<rdf:RDF
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#"
    xmlns:env="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"
    xmlns:eli="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/eli/1.0/"
    xmlns:rann="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/relAnnexe/1.0/" > 
  <rdf:Description rdf:about="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2024/11916/686043/acord-del-ple-de-l-ajuntament-de-banyalbufar-per-l/xml">
    <dc:publisher>CAIB</dc:publisher>
    <env:numPaginaInicial rdf:parseType="Literal">20757</env:numPaginaInicial>
    <env:numPaginaFinal rdf:parseType="Literal">20759</env:numPaginaFinal>
    <env:ordre rdf:parseType="Literal">30</env:ordre>
    <env:idEnviament>686043</env:idEnviament>
    <dc:description>CAIB</dc:description>
    <rdf:type rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/rdf/schema/enviament/1.0/"/>
    <env:dataPublicacio>2024-05-07</env:dataPublicacio>
    <dc:language>ca</dc:language>
    <env:contingut rdf:parseType="Literal">![CDATA[&lt;p&gt;&lt;span style="font-family:&amp;quot;Times New Roman&amp;quot;,Times,serif"&gt;En no haver-se presentat reclamacions durant el termini d'exposició al públic, queda automàticament elevat a definitiu l'Acord plenari provisional de l'entitat sobre la modificació de l'ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius, el text íntegre dels quals es fa públic en compliment de l'article 17.4 del Text Refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, aprovat pel Reial decret Legislatiu 2/2004, de 5 de març.&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;ORDENANÇA FISCAL REGULADORA DE LA TAXA PER EXPEDICIÓ DE DOCUMENTS ADMINISTRATIUS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Article 1.- Fonament i Naturalesa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Aquest Ajuntament conforme al que disposa l'article 106 de la llei 7/1985 de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local i d'acord amb el que preveu l'article 20.4a) del Reial Decret Legislatiu 2/2004 Text Refós de les Hisendes Locals estableix la Taxa per expedició de documents administratius, que es regularà per la present Ordenança, redactada conforme a l'article 16 de la Llei esmentada.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Article 2.- Fet Imposable&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;1. Constitueix el fet imposable de la Taxa l'activitat administrativa desenvolupada amb motiu de la tramitació, a instància de part, de tot tipus de documents que expedeix i d'expedients que entengui l'Administració o les Autoritats Municipals.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;2. A aquests efectes, s'entendrà tramitada a instància de part qualsevol documentació administrativa que hagi estat provocada pel particular o redundi en el seu benefici encara que no hagi existit sol·licitud expressa de l'interessat.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;3. No estarà subjecte a aquesta Taxa la tramitació de documents i expedients necessaris per al compliment d'obligacions fiscals, així com les consultes tributàries, els expedients de devolució d'ingressos indeguts, els recursos administratius contra resolucions municipals de qualsevol índole i els relatius a la prestació de serveis o realització d'activitats de competència municipal i a la utilització privativa o aprofitament especial de béns de domini públic municipal, que estiguin gravats per una altra Taxa Municipal o per als quals s'exigeix un preu públic per aquest Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Article 3.- Subjecte passiu&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Són subjectes passius contribuents les persones físiques i jurídiques i les entitats a què es refereix l'article 33 de la Llei General Tributària que sol·licitin, provoquin o en l'interès del qual redundi la tramitació del document o expedient de què es tracti.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Article 4.- Responsables&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;1. Respondran solidàriament de les obligacions tributàries del subjecte passiu les persones físiques i jurídiques a què es refereixen els articles 38.1 i 39 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;2. Seran responsables subsidiaris els administradors de les societats i els síndics, interventors o liquidadors de quefers, concursos, societats i entitats en general, en els supòsits i amb l'abast que assenyala l'article 40 de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Article 5.- Exempcions subjectes i bonificacions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Per poder gaudir de l'exempció, en primer lloc s'hauran de dirigir als Serveis Socials municipals per tal que aquests emetin informe favorable de complir els requisits establerts. Posteriorment, i amb l'informe favorable, podran sol·licitar el document corresponent, en tot cas sols podran gaudir d'exempció de les següents taxes:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;1. Sol·licitud d'ajuda econòmica.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;2. Sol·licitud d'accés a proves selectives de personal de l'Ajuntament.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;div style="page-break-after:always"&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;/div&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Article 6.- Quota tributària&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;1. La quota tributària es determina per una quantitat fixa assenyalada segons la naturalesa dels documents o expedients a tramitar, d'acord amb la tarifa que conté l'article següent.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;2. La quota de tarifa correspon a la tramitació completa, a cada instància, del document o expedient de què es tracti, des de la seva iniciació fins a la seva resolució final, inclosa la certificació i notificació a l'interessat de l'acord recaigut.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;3. Les quotes s'incrementaran en un 50% quan els interessats sol·licitin amb caràcter d'urgència la tramitació de l'expedient que motivessin la meritació, o quan les dades de les certificacions tinguin una antiguitat superior a cinc anys.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;4. Les quotes poden sofrir variacions, aplicant així les variacions percentuals experimentades per l'Índex General Nacional del Sistema Índex de Preus de Consum (IPC).&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Article 7.- Tarifa&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;La tarifa a que es refereix l'article anterior s'estructura en els següents epígrafs:&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;table border="1" cellpadding="2" cellspacing="0" style="width:50%"&gt;
	&lt;thead&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;EPÍGRAF PRIMER: CENS POBLACIÓ D'HABITANTS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Certificats d'empadronament&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;0,70€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Certificats &lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;de viatge&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;0,70€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;Certificats de residència&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;0,70€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Certificats de convivència&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;6,70€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Notes de Padró&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;1,50€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/thead&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/p&gt;

&lt;table border="1" cellpadding="2" cellspacing="0" style="width:50%"&gt;
	&lt;thead&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;EPÍGRAF SEGON: DOCUMENTS URBANÍSTICS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:271px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Certificats final d'obra&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;134,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:271px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Cèdula u&lt;span style="display:none"&gt;&amp;nbsp;&lt;/span&gt;rbanística&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;65,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:271px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Informe del terreny o consulta edificació&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;65,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:271px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Autorització canvi nom llicència&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;80,40€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:271px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Autorització d'obres o obertura&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;80,40€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/thead&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/p&gt;

&lt;table border="1" cellpadding="2" cellspacing="0" style="width:50%"&gt;
	&lt;thead&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;EPÍGRAF TERCER: CERTIFICACIONS I COMPULSES&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:272px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Certificats de secretaria&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;26,80€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:272px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Diligència confrontació documents, per full&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;0,70€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:272px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Validació de poders&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;25,00€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/thead&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p style="margin-bottom:0px; margin-left:0px; margin-right:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/p&gt;

&lt;table border="1" cellpadding="2" cellspacing="0" style="width:50%"&gt;
	&lt;thead&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td colspan="2"&gt;
			&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;EPÍGRAF QUART: CÒPIES I SERVEIS&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:272px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Fotocòpies, per full&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;0,30€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
		&lt;tr&gt;
			&lt;td style="width:272px"&gt;
			&lt;p style="text-align:left"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;Per cada contracte adm. subscrit amb l'Ajuntament, 0,5% del pressupost, amb mínim&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
			&lt;td style="width:57px"&gt;
			&lt;p style="text-align:right"&gt;&lt;span style="font-size:10px"&gt;140,80€&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
			&lt;/td&gt;
		&lt;/tr&gt;
	&lt;/thead&gt;
&lt;/table&gt;

&lt;p&gt;&lt;strong&gt;Article 8.- Meritació&lt;/strong&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;1. Es meritarà la taxa i neix l'obligació de contribuir quan es presenta la sol·licitud que inicii la tramitació dels documents i expedients subjectes al tribut.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;2. En els casos a què es refereix el número 2 de l'article segon, la meritació es produeix quan tinguin lloc les circumstàncies que previnguin l'actuació municipal d'ofici o quan aquesta s'inicii sense prèvia sol·licitud de l'interessat però redundi en el seu benefici.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Article 9.- Declaració o ingrés&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;1. La taxa s'exigirà en règim d'autoliquidació, pel procediment del segell municipal adherit a l'escrit de sol·licitud de la tramitació del document o de l'expedient, o en aquests mateixos si aquell escrit no existís o la sol·licitud no fos expressa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;2. Els escrits rebuts pels conductes a què fa referència l'article 66 de la llei de procediment administratiu, que no venguin degudament reintegrats, seran admesos provisionalment, però no es podran cursar sense que es subsani la deficiència. A tal fi es requerirà a l'interessat perque, en el termini de deu dies aboni les quotes corresponents amb l'advertència que, transcorregut dit termini sense efectuar-lo, es tindran els escrits per no presentats i serà arxivada la sol·licitud.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;3. Les certificacions o documents que expedeix l'Administració municipal en virtud d'ofici de Jutjats o dels Tribunals per a tota classe de plets, no s'entregaran ni trametran sense que prèviament s'hagi satisfet la corresponent quota tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Article 10.- Infraccions i Sancions&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;En tot el relatiu a la qualificació d'infraccions tributàries, així com de les sancions que a les mateixes corresponguin en cada cas, s'estarà al disposat als articles 77 i següents de la Llei General Tributària.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Contra el present Acordo, s'interposarà recurs contenciós-administratiu, davant la Sala contenciosa administrativa del Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears amb seu a Palma, en el termini de dos mesos a comptar des de l'endemà a la publicació del present anuncio, de conformitat amb l'article 46 de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, de la Jurisdicció Contenciós-Administrativa.&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p&gt; &lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Banyalbufar, en data de la signatura electrònica &lt;em&gt;(3 de maig de 2024)&lt;/em&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;

&lt;p style="text-align:center"&gt;&lt;strong&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;La batlessa&lt;span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"&gt; &lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/strong&gt;&lt;span style="color:null"&gt;&lt;span style="line-height:1"&gt;&lt;span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"&gt;&lt;span style="background-color:null"&gt;Maria de los Angeles Leonor Bosch Perez&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/span&gt;&lt;/p&gt;
]]</env:contingut>
    <dc:creator>CAIB</dc:creator>
    <env:seccio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/seccio/471"/>
    <env:numeroRegistre>284065</env:numeroRegistre>
    <env:enviatTo rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/2024/11916"/>
    <env:organisme rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/organisme/1192"/>
    <dc:date>2024-05-07</dc:date>
    <env:tipusPublicacio rdf:resource="https://www.caib.es/eboibfront/ca/tipus-publicacio/79"/>
    <env:lang>ca</env:lang>
    <env:dataRegistre>2024-05-03</env:dataRegistre>
    <dc:format>text/html</dc:format>
    <env:html rdf:resource="https://intranet.caib.es/eboibfront/ca/2024/11916/686043/acord-del-ple-de-l-ajuntament-de-banyalbufar-per-l/"/>
    <env:sumariEnviament rdf:parseType="Literal">![CDATA[Acord del Ple de l'Ajuntament de Banyalbufar per la qual s'aprova definitivament expedient de modificació de l’ordenança fiscal reguladora de la taxa per expedició de documents administratius]]</env:sumariEnviament>
  </rdf:Description>
</rdf:RDF>
