<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2024/12032/695291/acord-del-ple-de-l-ajuntament-de-santa-margalida-p/xml">
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Acord del Ple de l'Ajuntament de Santa Margalida pel qual s'aprova definitivament la modificació de l’Ordenança fiscal reguladora de l’Impost sobre Béns Immobles (BOIB núm. 180 de dia 30-12-2003, BOIB núm. 176 de 21-12-2013 i BOIB núm. 122 de 17-9-2022)]]</env:sumariEnviament>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/5762"/>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">62847</env:numPaginaFinal>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;Exp.&amp;nbsp; 171/2024 &lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Al no haver-se presentat reclamacions durant el termini d'exposició al públic, queda automàticament elevat a definitiu l'Acord plenari de dia 31 d'octubre de 2024 en virtut del qual s'aprovava inicialment la modificació de l'Ordenança fiscal reguladora de l'Impost sobre Béns Immobles (BOIB núm. 180 de dia 30-12-2003, BOIB núm. 176 de 21-12-2013 i BOIB núm. 122 de 17-9-2022)&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;En compliment de l'article 17.4 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març; es publica a continuació la nova redacció de les&amp;nbsp; disposicions afectades de la modificació aprovada definitivament:&amp;nbsp; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;«&lt;/em&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt; PRIMER.&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt; Es modifica l'article 14 «Quota tributària i tipus de gravamen» que passarà a tenir la següent redacció:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 14&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt; «Quota tributària i tipus de gravamen» &lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;1.- La quota íntegra d'aquest impost serà el resultat d'aplicar a la base liquidable el tipus de gravamen.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;2.- La quota líquida s'obtindrà minorant la quota íntegra en l'import de les bonificacions previstes legalment.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;3.-&amp;nbsp; El tipus de gravàmens incrementats dins els límits prevists a la llei reguladora, són els següents:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;Tipus de gravamen per als béns urbans:0,67%&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;Tipus de gravamen per als béns rústics:0,67%&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;Tipus de gravamen per als béns de característiques especials:1,3%.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;SEGON. &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;Es modifica l'apartat cinquè de l'article 15 «Bonificacions» que passarà a tenir la següent redacció:&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 15.5 &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;&amp;nbsp;«Bonificacions»&lt;/em&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;5. Podran gaudir d'una bonificació del 50 % de la quota resultant d'aplicar, si s'escau, les bonificacions dels apartats anteriors d'aquest article, els subjectes passius que ostentin la condició de titulars de família nombrosa.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;Aquesta bonificació només serà d'aplicable en el cas d'immobles que constitueixin el domicili familiar i sempre que el seu valor cadastral de l'exercici corrent no superi els 135.413,95 €.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;Aquesta Bonificació que s'atorgarà per termini anual, es concedirà a petició de l'interessat, la qual l'haurà d'efectuar abans del 31 de març de l'any pel qual es sol·licita la bonificació, acreditant el compliment de les condicions per el seu gaudi i s'haurà d'aportar:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;ul&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;Escrit de sol·licitud identificant l'immoble mitjançant fotocòpia de l'últim rebut de l'impost sobre béns immobles.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;Certificat família nombrosa&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;Certificat de residència&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
	&lt;li&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;Qualsevol altre document que pugui ser-li requerit per l'Administració municipal a fi de comprovar el compliment dels requisits prevists per a la concessió de la bonificació.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/li&gt;
&lt;/ul&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;La concessió de la bonificació s'acordarà per resolució del Batle.»&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;TERCER.- &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;Es modifica l'apartat sisè de l'Article 15 «Bonificacions», que passarà a tenir la següent redacció:&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;Article 15.6 &lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;em&gt;«Bonificacions»,&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;6. A l'empara del que disposa l'article 9 del Text refós de la Llei reguladora de les Hisendes Locals s'estableix una bonificació d'un 5% sobre la quota resultant d'aplicar, si s'escau, les bonificacions dels apartats anteriors d'aquest article, a favor dels subjectes passius que s'acullin a qualsevol de les modalitats establertes a l'Ordenança fiscal reguladora del sistema especial de pagament fraccionat de tributs de l'Ajuntament de Santa Margalida (BOIB 17 de 12 de febrer de 2013).&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;La quantia màxima de la bonificació serà de 100 € per càrrec.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;A efectes de l'aplicació de la bonificació esmentada en aquest article, s'entén per 'càrrec' cada rebut individual emès al subjecte passiu, de manera que la bonificació màxima de 100 € s'aplicarà a cadascun dels rebuts que compleixin els requisits establerts.”&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;&lt;em&gt;DISPOSICIÓ FINAL ÚNICA&lt;/em&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;em&gt;La present Ordenança fiscal, aprovada pel Ple d'aquest Ajuntament en sessió celebrada el 31 d'octubre de 2024, entrarà en vigor en el moment de la seva publicació íntegra en el butlletí Oficial de les Illes Balears i serà d'aplicació a partir de dia següent a la seva entrada en vigor, i romandrà en vigor fins que s'acordi la seva modificació o la seva derogació expressa.&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Contra el present Acord, conforme a l'article 19 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març, es podrà interposar pels interessats recurs contenciós-administratiu, davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears en el termini de dos mesos, a comptar des del dia següent al de la publicació del present acord, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la jurisdicció contenciosa administrativa. Tot això sense perjudici de que pugui interposar qualsevol altre recurs que pogués estimar més convenient al seu dret.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt; &lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;Santa Margalida, a data de signatura electrònica &lt;em&gt;(23 de desembre de 2024)&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;&lt;strong&gt;El batle&lt;/strong&gt;&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;Joan Monjo Estelrich&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <env:idEnviament>695291</env:idEnviament>
    <env:numeroRegistre>846153</env:numeroRegistre>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">62846</env:numPaginaInicial>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1242"/>
    <env:dataRegistre>2024-12-23</env:dataRegistre>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2024/12032"/>
    <dc:date>2024-12-28</dc:date>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2024/12032/695291/acord-del-ple-de-l-ajuntament-de-santa-margalida-p/"/>
    <env:dataPublicacio>2024-12-28</env:dataPublicacio>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">270</env:ordre>
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
