![CDATA[<p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Per Decret número 0173/2023, de 25 de gener de la regidora delegada de l'àrea de Serveis de Transports i Taxis, s'ha aprovat la convocatòria de la prova per a l'obtenció del permís municipal de conductor d'auto-taxi necessari per a poder dur a terme el servei públic de taxi. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">De conformitat amb allò previst a l'article 11 del Reglament Municipal del Servei Públic de Transport de Viatgers amb Automòbils de Turisme d'Andratx de dia 10 d'abril de 2021, i que diu així:</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">“Vist el contigut de l'expedient on consta els informes del tècnics corresponents.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Considerant que l'article 11 del Reglament Municipal del Servei de Transport de Viatgers amb Automòbils de Turisme d'Andratx de 2021, preveu com a condició per a la obtenció del permís municipal &lt;&lt; (…) tenir aprovat l'examen que convocarà l'Ajuntament dintre del primer quadrimestre de cada any, sobre el coneixement del municipi o llocs d'especial interès (..)&gt;&gt;. Vistes les sol·licituds presentades al respecte i la normativa aplicable al cas.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">D'acord amb el que estableix la Llei 4/2014, de 20 de juny de transports terrestres i mobilitat sostenible de les Illes Balears, la Llei 7/85, de 2 d'abril, reguladora de bases de règim local, el citat reglament, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i altres normes de caràcter general aplicables , i en virtut de les competències que m'han estat delegades mitjançant Decret 842/2022 de 6 de juliol de 2022 com a regidora delegada de l'àrea de serveis de transports i taxis. </span></span></p> <p style="text-align:center"><strong>ACORDA</strong></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000"><strong>Primer: </strong>Convocar la prova per a l'obtenció del permís municipal de conductor de'auto-taxi necessari per a poder dur a terme el servei públic de taxi. De conformitat amb allò previst a l'article 11 del Reglament Municipal del Servei Públic de Transport de Viatgers amb Automòbils de Turisme d'Andratx de dia 10 d'abril de 2021. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000"><strong>Segon: </strong>Ajustar la prova als següents termes:</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000"><strong>PRIMER. REQUISITS DELS ASPIRANTS I SOL·LICITUDS</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">En concordança amb l ‘article 11 del Reglament Municipal del Servei Públic de Transport de Viatgers amb Automòbil de Turisme d'Andratx de dia 10 d'abril de 2021, podran participar a la prova totes les persones que compleixin els següents requisits:</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">a) Ser major de 18 anys.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">b) Disposar del permís de conduir exigit pel Codi de Circulació per a aquest tipus de vehicles.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">c) No patir cap malaltia infecto-contagiosa o impediment físic que impossibiliti o dificulti exercir de forma normal la professió (aquest requisit s'acreditarà mitjançant certificat metge corresponent).</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">d) No disposar d'antecedents penals (aquest requisit s'acreditarà mitjançant certificat de Penals).</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Les persones aspirants hauran de declarar sota la seva responsabilitat a les seves sol·licituds que reuneixen totes i cada una de les condicions exigides, i aportar juntament amb la sol·licitud: </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">– Declaració responsable manifestant que reuneixen totes i cadascuna de les condicions exigides, referides sempre a la data d'expiració del termini de presentació d'instàncies.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">– Còpia simple de l'anvers i el revers del DNI o document que acrediti la nacionalitat, en vigor.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">No serà necessària la compulsa dels documents que es presentin fotocopiats. Serà suficient la declaració jurada de la pesona interessada sobre la seva autenticitat, així com sobre les dades que figuren a la instància, sense perjudici que, en qualsevol moment, el tribunal qualificador o els òrgans competents de l'Ajuntament d'Andratx li puguin requerir que acrediti la veracitat de les circumstàncies i documents aportats, i que hagin estat objecte de valoració.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Aquella documentació que obra en poder de l'Administració no haurà d'ésser aportada novament. D'aquesta manera, només haurà d'aportar la nova documentació. A efectes de localitzar la documentació al·legada per l'aspirant i que ja està en poder de l'Administració, serà necessari comunicar de manera detallada quina documentació està en poder de l'Ajuntament i en quin procediment es va presentar. Amb la formalització i presentació de la sol·licitud, l'aspirant dóna el seu consentiment al tractament de les dades de caràcter personal que són necessàries per prendre part en la convocatòria i per a la resta de la tramitació del procediment, d'acord amb la normativa vigent.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Les persones aspirants quedaran vinculades a les dades que es facin constar en la seva sol·licitud. El domicili i el telèfon que hi figurin es consideraran vàlids a l'efecte de notificacions, i serà responsabilitat exclusiva de les persones candidates tant els errors descriptius com la no comunicació durant el procediment de qualsevol canvi en les dades de la sol·licitud.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000"><strong>SEGON. PRESENTACIÓ DE SOL·LICITUD I TERMINIS </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El termini de presentació de sol·licituds (instància general amb el contingut assenyalat al punt primer d'aquesta convoncatòria serà de 10 dies hàbils i començarà a computar a partir de l'endemà de la publicació de la convocatòria en el Butlletí Oficial de les Illes Balears. Així mateix, el BOIB de la convocatòria quedarà a la disposició dels interessats a la seu electrònica d'aquest Ajuntament i en el tauler d'anuncis.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Les sol·licituds es podran presentar, d'acord amb el que estableix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, de les següents formes:</span></span></p> <ul> <li style="margin-bottom: 0px; margin-right: 0px; margin-top: 0px;"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">TELEMÀTICAMENT: a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Andratx (https://andratx.sedelectronica.es/). Per poder dur a terme un registre telemàtic cal disposar d'un certificat electrònic, DNI electrònic o Cl@ve pin.</span></li> <li style="margin-bottom: 0px; margin-right: 0px; margin-top: 0px;"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">PRESENCIALMENT (només per aquells supòsits previstos a la Llei 39/15):</span></span></li> </ul> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">– Al Servei d'Atenció Ciutadana (SAC) de l'Ajuntament d'Andratx obligatòriament amb cita prèvia (08:30 a 13:30 de dilluns a divendres) o a qualsevol de les oficines de registre de l'Administració autonòmica, de l'Administració General de l'Estat, de la resta de Comunitats Autònomes o de les entitats que integren l'Administració local.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:80px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">– Per correu postal. En aquest cas, presentar els documents dins un sobre obert, a fi que el personal de l'oficina de Correus hi pugui indicar, mitjançant el segell oficial, el lloc, la data i l'hora exacta en què s'ha efectuat el registre. Aquestes dades també quedaran anotades en el resguard justificatiu de la presentació.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Els successius anuncis que es desprenguin de la present convocatòria es publicaran únicament al Tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la pàgina web corporativa.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000"><strong>TERCER. CONTINGUT DE LES PROVES</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">La prova consistirà en un examen en dos blocs: </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">· Un primer bloc tipus test, que constarà de 20 preguntes, amb tres opcions a assenyalar, sent només una la vàlida. No penalitzaran les respostes incorrectes, sent necessari per a superar la prova comptar amb un mínim de 12 preguntes&nbsp;</span></span><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">correctes.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">· Un segon bloc amb dues preguntes a desenvolupar. Cada una de les dues preguntes es valoraran de 0 a 10 punts, sent la nota màxima 20. Sent necessaris, per superar aquesta prova, 12 punts en aquest bloc.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">La durada de la prova serà de 90 minuts.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Els coneixements sobre el que tractarà la prova són els que estipulen l'article 11 del Reglament Municipal del Servei Públic de Transport de Viatgers amb Automòbils de Turisme d'Andratx de 2021: </span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">– Coneixement del municipi (festes, esdeveniments…)</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">– Localització de carrers del municipi.</span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">– Llocs d'especial interès.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">La prova es realitzarà en un termini màxim de dos mesos des de la finalització del termini de presentació d'instàncies, i s'anunciarà a la pàgina web de l'Ajuntament d'Andratx i al tauler d'anuncis del mateix.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000"><strong>QUART. TRIBUNAL QUALIFICADOR I PROCEDIMENT.</strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">El tribunal estarà constituït per tres membres nomenats per la corporació municipal.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Expirat el termini de presentació d'instàncies, la regidoria dictarà resolució amb una llista provisional dels admesos i exclosos així com de la composició del tribunal amb un termini de 10 dies hàbils per esmenar o presentar les al·legacions que es considerin oportunes. L'abstenció i la recusació dels membres del Tribunal serà de conformitat amb l'article 23 i 24 de la Llei 40/2015, d'1 d'octubre, de Règim Jurídic del Sector Públic. Transcorregut aquest termini, el regidor de l'àrea resoldrà declarant aprovada la llista definitiva d'admesos i exclosos, així com el lloc, la data i hora de realització de l'examen i les mesures sanitàries necessàries durant la celebració d'aquesta prova i és publicarà al tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la seu electrònica d'aquest. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Realitzada la prova, el Tribunal farà pública la relació d'aprovats per ordre de puntuació en el tauler d'anuncis de l'Ajuntament i a la seu electrònica, amb un termini d'al·legacions de 3 dies hàbils, essent posteriorment elevada a definitiva. Les persones aspirants que hagin obtingut la qualificació d'apte hauran de presentar la documentació quen els acredita per a la obtenció del permís, d'acord amb allò previst a la convocatòria i en el termini que estableix el tribunal, que serà d'un màxim de dos mesos. La falta de presentació d'aquesta documentació en el termini requerit s'entendrà com a renuncia per a la obtenció del permís municipal.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000"><strong>CINQUÈ. RECURSOS </strong></span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Contra la present convocatòria, es pot interposar recurs potestatiu de reposició o directament el contenciós-administratiu.</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Recurs de reposició davant el mateix òrgan que l'ha dictat, d'acord amb el que disposa l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques. El termini per a interposar-lo és d'un mes a comptar des de l'endemà al de la publicació, no podent, en aquest cas, interposar recurs contenciós administratiu fins que s'hagi resolt expressament el de reposició o s'hagi produït la desestimació presumpta. El recurs de reposició haurà de presentar-se en el Registre General d'aquest Ajuntament o en les dependències i mitjans a què es refereix l'article 16.4 de la Llei 39/2015, i s'entendrà desestimat quan no es resolgui i notifiqui en el termini d'un mes, a comptar des de l'endemà a la seva interposició, i en aquesta via contenciós-administrativa. </span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">Si no s'utilitza el recurs potestatiu de reposició, és pot interposar directament recurs contenciós administratiu, d'acord amb el que es preveu en l'article 123 anteriorment citat, i als articles 45 i següents de la Llei 29/98, de 13 de juliol, reguladora de la Jurisdicció contenciosa administrativa en el termini de dos mesos, a comptar des de l'endemà al de la recepció de la notificació del present acte. Això sense perjudici de qualsevol altre recurs que consideri pertinent.”</span></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">La qual cosa és fa pública pel seu generalment coneixement.</span></span></p> <p> </p> <p style="text-align:center"><em><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000">(Signat electrònicament: 1 de febrer de 2023</span></span></em></p> <p style="text-align:center"><em><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="color:#000000"><strong>La batlessa presidenta</strong><span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span>Estefania Gonzalvo Guirado)</span></span></em></p> ]] ![CDATA[Convocatòria de la prova per a l’obtenció del permís municipal de conductor d’auto-taxi necessari per a poder dur a terme el servei públic de taxi]] CAIB CAIB 2023-02-01 ca 2023-02-04 CAIB 350 text/html 669636 ca 5729 86449 5727