CAIB text/html CAIB ![CDATA[<p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">El regidor d'Hisenda, Innovació i Funció Pública per decret núm. 1.108 de 19 de gener de 2023, ha decretat el següent:</span></p> <p><span style="color:black; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Convocar pel sistema de LLIURE DESIGNACIÓ en comissió de serveis,&nbsp; el lloc&nbsp; de treball que es relaciona continuació, atès que es troba vacant i dotat pressupostàriament, i que la cobertura provisional del qual és urgent i inajornable, d'acord amb les determinacions i entre el personal que reuneixi els requisits que s'indiquen a continuació:</span></p> <p><strong>Lloc de treball.</strong></p> <p><strong>1.- CAP DE DEPARTAMENT D'INTERIOR</strong> (F30170010), de l'Àrea de Participació Ciutadana i Govern Interior.&nbsp;</p> <p><strong>CODI: </strong>&nbsp;F30170010</p> <p><strong>NÚMERO DE LLOCS A COBRIR</strong>: 1</p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:15.0pt"><strong>ES/SUB/CLASSE</strong>:</span></span></p> <ul> <li>Escala d'Administració General, Subescala Tècnica, TAG.</li> <li>Escala d'Administració Especial, Subescal Tècnica Superior TAE superior, especialitats: economia, lletrat/ada assessor/a.</li> <li>Grup A, Subgrup A1</li> </ul> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:15.0pt"><strong>REQUISITS DE LES PERSONES ASPIRANTS:</strong> </span></span></p> <ul> <li>Ser personal funcionari de carrera de qualsevol administració pública dels Cossos, Escales i Subescales dels grups: Escala d'Administració General, subescala tècnica ( TAG). Escala Administració Especial, subescala tècnica superior (TAE superior), especialitats: economia, lletrat/ada assessor/a.</li> <li>Llicenciatura en Dret, Llicenciatura en Economia o Graduat/ada en administració i direcció d'empreses i 3 anys d'experiència en contractació administrativa a l'Administració Pública.</li> <li>Certificat de català: C1.</li> </ul> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><strong>FUNCIONS:</strong></span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">Els departaments tenen com a funcions genèriques les que estan determinades per l'objectiu que té l'òrgan superior en el qual s'integren i, en especial les següents:</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Dirigir, organitzar, programar, coordinar i controlar les gestions i tràmits propis de la competència del Departament.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Assessorar i donar suport als òrgans superiors i directius de la Regidoria.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Controlar, coordinar i supervisar el personal adscrit al Departament, i&nbsp; impulsar, programar, organitzar i implantar mètodes de treball i planificació en l'àmbit del seu Departament.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Dirigir, organitzar i avaluar de manera continua els recursos del&nbsp; Departament, procurant la consecució de la seva missió i objectius de manera eficaç, en ordre als principis de legalitat, agilitat administrativa i transparència.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Proposar mesures per a la modernització, simplificació de tràmits i millora de la gestió i mètodes de treball en la matèria pròpia del Departament.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Elaborar i emetre els informes que&nbsp; li encomanin els òrgans superiors en la matèria pròpia del Departament.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Col·laborar i coordinar-se amb la resta de departaments i serveis municipals en les matèries i programes de caràcter transversal.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Impulsar, implantar i fer el seguiment de projectes de millora i simplificació administrativa dels serveis de la seva competència mitjançant les diferents eines existents.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Vetllar per l'actualització de la informació municipal de la seva competència en les diferents modalitats (presencial, telefònica, correu electrònic, pàgines web i seu electrònica). </span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Responsabilitzar-se de l'execució dels acords adoptats que afectin el Departament.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Responsabilitzar-se de les propostes d'acord o de resolució del seu Departament, i supervisar la resta d'actes administratius que aquest&nbsp; Departament emeti.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Vetllar pel compliment de la legislació vigent i de les normes previstes en els reglaments.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Col·laborar amb els òrgans de govern i directius en la definició de línies estratègiques, definició d'objectius i temporalització dels plans d'actuació, així com impulsar-les&nbsp; i executar-les, en la matèria pròpia del seu Departament.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Supervisar la tramitació dels procediments dels recursos interposats contra els actes administratius emesos pel seu Departament.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Acceptar la delegació de firma com a fedatari públic dels decrets i resolucions -en matèria de procediments reglats i sempre que no s'hagin emès informes contraris durant la tramitació de l'expedient- dictats pels regidors d'àrea, regidors d'àrea delegada, executius de govern, presidents i gerents d'organismes autònoms, així com la resta de funcions que li atribueix el Decret de batlia núm. 3000, de 26 de febrer de 2014, BOIB núm 30 de 4 de març de 2014.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Responsabilitzar-se de les DMS i DMI del seu departament i de les incidències del portal del personal.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Conèixer i aplicar la normativa vigent que afecti als assumptes del Departament així com a les eines informàtiques per dur-la a terme.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Complir i fer complir al personal sota el seu comandament, les directrius, normes, procediments i accions preventives establertes en matèria de Prevenció de Riscs Laborals i assumir les funcions que li siguin encomanades en matèria d'actuació en emergències, col·laborant amb el Servei de Prevenció quan li sigui requerit.</span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px"><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px">- Qualsevol altra tasca que li sigui encomanada pels òrgans de Govern d' entre les que corresponen a l'escala, subescala, classe, especialitat o categoria d'adscripció del lloc&nbsp; de treball.</span></p> <p><span style="font-family:Times New Roman,Times,serif; font-size:12px"><span style="line-height:15.0pt"><strong>A més de les funcions genèriques de cap de departament:</strong></span></span></p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px">- Participar com a membre de la Mesa de Contractació de l'Ajuntament.</p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px">- Participar com a Secretari delegat de la Comissió de Comptes.</p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px">- Dur a terme les tasques de caràcter jurídic i normatiu que li encarreguin els òrgans superiors.</p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px">- Coordinar i supervisar els procediments de qualitat, fluxgrames, fixes de procés i la seva implantació.</p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px">- Coordinar les actuacions de inspecció i vigilància de la via pública amb la Patrulla Verda de la Policia Local</p> <p style="margin-bottom:0px; margin-left:40px; margin-right:0px; margin-top:0px">- Coordinar amb Intervenció la informatització del Compte del Patrimoni.</p> <p><strong>Durada. </strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">La comissió de serveis té caràcter temporal i finalitzarà per la incorporació de la persona titular del lloc de feina i en qualsevol dels següents supòsits:</span></p> <ul> <li>Quan el lloc de treball es proveeixi en forma definitiva.</li> <li>En el termini màxim d'un any. No obstant això, i en el cas de no haver tingut lloc la provisió definitiva en aquest termini i si no consta informe de l'òrgan competent&nbsp; en contra, es podrà prorrogar per un altre any.</li> <li>Quan cessin les raons d'urgència i necessitat inajornable que la motivaren.</li> <li>En cas de supressió o amortització del lloc de treball.</li> </ul> <p>La limitació temporal prevista a l'apartat b) no serà aplicable a les comissions de serveis en llocs de treball reservats a personal en situació de serveis especials o en qualsevol altra situació administrativa que comporti la reserva del lloc de treball.</p> <p><span style="color:black; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Les persones en situació de comissió de serveis tindran dret a la reserva del seu lloc de feina de procedència i percebran les retribucions corresponents al lloc de treball efectivament ocupat.</span></p> <p><strong>Publicitat. </strong><span style="font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Aquesta convocatòria es publicarà a convocatòria es publicarà a la Intranet, a la web municipal i al BOIB.</span></p> <p><strong>Sol·licituds i termini de presentació. </strong><span style="color:black; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Les persones interessades poden presentar les seves sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria en el Registre General d'aquest Ajuntament, sense perjudici de fer-ho en qualsevol de les formes previstes a l'art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú. Així mateix adjuntaran el seu currículum amb la relació dels seus mèrits professionals i acadèmics; l'administració podrà en qualsevol moment exigir o comprovar l'acreditació del mèrits al·legats</span></p> <p><span style="color:black; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">El termini de presentació de sol·licituds serà de SET DIES HÀBILS, comptats a partir de l'endemà que es publiqui al Butlletí Oficial de les Illes Balears.</span></p> <p><strong>Resolució i publicació.</strong></p> <p><span style="color:black; font-family:&quot;Times New Roman&quot;,Times,serif">Una vegada finalitzat el termini de presentació de sol·licituds, el Departament de Personal dictarà resolució amb indicació de les persones seleccionades d'acord amb l'informe emès per l'òrgan al que es trobi adscrit el lloc de treball convocat, sense perjudici que pugui declarar-se deserta si cap dels aspirants reuneix la idoneïtat adequada per a la seva ocupació. Aquesta resolució es publicarà així mateix en la intranet municipal, i en la pàgina web esmentada, si s'escau.</span></p> <p>Notificada la resolució a la persona interessada, si aquesta hi renúncia, es podrà proposar per l'òrgan competent un nou candidat/a d'entre el personal aspirant.</p> <p>Contra aquesta resolució, que exhaureix la via administrativa, es podrà interposar per part de les persones interessades recurs potestatiu de reposició en el termini d'un mes davant el mateix òrgan que les hagi aprovat, d'acord amb l'article 123 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques. En cas de no interposar el recurs potestatiu de reposició es podrà interposar directament recurs contenciós administratiu, segons l'article abans esmentat i 45 i següents de la Llei 29/1998, de 13 de juliol, reguladora de la jurisdicció contenciosa administrativa, davant el Jutjat contenciós Administratiu, en el termini de dos mesos a comptar de l'endemà de la publicació al BOIB.</p> <p> </p> <p style="text-align:center">Palma,&nbsp; a la data de la signatura electrònica <em>(25 de gener de 2023)</em></p> <p style="text-align:center"><strong>La cap de Departament de Personal<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span></strong>p.d. Decret de Batlia núm. 3000, de 26/02/2014<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span>(BOIB núm. 30 de 04/03/2014)<span style="display:block; line-height:1.6; margin-bottom:0px; margin-top:0px"> </span>Esperanza Vega Terrón</p> ]] ca 669522 4022 2023-01-27 ![CDATA[Departament de Personal. Negociat de Selecció i Provisió. Convocatòria en comissió de serveis pel sistema de lliure designació de cap de Departament d’Interior de l’Ajuntament de Palma]] 75495 2023-01-31 4020 ca 160 CAIB