5.432,10 € a 5.873,10 €, i mitjançant aquesta Resolució de concessió es fa l'esmena corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;21. En data 28 d'agost de 2025, dins el termini establert de 10 dies hàbils, l'entitat Herederos de Hermanos Ribas, SA, (expedient CDETALL-27/2025) ha presentat un escrit mitjançant el qual al·lega que es va sol·licitar la subvenció per un import de 9.871,95 € i que només s'ha admès una inversió per un import de 6.790,13 €, atès que no s'ha tingut en compte la totalitat de la despesa realment justificada relativa a la instal·lació d'un punt de recàrrega de vehicle elèctric i aporta una factura, de data 28 d'agost de 2025, per un import total de 4.195,94 € (IVA exclòs). Una vegada examinada l'al·legació es posa de manifest que hi ha hagut una errada material a l'hora de comprovar els pressuposts presentats i no es va tenir en compte el pressupost presentat corresponent a la inversió esmentada, sinó que només es va considerar una factura corresponent a un pagament parcial. No obstant això, no es pot considerar la factura corresponent al darrer pagament, sinó el pressupost que es va presentar inicialment juntament amb la sol·licitud per tal de calcular la inversió admesa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Així, s'ha d'acceptar parcialment l'al·legació presentada i considerar que la inversió presentada inicialment amb la sol·licitud, que era de 10.220,74 €,&amp;nbsp; i l'import concedit passa de 6.864,81€ a 8.176,59 €, i mitjançant aquesta Resolució de concessió es fa l'esmena corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;22. En data 29 d'agost de 2025, dins el termini establert dels deu dies hàbils, el representant legal de Skualo Esports d'Aventura, SL, (expedient C-DETALL 439/2025) ha presentat un escrit d'al·legacions mitjançant el qual sol·licita un aclariment del motiu pel qual el pressupost del proveïdor Instalaciones y Gestiones Energéticas, SL, núm. 2025-0143, de 28 de març de 2025, el concepte del qual és el “suministro e instalación Equipo Tratamiento Aguas Grises”, no s'ha considerat elegible. I afegeix que “dicho gasto es elegible según las bases de la subvención, dado que la reducción del consumo de agua es un objetivo crucial y una prioridad para la sostenibilidad de nuestra isla, especialmente en el contexto actual de escasez de recursos hídricos”.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;D'acord amb això, i atès l'expedient, cal assenyalar que la despesa en qüestió que reclama ara l'entitat no recau sobre cap epígraf de l'impost sobre activitats econòmiques (IAE) que estableix la resolució de convocatòria, ja que es tracta, segons el que es desprèn de la documentació presentada, d'equipament que res té a veure amb l'activitat comercial. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Amb la documentació que explica la inversió, es recull com a conclusió que:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;[...]&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;el centro de buceo utiliza grandes volúmenes de agua diariamente para duchas de alumnos, limpieza de equipos, lavado de trajes de neopreno y mantenimiento de instalaciones. Será una mejora muy importante cara a la percepción del establecimiento por los clientes puesto que posiblemente sea la 1ª academia de buceo de España en reutilizar aguas grises. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La qual cosa evidencia que aquesta despesa no recau sobre cap dels epígrafs que recull la convocatòria.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;La Resolució de la convocatòria estableix clarament que, quan un beneficiari disposa de més d'un IAE, com en aquest cas, només se subvenciona la part de la inversió que recaigui de forma inequívoca sobre alguna de les activitats amb IAE incloses en la convocatòria, i no es pot considerar que la instal·lació de l'equipament de tractament d'aigües grises recaigui de forma inequívoca sobre l'activitat comercial de l'establiment (IAE 659.6, comerç al detall de joguines, articles d'esport, armes...) que és objecte d'aquesta convocatòria, i sí sobre activitats de formació esportives, com és el busseig, que no és en cap cas objecte de la convocatòria, sobretot tenint en compte que en aquest establiment també s'hi desenvolupa l'esmentada activitat de formació esportiva, d'acord amb les manifestacions del representant legal de l'empresa i el contingut del certificat de situació censal de l'Agencia Estatal de l'Administració Tributària amb l'alta corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Es tracta, doncs, d'una inversió que no recau sobre una activitat comercial de les que es recullen en la resolució de convocatòria i, per tant, no es pot admetre l'al·legació presentada per l'entitat interessada. Així, es manté la quantitat proposada com a import subvencionable.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;23. En data 29 d'agost de 2025, dins el termini establert, la senyora Carla Marie Macedo (expedient CDETALL-469/2025) va presentar una sol·licitud de canvi d'inversió, en què passava d'adquirir tres màquines assecadores de funcionament amb gas a la realització d'obres d'instal·lació de gas a l'establiment. Atès que la inversió és subvencionable segons el que estableix la convocatòria, s'accepta el canvi d'objecte de inversió, amb una depesa final de 5.685 €, inferior a la presentada inicialment de 24.731,20 €. En conseqüència, l'import total concedit a Carla Marie Macedo, passa de 9.000 €&amp;nbsp; a 4.548 €, i mitjançant aquesta Resolució de concessió es fa l'esmena corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;24. En data 29 d'agost de 2025, dins el termini establert de deu dies hàbils, l'entitat Atlantis Ibiza, SL, (expedient CDETALL 384/2025) ha presentat un escrit mitjançant el qual al·lega que la seva sol·licitud es va rebutjar perquè no complia els requisits establerts en la convocatòria ja que l'alta l'IAE de l'establiment es va dur a terme fora de termini. Manifesta que el local en què es fa la inversió va ser donat d'alta a l'IAE dia 1 d'abril de 2025 per error i que ha sol·licitat a l'Agencia Estatal de la Administración Tributaria un escrit sol·licitant l'esmena corresponent. Aporta nova documentació.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Cal assenyalar que, d'acord amb el punt segon de la convocatòria, els beneficiaris d'aquests ajuts han d'exercir, en el moment de la publicació de la convocatòria de la subvenció, alguna de les activitats incloses en els epígrafs de l'impost sobre activitats econòmiques (IAE) especificats en la convocatòria. &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;El dia 3 de setembre de 2025 la Comissió Avaluadora ha comprovat que&amp;nbsp; en el certificat de situació censal continua figurant com a data d'alta en l'IAE el dia 1 d'abril de 2025.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;div style="page-break-after:always"&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;En conseqüència, no es pot admetre l'al·legació presentada, ja que la interessada va donar d'alta en l'IAE (en l'epígraf 651.2) l'establiment on es du a terme la inversió amb posterioritat a la publicació de la convocatòria i, per tant, la sol·licitud no compleix els requisits per ser-ne beneficiària segons el que estableix la convocatòria de la subvenció (BOIB núm. 36, de 22 de març de 2024). &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;25. En data 25 d'agost de 2025, dins del termini de 10 dies hàbils, l'entitat Passa Llarga, SL (expedient CDETALL-145/2025) ha presentat un escrit en el que manifesta que la seva sol·licitud figura en l'annex 2 com denegada perquè la inversió elegible és inferior a 2.000,00€ (IVA exclòs), i el motiu es que no s'ha tengut en compte part d'un dels dos pressuposts presentats, ja que en aquest hi figuren dos ordinadors i, segons l'establert en la convocatòria, només és subvencionable un únic equip per establiment. Per aquest motiu, la inversió elegible de l'esmentat pressupost és únicament de 896,01€. Al·lega que finalment, la inversió es va realitzar per un únic ordinador però de major import i aporta la factura corresponent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Atès que el termini per presentar la inversió finalitzava el dia 22 de abril de 2025, no es pot tenir en compte aquesta factura i s'ha de considerar la inversió presentada inicialment. En conseqüència, no es pot admetre l'al·legació presentada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;26. En aquest sentit, i d'acord amb el que estableix l'article&amp;nbsp;16.4 del Decret legislatiu&amp;nbsp;2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions, la proposta de resolució no crea cap dret a favor del beneficiari proposat davant l'Administració fins que no es dicti la resolució de concessió i aquesta es notifiqui o es publiqui.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;27. La Comissió Avaluadora, reunida el dia 3 de setembre de 2025 ha valorat positivament la llista d'expedients de l'annex&amp;nbsp;1 i ha valorat negativament els que figuren en l'annex&amp;nbsp;2, que no poden ser beneficiaris dels ajuts pels motius que s'hi especifiquen.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;28. Els ajuts concedits en el marc d'aquesta convocatòria constitueixen ajuts d'Estat sotmesos a la norma dels ajuts &lt;em&gt;de minimis&lt;/em&gt;, per la qual cosa als beneficiaris d'aquesta convocatòria se'ls haurà d'aplicar la norma dels ajuts &lt;em&gt;de minimis&lt;/em&gt; que determina que l'import total dels ajuts &lt;em&gt;de minimis&lt;/em&gt; a una única empresa no pot ser superior a 300.000&amp;nbsp;euros durant qualsevol període de tres exercicis fiscals (article&amp;nbsp;3 del Reglament —CE— núm.&amp;nbsp;2023/2831 de la Comissió, de 13 de desembre de 2023, relatiu a l'aplicació dels articles 107 i 108 del Tractat de funcionament de la Unió Europea als ajuts de &lt;em&gt;minimis&lt;/em&gt; —&lt;em&gt;Diari Oficial de la Unió Europea&lt;/em&gt; de 15 de desembre de 2023, DOUE-L-2023-2831).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color:black"&gt;Fonaments de dret&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;1. El Decret legislatiu&amp;nbsp;2/2005, de 28 de desembre, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei de subvencions.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;2. La Llei&amp;nbsp;38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;3. El Decret&amp;nbsp;6/2013, de 8 de febrer, de mesures de simplificació documental en els procediments administratius.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;4. Llei&amp;nbsp;2/2012, de 4 d'abril, de suport als emprenedors i les emprenedores i a la micro, petita i mitjana empresa, pel que fa a la simplificació administrativa als emprenedors i a les empreses.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;5. El Decret&amp;nbsp;75/2004, de 27 d'agost, pel qual es despleguen determinats aspectes de la Llei de finances i de les lleis de pressuposts generals de la comunitat autònoma de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;6. L'Ordre de la consellera de Comerç, Indústria i Energia de 8 d'abril de 2008 per la qual s'estableixen les bases reguladores per a la concessió de subvencions en matèria de comerç i serveis.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;7. El Pla Estratègic de Subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als exercicis 2021-2023, aprovat per l'Acord del Consell de Govern de 20 de desembre de 2021, i prorrogat per Acord del Consell de Govern de 22 de desembre de 2023.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;div style="page-break-after:always"&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;​​​​​​​&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Igualment, els ajuts també estan inclosos dins el recent Pla Estratègic de Subvencions de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears per als exercicis 2024–2026, aprovat durant la tramitació de la convocatòria, per Acord del Consell de Govern de 19 d'abril de 2024.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;8. El Decret 7/2025, d'11 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, de modificació del Decret 8/2023, de 10 de juliol, de la presidenta de les Illes Balears, pel qual es determina la composició del Govern i s'estableix l'estructura de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color:black"&gt;Proposta de resolució definitiva&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;Propòs al conseller d'Empresa, Autònoms i Energia que dicti una resolució en els termes següents:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;1. Aprovar la concessió d'una subvenció a les entitats que figuren en l'annex&amp;nbsp;1 d'aquesta Resolució,&lt;span style="color:black"&gt; condicionada a la&lt;span style="background-color:white"&gt; justificació i realització de les activitats subvencionades, d'acord amb el que estableix l'apartat desè de la Resolució del conseller&lt;/span&gt; d'Empresa, Ocupació i Energia &lt;/span&gt;&lt;span style="background-color:white"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;de data 19 de març de 2025 per la qual s'aprova la convocatòria de subvencions destinades a fomentar la modernització de les empreses comercials detallistes i determinades empreses de serveis, així com la continuïtat dels establiments comercials i determinats serveis considerats emblemàtics&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;2. Denegar la concessió de la subvenció a les entitats que figuren en l'annex&amp;nbsp;2, pels motius que s'hi indiquen.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;3. Autoritzar i disposar una despesa per un import total de &lt;/span&gt;&lt;span style="color:black; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;3.147.347,41 &lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;euros a favor de les entitats que figuren en l'annex&amp;nbsp;1 d'aquesta Resolució, amb càrrec a les partides pressupostàries 19301 761A01 77000 00 i&amp;nbsp; 19301 G 761A01 77000 00 FF31112 dels pressuposts de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears vigent.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;4. Disposar que el pagament de la subvenció únicament es pot fer efectiu una vegada dictada la resolució corresponent i justificada de manera suficient la realització de l'activitat subvencionada, mitjançant la presentació de la documentació a la qual fa referència l'apartat desè de la Resolució de convocatòria.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;5. Establir que les inversions objecte de les sol·licituds han d'estar executades i pagades en el període comprès entre el 16 de setembre de 2024 i el 15 de setembre de 2025.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;6. Establir que el termini per justificar la realització de les activitats subvencionades i per sol·licitar el pagament de la subvenció finalitza el 15 de setembre de 2025.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:black; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;7. Establir que la documentació que s'ha de presentar és la següent:&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;— Model normalitzat de sol·licitud de pagament i declaració responsable signada, que figura com a annex&amp;nbsp;4 d'aquesta resolució i que està disponible en: &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;em&gt;https://www.caib.es/seucaib/ca/200/persones/tramites/tramite/6298972.&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;— Memòria econòmica justificativa del cost de les activitats fetes (annex&amp;nbsp;5).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;— Memòria justificativa de l'actuació i del compliment de les condicions imposades a la concessió de la subvenció, en la qual es descrigui de manera detallada el projecte que s'ha dut a terme i els resultats que s'han obtingut (annex&amp;nbsp;6).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;— Factures o documents de valor probatori equivalents.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;— Justificants de pagament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;8. Disposar que la falta de justificació en els termes i dins els terminis que estableix aquesta Resolució, la modificació significativa del projecte presentat sense que aquesta Conselleria l'hagi aprovada prèviament, i també la desviació de les subvencions o l'aplicació diferent de la que estableix la norma determinen la revocació de la subvenció.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Per tot això, dict la següent&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px; text-align:center"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Resolució&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:black; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Manifestar la conformitat amb la proposta de resolució i dictar-ne resolució en els mateixos termes.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color:black"&gt;Interposició de recursos&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Contra aquesta Resolució que exhaureix la via administrativa es pot interposar un recurs potestatiu de reposició davant el conseller d'Empresa, Autònoms i Energia en el termini d'un mes comptador des de l'endemà d'haver-ne rebut la notificació, d'acord amb els articles 123 i 124 de la Llei&amp;nbsp;39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, i l'article&amp;nbsp;57 de la Llei 3/2003, de 26 de març, de règim jurídic de l'Administració de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;També es pot interposar directament un recurs contenciós administratiu davant la Sala Contenciosa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, comptadors des de l'endemà d'haver rebut la notificació de la Resolució, d'acord amb l'article&amp;nbsp;46 de la Llei&amp;nbsp;29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt; &lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;Palma, en data de la signatura electrònica&lt;em&gt; (10 de setembre de 2025)&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color:black"&gt;La directora general d'Empresa, Autònoms i Comerç&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="color:black; font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Pedrona Seguí Serra&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;Per delegació del conseller d'Empresa,&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="color:black"&gt;Autònoms i Energia&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px; width:100%"&gt; &lt;/span&gt;​​​​​​​ (BOIB núm.&amp;nbsp;97, de 24/07/2025)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">52365</env:numPaginaFinal>
  </rdf:Description>
  <rdf:Description rdf:about="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2025/12157/705679/resolucio-del-conseller-d-empresa-autonoms-i-energ#annexe_292977">
    <rann:accesRdf rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2025/12157/705679/resolucio-del-conseller-d-empresa-autonoms-i-energ/292977/rdf"/>
    <dc:date>2025-09-13</dc:date>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <rann:idAnnexe>292977</rann:idAnnexe>
    <rann:lang>ca</rann:lang>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/"/>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <rann:annexe rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2025/12157/705679/resolucio-del-conseller-d-empresa-autonoms-i-energ/292977"/>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
  </rdf:Description>
  <rdf:Description rdf:nodeID="A0">
    <rdf:type rdf:resource="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#Bag"/>
    <rdf:_1 rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2025/12157/705679/resolucio-del-conseller-d-empresa-autonoms-i-energ#annexe_292977"/>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
